Ta oferta pracy jest nieaktualna od 170 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Logistics Manager

  • Gdańsk, Malbork, pomorskie
  • Kierownik
  • 2017-11-02

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

     

    Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy ambitnej i otwartej na wyzwania zawodowe osoby, która będzie uczestniczyła w procesie otwarcia nowego oddziału firmy na terenie Polski na stanowisku:

    Logistics Manager

    Miejsce pracy: Gdańsk, Malbork
    LOG/ELB/1117
    Opis stanowiska:
    • koordynacja i organizacja procesów logistycznych w przedsiębiorstwie o profilu produkcyjnym,
    • zbieranie informacji od poszczególnych komórek organizacyjnych i czuwanie nad prawidłowym przebiegiem procesów logistycznych w firmie,
    • opracowywanie wewnętrznych norm i procedur w celu usprawnienia pracy poszczególnych komórek,
    • diagnoza słabych stron realizacji projektu i wprowadzanie na bieżąco modyfikacji,
    • ścisła współpraca z managerami działów, w celu wypracowania optymalnych metod współpracy i organizacji pracy w firmie,
    • utrzymywanie pozytywnych relacji i stałego kontaktu z klientami, dostawcami oraz działami produkcji i magazynu,
    • uczestnictwo w projektach i inicjatywach mających na celu stałe doskonalenie procesów operacyjnych,
    • prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań i projektów (także instrukcji wykonawczych do obsługi klientów i dokumentów nadzorowanych),
    • podejmowanie aktywności negocjacyjnych (w tym również zawieranie umów) mających na celu zawarcie najkorzystniejszych dla firmy warunków współpracy z podwykonawcami, dostawcami,
    • bieżący monitoring postępów w realizacji ustalonych ram harmonogramu, przygotowywanie raportów i zestawień zgodnie z potrzebami firmy.
    Profil kandydata:
    • wykształcenie wyższe z zakresu logistyki lub zarządzania projektami,
    • min. 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (ścisła współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy oraz przygotowywanie dokumentacji operacyjnej w języku angielskim),
    • praktyczna umiejętność zarządzania projektami w czasie,
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zorientowanie na kompleksową realizację zadań logistycznych oraz terminowość ich realizacji,
    • wysoko rozwinięte umiejętności: analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów, komunikacyjne i interpersonalne,
    • umiejętności obsługi komputera w tym pakietu Office i podobnych.
    Propozycja przyszłego pracodawcy:
    • możliwość uczestnictwa w bardzo ciekawym i innowacyjnym projekcie biznesowym z branży logistycznej na terenie Elbląga (uczestnictwo w projekcie otwarcia nowego oddziału firmy),
    • stabilne warunki zatrudnienia na czas trwania kontraktu z możliwością kontynuacji współpracy z firmą po zakończeniu pierwszych faz trwania projektu,
    • niezbędne do wykonywania powierzonych zadań narzędzia pracy m.in. laptop i telefon służbowy,
    • możliwość zdobycia umiejętności i kwalifikacji związanych z pracą w międzynarodowym środowisku,
    • współpraca w grupie osób otwartych i zaangażowanych w swoją pracę,
    • szkolenie wdrażające pod okiem doświadczonych specjalistów z branży,
    • miejsce pracy: Elbląg.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj

    Agencja zatrudnienia nr cert. 136.

    opis