Oferta pracy

Logistics Specialist

Mikomax Sp. z o. o.

  • Łódź

    Łódź, łódzkie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • organizację transportu międzynarodowego,

  • przygotowanie i weryfikację poprawności dokumentów wysyłkowych i celnych,

  • współpracę z dostawcami,

  • nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo – transportowej,

  • odpowiedzialność za działania firmy w zakresie eksportu produktów.

Nasze wymagania

  • bardzo dobrą znajomość języka angielskiego – warunek konieczny; mile widziana znajomość języka niemieckiego i/lub francuskiego,

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w spedycji bądź logistyce),

  • bardzo dobrą znajomość narzędzi pakietu MS Office,

  • znajomość systemów wspomagających procesy logistyczne,

  • znajomość dokumentacji związanej z transportem i procedurami celnymi,

  • znajomość INCOTERMS 2020.

To oferujemy

  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),

  • stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasze produkty: https://www.youtube.com/watch?v=1sBnwR55RRI, https://youtu.be/vIBZwXG5gxU),

  • samodzielność w realizacji zadań,

  • wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,

  • rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika,

  • świeże owoce i warzywa dwa razy w tygodniu,

  • Medicover – Opieka Medyczna,

  • Medicover Sport.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • firmowa drużyna sportowa

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • bony żywieniowe

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • jeden krótszy dzień pracy

Warto być z nami, bo:

Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.

Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.

Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.

Mikomax Sp. z o. o.

Mikomax Smart Office to rodzinna firma działająca na międzynarodową skalę. Mieścimy się w Łodzi przy ul. Dostawczej 4. Zajmujemy się produkcją kontraktowych mebli biurowych, a naszą priorytetową linią są kabiny akustyczne marki Hushoffice. Pozwalają na komfortową pracę, zwłaszcza w przestrzeniach open space, gwarantując skupienie i koncentrację oraz poufność prowadzonych rozmów czy wideokonferencji. Wierzymy, że dobrze zaprojektowane biuro może pozytywnie wpływać na samopoczucie wszystkich osób, które z niego korzystają.

Firma powstała w 1991 roku, a pierwsze kabiny akustyczne wyprodukowaliśmy w 2014 r. Od samego początku systematycznie rozwijamy nasz zakład produkcyjny, aby zwiększać konkurencyjność i atrakcyjność oferty zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. W 2018 r. nasz zakład wdrożył laserową technikę cięcia elementów metalowych oraz rozbudował zakład metalowy. Od 2022 roku jesteśmy częścią amerykańskiej Grupy Haworth, a marka Hushoffice została włączona do kolekcji Haworth Family.

Nasze rozwiązania można znaleźć w biurach takich firm, jak Raiffeisen Bank International, Unilever, T-mobile, SEB Bank, Neuca, Concentrix, Mondial Assistance, All in! Games czy Hama. Jesteśmy obecni w ponad 50 krajach na całym świecie, niemal na każdym kontynencie.

Przewiń do profilu firmy