Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Lokalny Kierownik ds. Kluczowych Klientów

Froneri Polska sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Realizowanie celów sprzedażowych oraz jakościowych u podległych klientów

  • Terminowe i jakościowe wykonywanie oraz raportowanie powierzonych zadań

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii długoterminowej

  • Budowanie długofalowych, partnerskich relacji oraz poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu w szczególności w oparciu o nowe technologie oraz rozwiązania indywidualne dostępne w sieciach handlowych

  • Inicjowanie, koordynacja oraz kontrola aktywności promocyjnych u klientów

  • Kontrola i rozliczanie powierzonych budżetów, w tym terminowe i właściwe jakościowo rozliczanie promocji, rabatów, bonusów

  • Przygotowywanie prezentacji biznesowych

  • Zapewnienie ciągłej dostępności produktów w sklepach sieci handlowych

  • Negocjowanie i egzekwowanie umów handlowych z podległymi klientami

  • Efektywna współpraca i komunikacja z pozostałymi członkami zespołu sprzedażowego oraz marketingu

  • Regularne wizyty w sklepach podległych klientów

  • Współpraca z zespołem sprzedażowym dystrybutora dostarczającego produkty do sieci

Nasze wymagania

  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Key Account Manager we współpracy z lokalnymi sieciami handlowymi, branża produktów mrożonych lub świeżych będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość specyfiki rynku hurtowego i współpracy z dystrybutorami

  • Umiejętność obsługi komputera (MS Office, Excel, Power Point) oraz narzędzi analitycznych

  • Odporność na stres oraz działań pod presją czasu

  • Umiejętność efektywnego planowania, zarządzania czasem i priorytetami

  • Umiejętności prezentacyjne

  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Wiedza i umiejętności w zakresie negocjacji handlowych

  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów

  • Optymizm i pewność w działaniu

  • Kreatywność i elastyczność

  • Automotywacja, odpowiedzialność i rzetelność

  • Umiejętność analitycznego myślenia i podstawy matematyki komercyjnej

  • Prawo jazdy kat.B

To oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Atrakcyjny pakiet socjalny

  • Narzędzia pracy: samochód służbowy, smartfon i laptop

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej międzynarodowej firmie z branży FMCG

Froneri Polska sp. z o.o.

Nasza siła wynika z potencjału naszych pracowników. Szukasz pracy? Chcesz pracować w międzynarodowym koncernie spożywczym działającym w branży FMCG, w kategorii LODY?

Przewiń do profilu firmy