Oferta pracy

Loyalty Program Manager

eobuwie.pl

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Identyfikacja szans na rozwój strategii programu lojalnościowego i czuwanie nad efektywnym jej wdrożeniem, z dużym naciskiem na utrzymanie wysokiego poziomu innowacyjności programu na rynku oraz jego efektów biznesowych,

  • Budowa zespołu zajmującego się bieżącym zarządzaniem poszczególnymi obszarami programu,

  • Opracowywanie pomysłów, tworzenie, testowanie i egzekucja kampanii lojalnościowych w kooperacji z Zespołem Komunikacji i Marketingu / Direct Marketingu, Sprzedaży,

  • Dbanie o podstawowe wskaźniki biznesowe i finansowe programu lojalnościowego (m.in.: akwizycja, liczba klientów w programie, loyalty mix w sprzedaży, issuance / redemption rates, average frequency / spend per member vs. non-member, churn / retention rates, lapsed members, customer lifetime value),

  • Współpraca z wewnętrznymi interesariuszami celem optymalnego zarządzania kampaniami lojalnościowymi i rozwój programu (sprzedaż, CRM, komunikacja, marketing, analityka)

  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami i partnerami (np. agencje kreatywne, dostawcy technologiczni),

  • Opieka nad platformą technologiczną napędzającą program lojalnościowy i budowanie pomysłów na jej dalszy rozwój,

  • Dbanie o odpowiednią ekspozycję komunikacyjną programu w kanałach masowych jak i w kanałach bezpośrednich.

Nasze wymagania

  • 2-3 lat doświadczenia w zarządzaniu programem lojalnościowym w obszarze B2C (najlepiej e-commerce),

  • Pasja w rozumieniu potrzeb i zachowań Klientów, budowanie długofalowych relacji z klientami w oparciu o nowoczesne technologie,

  • Znajomość zagadnień i mechanizmów z obszaru lojalności konsumenckiej i grywalizacji relacji z klientem,

  • Znajomość zagadnień technologicznych związanych z obsługą programów lojalnościowych,

  • Biegłość w poruszaniu się w świecie liczb i wskaźników biznesowych,

  • Umiejętność negocjacji, łączenia interesów i celów biznesowych różnych interesariuszy,

  • Umiejętność miękkich w aspekcie budowy i zarządzania zespołem.

To oferujemy

  • Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek e-commerce w Polsce,

  • Pracę w firmie e-commerce, która zgarnia niemalże wszystkie nagrody w branży (zapraszamy na stronę firma.eobuwie.pl),

  • Możliwość bezpośredniej obserwacji na wynikach w dużej skali, jak tworzone rozwiązania zmieniają biznes,

  • Stabilne warunki zatrudnienia,

  • Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC,

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • brak dress code’u

  • przyjazna atmosfera

  • program poleceń dla pracowników

Etapy rekrutacji
1

Analiza CV

2

Rozmowa rekrutacyjna

3

Zadanie rekrutacyjne

4

Decyzja o zatrudnieniu

eobuwie.pl

eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.

Przewiń do profilu firmy