Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 13.11.2018

    Opis zadań Diagnostyka i naprawy komputerów. Konfigurowanie stacji roboczych do pracy w domenie. Instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach klientów. Wspomaganie użytkownika na stanowisku pracy i zdalnie. Diagnostyka,...

  • Poznań, wielkopolskie 12.11.2018

    CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? Analizowaniem i realizacją zgłoszeń od klientów – użytkowników systemu Microsoft Dynamics NAV z całego świata (np. z Australii, Kanady, Brazylii, Nowej Zelandii) Pomocą użytkownikom w ramach usługi hot-line Pomocą...

  • Warszawa, mazowieckie 10.11.2018

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: zapewnienie telefonicznego oraz zdalnego wsparcia informatycznego dla użytkowników; szybkie oraz samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników;...

  • Kraków, małopolskie 08.11.2018

    Zadania na stanowisku: Praca w ramach I/II linii wsparcia; Obsługa standardowych zgłoszeń HelpDesk Utrzymanie farmy serwerów bazodanowych Oracle; Utrzymanie farmy serwerów wirtualnych VMware; Udział w projektach aktualnie realizowanych przez...

  • Wrocław, dolnośląskie 08.11.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, a następnie rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT (pierwsza linia wsparcia), zarządzanie dostępami,...

  • Poznań, wielkopolskie 07.11.2018

    Wymagania: Studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci po kierunkach technicznych: informatyka, telekomunikacja, elektronika. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się z partnerami firmy. Umiejętność pracy w...

  • Mszczonów, mazowieckie 07.11.2018

    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: bieżące wsparcie pracowników w zakresie rozwiązywania problemów informatycznych; przygotowywanie i konfiguracja stacji roboczych; wykonywanie prac...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy administrator działu obsługi klienta

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 06.11.2018

    Czym będziesz się zajmować? Analizą i rozwiązywaniem zgłoszeń serwisowych Analizą i modelowaniem procesów biznesowych oraz projektowaniem rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta Prowadzeniem szkoleń dla użytkowników systemu Tworzeniem...

  • Warszawa, mazowieckie 05.11.2018

    Support Specialist będzie pracował w dynamicznym, młodym zespole działu nowych technologii. Będzie uczestniczył w różnych projektach, rozwijał swoje umiejętności. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Instalację, modyfikację i naprawy...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 31.10.2018

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...