Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu - Dział Mobile Communication

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 29.03.2018
  • Ważna jeszcze 3 dni (do 28.04.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma LG Electronics Inc. jest jednym z głównych światowych producentów oferujących innowacyjne technologie w dziedzinie elektroniki użytkowej, urządzeń mobilnych oraz sprzętu AGD.

     

    LG zatrudnia 77 000 osób w 125 oddziałach na całym świecie. W roku 2015 globalna sprzedaż firmy osiągnęła wartość 48,8 miliarda USD. Działalność LG Electronics obejmuje pięć działów: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution oraz Vehicle Components. LG jest jednym z największych na świecie producentów płaskich telewizorów, urządzeń mobilnych, klimatyzatorów, pralek oraz lodówek. W roku 2016 firma otrzymała tytuł ENERGY STAR® Partner of the Year.

     

    Działania firmy są ukierunkowane na wzmocnienie pozycji marki LG w świecie oraz dalszy rozwój przy zachowaniu odpowiedniej rentowności. W szczególności chcemy skoncentrować się na segmentach produktów mobilnych i RTV w celu umocnienia naszej pozycji lidera w branży elektroniki użytkowej.

     
    Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Marketingu
    Dział Mobile Communication
    umowa o pracę na czas określony: 1 rok
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres obowiązków:

    • współtworzenie, udział w organizacji oraz monitorowanie projektów motywacyjno-integracyjnych (szkolenia, warsztaty, konferencje, seminaria, wyjazdy) oraz aktywności marketingowych dla klientów i partnerów LG Electronics Polska (rynek operatorski i sprzedaży detalicznej);
    • przygotowywanie podsumowań poszczególnych działań marketingowych i promocyjno-reklamowych po każdym zrealizowanym projekcie oraz wspieranie KAM’ów w udokumentowaniu zrealizowanych aktywności marketingowych;
    • koordynacja produkcji oraz dystrybucja materiałów reklamowych i okolicznościowych, zgodnie z potrzebami klientów i partnerów LG Electronics Polska;
    • przygotowywanie propozycji materiałów POS do poszczególnych modeli telefonów oraz upominków na akcje wspierające sprzedaż;
    • prowadzenie kalendarza planowanych aktywności marketingowych i wspierających sprzedaż;
    • aktualizacja wewnętrznej bazy materiałów marketingowych (zdjęcia, logotypy) w porozumieniu z Product Managerem;
    • regularne rejestrowanie projektów marketingowych (aktywności własne lub prowadzone wspólnie z operatorami sieci komórkowych oraz partnerami w sprzedaży detalicznej) w wewnętrznym systemie oraz ich rozliczanie;
    • raportowanie działalności z zakresu powierzonych obowiązków.

    Oczekiwania:

    • doświadczenie lub staż/ praktyki w obszarze marketingu
    • wykształcenie wyższe kierunkowe będzie dodatkowym atutem
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (w mowie i piśmie)
    • znajomość pakietu Office (Word, Power Point, Excel) w stopniu średniozaawansowanym
    • dobra organizacja pracy oraz umiejętność efektywnego zarządzania czasem
    • ‘lekkie pióro’, kreatywność, zmysł estetyczny
    • umiejętność współpracy w zespole oraz z zewnętrznymi partnerami biznesowymi
    • prawo jazdy kat. B

    Co oferujemy:

    • zatrudnienie w formie umowy o pracę na czas określony: 1 rok
    • prywatną opiekę medyczną
    • pracę w dynamiczne rozwijającym się międzynarodowym otoczeniu

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem,
    danymi kontaktowymi  (adres poczty elektronicznej i numer telefonu) oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby procesu rekrutacyjnego.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  LG Electronics moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  LG Electronics moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.