Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie
    2 lokalizacje 18.08.2018

    Twoja praca będzie polegała na: telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach) udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku budowaniu i utrzymywaniu...

  • o firmie
    2 lokalizacje 17.08.2018

    Pracując w Alior Bank będziesz odpowiedzialny za: Obsługę klientów indywidualnych i firmowych w ramach połączeń przychodzących, Wsparcie klientów w zakresie obsługi bankowości internetowej, kart płatniczych oraz produktów kredytowych, Dbałość o...

  • Warszawa, mazowieckie 17.08.2018

    Jakie będą Twoje obowiązki? Telefoniczne informowanie Klientów o produktach ubezpieczeniowych (nie sprzedaż) - połączenia przychodzące Odpowiadanie na korespondencję przesłaną drogą elektroniczną Dbanie o wysoką jakość obsługi ...

  • 2 lokalizacje 17.08.2018

    Zakres zadań: Wsparcie Klientów Banku Pekao S.A. w obsłudze bankowości internetowej i mobilnej Telefoniczna obsługa zapytań Klientów Banku Informowanie Klientów o bieżącej ofercie produktów i usług bankowych Dbanie o pozytywny wizerunek Banku ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.08.2018

    Jeśli: masz dużo energii, która motywuje Cię do działania posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne w tym umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon posiadasz umiejętność swobodnego prowadzenia rozmów z Klientami jesteś gotowy/a...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.08.2018

    Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu konsultantów, którzy będą organizować kierowcom pomoc na drodze w ramach świadczeń assistance Jeżeli: Masz wykształcenie minimum średnie; Znasz język angielski lub niemiecki na poziomie komunikatywnym...

  • Pabianice, łódzkie 15.08.2018

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało: Aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów, Podtrzymywanie relacji handlowych z Klientami, Pozyskiwanie nowych Klientów poprzez kontakt telefoniczny, Realizacja celów sprzedażowych, Kompleksowa...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Białystok, podlaskie 14.08.2018

    Zakres obowiązków: udzielanie informacji na temat oferowanych usług, produktów, rozliczeń i windykacji przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji dbanie o wizerunek firmy ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista call center

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Puławy, lubelskie 14.08.2018

    Opis stanowiska: telefoniczna sprzedaż usług i produktów z portfolio firmy ...

  • Warszawa, mazowieckie 12.08.2018

    Jeśli masz ochotę na: Udzielanie informacji, przyjmowanie dyspozycji i roszczeń od Klientów i agentów Badanie satysfakcji klientów i agentów Pomoc agentom w sprawach nietypowych i trudnych Przyjmowanie reklamacji od klientów i agentów Udział w...

  • Będzin, śląskie 08.08.2018

    Jeśli: jesteś osobą pełną entuzjazmu i zaangażowania… posiadasz umiejętności szybkiego uczenia się… lubisz rozmawiać z ludźmi… masz doświadczenie w finansowej lub technicznej obsłudze klienta ... lubisz mieć pełną odpowiedzialność za wyniki...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 08.08.2018

    Zakres odpowiedzialności: profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów B2B, telefoniczne udzielanie informacji na temat rozliczeń, warunków umów, podstawowych kwestii technicznych oraz innych zapytań Klientów B2B korzystających z usług UPC POLSKA,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 29.07.2018

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie: Wsparcie przy korespondencji oraz telefonicznych kontaktach z klientami AXA zgodnie ze standardami i wymaganiami jakościowymi; Obsługa wniosków dot. zmian danych osobowych i teleadresowych...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 23.07.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: aktywne rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez Klienta biznesowego, utrzymanie wysokiej satysfakcji Klienta w trakcie obsługi połączeń telefonicznych i korespondencji mailowej,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.07.2018

    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :) U nas piłka jest po Twojej stronie… WYZWANIA DLA CIEBIE... realizacja procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki, profesjonalna, przyjazna klientowi i...