reklama

Praca młodszy specjalista ds. obsługi zgłoszeń

Mamy dla Ciebie 40 ofert
    • Warszawa
    Zadania: Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów firmy Odpowiadanie na pytania Klientów - dotyczące ich polis Przyjmowanie zgłoszeń roszczeniowych Dokonywanie zmian w polisach ubezpieczeniowych Klientów Wysyłanie listów do Klientów Nic nie...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Gdańsk
    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania: Obsługa mailowa (90%) i telefoniczna (10%) klientów w języku polskim i w języku angielskim Rozwiązywanie bieżących problemów zgłaszanych klientów i dział sprzedaży Weryfikacja baz danych i obsługa systemów wewnętrznych...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Katowice
    Szczegółowy zakres odpowiedzialności: Analiza i podejmowanie działań w zakresie podnoszenia satysfakcji klientów B2B Realizacja celów oraz wskaźników ilościowych i jakościowych Podejmowanie inicjatyw oraz czynny udział w opracowywaniu i wdrażaniu...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Wrocław
    Ekipa Transcash.eu zajmująca się windykacją należności transportowych poszukuje osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. obsługi klienta. Zmierzysz się z: budowaniem pozytywnych, długotrwałych relacji z klientem, telefoniczną i mailową...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Katowice
    Zadania: Kontaktowanie się z klientami drogą telefoniczną, mailową; Przyjmowanie i wprowadzanie zamówień klientów do systemu; Przyjmowanie telefonicznych oraz elektronicznych zgłoszeń klientów, prawidłowa ich identyfikacja i rejestracja w...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zakres zadań: Prowadzenie komunikacji z klientami w całej Polsce ( mailowo i telefonicznie) Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych w systemach firmy Przyjmowanie uszkodzonego sprzętu od klienta Przygotowanie paczek ze sprzętem i wysłanie ich do...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Zadania: Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Łódź
    Stanowisko czyli Twoje Działania Operacyjne rozwiązywanie problemów informatycznych w zakresie wsparcia firmy profesjonalna obsługa klientów linii IT obsługa zgłoszeń w systemie ITMS administracja kontami użytkowników systemów informatycznych...
    opublikowana: 22 stycznia 2019
    • Warszawa
    Twoje zadania to: bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą...
    opublikowana: 21 stycznia 2019
reklama