Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.10.2018

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • Wrocław, dolnośląskie 22.10.2018

    Nasze motto to rozwój i innowacja . Jeśli jesteś gotowy na wyzwania, masz zapał do pracy i chęć do nauki to zgłoś się do nas! Może czekamy właśnie na Ciebie? Obowiązki: sprzedaż produktów i usług Firmy, pozyskiwanie kontrahentów, rozpoznanie i...

  • Kraków, małopolskie 22.10.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • Ruda Śląska, śląskie 22.10.2018

    Twoja Praca pomoc Klientom korporacyjnym Banku w zakresie bankowości elektronicznej – rozwiązywanie problemów, odpowiedzi na zapytania Klientów, udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy, wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych...

  • o firmie

    Sochaczew, mazowieckie 21.10.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za: Telefoniczną i mailową obsługę Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów, Współpracę z Klientem wewnętrznym. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. obsługi zgłoszeń

    Tak, chcę!

  • Wrocław, dolnośląskie 21.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Obsługa informacyjna i operacyjna Klientów w zakresie produktów i zamówień Mailowa i telefoniczna obsługa bieżących zgłoszeń Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Tłumaczenie opisów produktów na...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Posprzedażowa obsługa informacyjna i operacyjna Klientów w zakresie produktów i zamówień Mailowa i telefoniczna obsługa bieżących zgłoszeń Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami Tłumaczenie opisów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 20.10.2018

    Co będzie w zakresie Twoich obowiązków? rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania administracja i konserwacja sprzętu sieciowego i komputerowego zapewnienie zgodności ze...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 20.10.2018

    ALSO Polska Sp. z o. o. należy do ALSO Holding AG (Emmen, Szwajcaria). Ponad 4000 osób z 44 krajów tworzy zaangażowany zespół pracowników. Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych poprzez nadawanie numerów zgłoszeń; Kontakt z klientem /...

  • Warszawa, mazowieckie 20.10.2018

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Przyjmowaniem zgłoszeń od Klientów Organizacją pomocy medycznej dla Klientów w Polsce i za granicą (wizyta lekarza, hospitalizacja, transport do kraju) Współpracą z zagranicznymi filiami Europ Assistance i...

  • Katowice, Świętochłowice, śląskie 19.10.2018

    Osoba współpracująca będzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę Kluczowych Klientów firmy w zakresie: udzielania Klientom wszystkich niezbędnych informacji na temat produktów i usług, rozwiązań technicznych, konfiguracji usług czy...

  • o firmie

    Poland, mazowieckie 19.10.2018

    Zadaniem przedstawiciela jest realizacja planu sprzedaży, na powierzonym terenie (województw mazowieckiego i lubelskiego), w wykorzystaniem etycznych metod w budowaniu przewagi konkurencyjnej Zoetis na rynku. Zakres obowiązków: Osiąganie celów w...

  • o firmie

    Poland, dolnośląskie 19.10.2018

    Zadaniem przedstawiciela jest realizacja planu sprzedaży, na powierzonym terenie (województw dolnośląskiego, opolskiego i lubuskiego), w wykorzystaniem etycznych metod w budowaniu przewagi konkurencyjnej Zoetis na rynku. Zakres obowiązków:...

  • 3 lokalizacje 19.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 19.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • 3 lokalizacje 19.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 19.10.2018

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku słowackim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.10.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i reklamacji złożonych przez klientów Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami Dbanie o terminową realizację zgłoszeń Współpraca z innymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Gdańsk, pomorskie 18.10.2018

    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...

  • o firmie

    Gądki (pow. poznański), wielkopolskie 18.10.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: nadzorowanie pracy urządzeń automatyki magazynowej, usuwanie awarii urządzeń w zakresie mechaniki, elektryki, elektroniki i automatyki urządzeń magazynowych, powiadamianie serwisów...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.10.2018

    Zadania: Rejestracja i aktualizacje danych pośredników ubezpieczeniowych Wystawianie dokumentów określających warunki współpracy (umowy, aneksy do umów, rozwiązania umów) Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów pośredników Sporządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.10.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Bieżącą obsługa zgłoszeń klientów (telefoniczne, e-mail, obsługa zdalna) Analizą zgłoszeń i tworzeniem dokumentacji Automatyzacją i optymalizacją procesów w zakresie obowiązków na stanowisku...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.10.2018

    Twoje zadania: Utrzymanie systemów CRM/Back Office wraz z towarzyszącą infrastrukturą (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji); Diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z działaniem systemu CRM; Współpraca z grupami eksperckimi,...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za współpracę przy zapewnieniu poprawności księgowań techniczno-ubezpieczeniowych. Do zadań na tym stanowisku należeć będzie także: Ewidencja wybranych zdarzeń gospodarczych w księgach pomocniczych...

  • Kielce, świętokrzyskie 16.10.2018

    Miejsce pracy: Kielce Co będzie należało do obowiązków pracownika? Kompleksowa obsługa zamówień Klientów krajowych i zagranicznych. Współpraca z Klientem zewnętrznym i wewnętrznym z zachowaniem standardów obsługi. Sporządzanie raportów sprzedaży...

  • Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    Twoje zadania będą polegały na: telefonicznej i mailowej komunikacji z największymi Klientami Netii, wstępnej analizie zagadnień technicznych i finansowych, monitorowaniu realizacji zgłoszeń. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.10.2018

    kompleksowe prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej pracowników Banku m.in. dokumentacji wynikającej ze stosunku pracy, ewidencjonowanie danych kadrowych TETA Constellation, przygotowanie umów o pracę, aneksów, świadectw pracy,...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.10.2018

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • Poznań, wielkopolskie 15.10.2018

    Biuro Obsługi Zgłoszeń to pierwsza linia kontaktu z klientem wewnętrznym (m.in. nasi Franczyzobiorcy) oraz zewnętrznym (m. in. klienci sklepów). Zespół ten dysponuje olbrzymią bazą wiedzy z zakresu IT, oferty handlowej oraz procesów odbywających...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Zakres obowiązków: • Współpraca z Siecią Sprzedaży oraz wewnętrznym Działem Sprzedaży • Tworzenie analiz i raportów z procesów realizacji zgłoszeń Sieci Sprzedaży • Wsparcie działu we wprowadzaniu danych do wewnętrznego systemu CRM • Kontakt...

  • o firmie
    2 lokalizacje 14.10.2018

    CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Poznań, wielkopolskie 14.10.2018

    Kluczowy zakres odpowiedzialności: świadczenie wsparcia technicznego IT dla klientów firmy (komputery, serwery, systemy operacyjne, sieć itp.) konfigurowanie systemów operacyjnych przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych kontakt z serwisami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...