Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    TWOJE ZADANIA: Rejestracja nowych szkód zgłaszanych przez klientów Udzielanie telefonicznej informacji klientom w związku z wcześniej zgłaszanymi szkodami ...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku angielskim i polskim w zakresie: Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur; Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;...

  • Kraków, małopolskie 21.09.2018

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie
    2 lokalizacje 21.09.2018

    Zakres odpowiedzialności: realizacja procesów związanych z zatrudnieniem pracowników (zgłoszenia do ZUS, przygotowanie dokumentów) administrowanie procesem kadrowo-płacowym (rozliczania czasu pracy, urlopów, składników wynagrodzeń, benefitów)...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 21.09.2018

    Kluczowe zadania: Kontrola dokumentacji dotyczącej sprzedaży Wykrywanie i raportowanie nieprawidłowości Kontakt z użytkownikami wprowadzającymi dane Obsługa zgłoszeń mailowych i telefonicznych ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.09.2018

    Bieżąca ewidencja w systemie rezerwacyjnym, listy AWB i HAWB w przesyłkach do USA wg wymogów AMS. Operacje zw. z przyjmowaniem towarów do przewozu, wystawianie dokumentów przewozowych. Informowanie klientów, agentów, kontrahentów, analiza...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 21.09.2018

    Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej organizacji oraz szansę na rozwój i doskonalenie kwalifikacji zawodowych wśród profesjonalistów. Zakres odpowiedzialności: wprowadzanie informacji oraz dokonywanie zmian w...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. obsługi zgłoszeń

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 20.09.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania Rejestrowanie oraz klasyfikowanie nadchodzących...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 20.09.2018

    Kto zrobi to lepiej niż Ty? obsługa zgłoszeń oceny możliwości podłączenia do sieci, reklamacji (błędów inwestycyjnych), zakresu inwestycji opiniowanie merytoryczne faktur kosztowych, decyzji o zajętości, przypisywanie do właściwych środków...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Twoje zadania: Weryfikacja skarg klientów (przesłanych przez Obsługę Klienta) dotyczących problemów technicznych z działaniem usług Play (połączeniami głosowymi, SMS, MMS, transmisją danych, roamingiem, usługami dodanymi, zasięgiem) Rozwiązywanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 20.09.2018

    Dlaczego warto do nas aplikować? Mamy dwie fajne aplikacje mobilne o zasięgu ponadeuropejskim, a użytkownikami są kierowcy z ponad 40 krajów: UE, Rosji Turcji. Nasze aplikacje są liderami w swojej kategorii na rynku europejskim z ponad 150 000...

  • Gdańsk, pomorskie 19.09.2018

    Co robimy: Jesteśmy Spółką wspierającą Grupę Kapitałową w zarządzaniu aplikacjami jak i infrastruktury IT, świadczymy również usługi bezpieczeństwa informacji, dostarczamy stanowiska pracy Użytkownika (e-Workplace) oraz budujemy rozwiązania...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Przyjmowaniem zgłoszeń od Klientów Organizacją pomocy medycznej dla Klientów w Polsce i za granicą (wizyta lekarza, hospitalizacja, transport do kraju) Współpracą z zagranicznymi filiami Europ Assistance i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Opis obowiązków: Koordynacja procesu wymian gwarancyjnych w tym wsparcie serwisów autoryzowanych w zakresie procesu wymiany, Terminowe rozliczanie zgłoszeń, przygotowywanie raportów, bieżące wsparcie w prowadzonych projektach, Ścisła współpraca z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Kluczowe zadania: Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klientów poprzez: przyjmowanie zamówień od Klientów; wprowadzanie danych do systemu; opieka nad terminową realizacją zamówień; udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez...

  • Poznań, wielkopolskie 19.09.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Forma zatrudnienia: umowa o pracę Wynagrodzenie: stała podstawa + atrakcyjny system premiowy Godziny pracy: praca zmianowa: 8.00 - 16.00 lub 14.00 - 22.00 Miejsce pracy: Warszawa, Praga Południe, ul. Grochowska 21a ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Zobacz, co jest dla nas ważne: KOMUNIKACJA – szukamy osób, które lubią kontakt z różnymi ludźmi i potrafią rozmawiać z Klientami indywidualnymi i biznesowymi. Potrafią w łatwy sposób wytłumaczyć nawet zawiłe kwestie, zarówno telefonicznie, jak i...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.09.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • 3 lokalizacje 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Opis stanowiska: Obsługa zamówień oraz zapytań zgłaszanych przez klientów Obsługa zamówień w systemie ERP Oracle Monitorowanie dostaw Wystawianie faktur sprzedaży, faktur korygujących oraz not korygujących Obsługa kontraktów poprzez wprowadzanie...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 16.09.2018

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów? Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i infrastruktury Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego Instalacja i konfiguracja sprzętu i...

  • Katowice, Świętochłowice, śląskie 16.09.2018

    Osoba współpracująca będzie odpowiedzialna za telefoniczną i mailową obsługę Kluczowych Klientów firmy w zakresie: udzielania Klientom wszystkich niezbędnych informacji na temat produktów i usług, rozwiązań technicznych, konfiguracji usług czy...

  • o firmie

    Ruda Śląska, śląskie 15.09.2018

    Twoja Praca procesowanie reklamacji Klienta z segmentu Mass, Affluent, Micro, analiza merytoryczna zgłaszanych przez Klientów reklamacji, podejmowanie decyzji w procesowanych reklamacjach, w zakresie uprawnień, przygotowywanie oraz udzielanie...

  • Poznań, wielkopolskie 15.09.2018

    Twoje zadania: obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych od klientów wewnętrznych i zewnętrznych rejestracja oraz klasyfikacja zgłoszeń pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów rekomendacja wsparcia informatycznego/technicznego lub...

  • Lublin, lubelskie 14.09.2018

    Obowiązki : Obsługa połączeń przychodzących Obsługa aplikacji Rejestracja zgłoszeń od klientów i budowanie z nimi właściwych relacji Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Sprawdzanie kompletności oraz poprawności dokumentów Dbanie o...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, Rembelszczyzna (pow. legionowski), mazowieckie 14.09.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie w szczególności: samodzielne prowadzenie procesów szkoleniowych w Spółce przy użyciu dostępnych narzędzi informatycznych oraz zgodnie z obowiązującymi regulacjami; realizacja zadań w zakresie prowadzenia...

  • Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / Helpdesk, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników, Konfigurowanie nowych środowisk pracy, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,...

  • o firmie
    2 lokalizacje 12.09.2018

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazna atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 11.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: - nadzorowanie pracy urządzeń automatyki magazynowej, - usuwanie awarii urządzeń w zakresie mechaniki, elektryki, elektroniki i automatyki urządzeń magazynowych, powiadamianie serwisów...

  • Bielsko-Biała, śląskie 11.09.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Wspieranie i szkolenie użytkowników Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Bieżące wsparcie zespołu w zakresie utrzymania systemów oraz tworzenie raportów Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu...