Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. obsługi zgłoszeń - Poznań

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.10.2018

    Zadania: Rejestracja i aktualizacje danych pośredników ubezpieczeniowych Wystawianie dokumentów określających warunki współpracy (umowy, aneksy do umów, rozwiązania umów) Weryfikacja poprawności i kompletności dokumentów pośredników Sporządzanie...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 17.10.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Bieżącą obsługa zgłoszeń klientów (telefoniczne, e-mail, obsługa zdalna) Analizą zgłoszeń i tworzeniem dokumentacji Automatyzacją i optymalizacją procesów w zakresie obowiązków na stanowisku...

  • Poznań, wielkopolskie 15.10.2018

    Biuro Obsługi Zgłoszeń to pierwsza linia kontaktu z klientem wewnętrznym (m.in. nasi Franczyzobiorcy) oraz zewnętrznym (m. in. klienci sklepów). Zespół ten dysponuje olbrzymią bazą wiedzy z zakresu IT, oferty handlowej oraz procesów odbywających...

  • Poznań, wielkopolskie 14.10.2018

    Kluczowy zakres odpowiedzialności: świadczenie wsparcia technicznego IT dla klientów firmy (komputery, serwery, systemy operacyjne, sieć itp.) konfigurowanie systemów operacyjnych przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych kontakt z serwisami...

  • Poznań (okolice), Wysogotowo (pow. poznański), wielkopolskie 05.10.2018

    Kto zrobi to lepiej niż Ty? obsługa zgłoszeń oceny możliwości podłączenia do sieci, reklamacji (błędów inwestycyjnych), zakresu inwestycji opiniowanie merytoryczne faktur kosztowych, decyzji o zajętości, przypisywanie do właściwych środków...