Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie 12.02.2018

    Wymagania: Wykształcenie inżynierskie/licencjackie lub średnie techniczne - kierunek Informatyka. Minimum roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników Znajomość Ms Windows, Serwis Desk, CMDB, ESET. Gotowość do dyżurów domowych. Umiejętność...

  • Poznań, wielkopolskie 06.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • o firmie

    Poznań (okolice), wielkopolskie 14.02.2018

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe na kierunku Rachunkowość i Finanse. Co najmniej 3-letnie doświadczenie w służbach finansowo-księgowych. Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej, podstaw rozliczeń podatkowych. Mile...

  • 2 lokalizacje 14.02.2018

    Młodszy specjalista ds. sprzedaży Informacje pełne, sprawdzone, dostępne na czas, o każdej porze i w każdym miejscu – to nasze motto. Informacje pojawiające się nagle, rozchodzące się lotem błyskawicy i o nieograniczonym zasięgu – to nasza...

  • o firmie
    2 lokalizacje 09.02.2018

    Wymagania: ukończone studia wyższe min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    bieżący kontakt z klientem w sprawie zaległych faktur (komunikacja mailowa i telefoniczna), pracę detektywistyczną – szukanie przyczyny, dla której klient nie zapłacił faktury, kontakt z innymi zespołami ZnanegoLekarza i proponowanie rozwiązań...

  • Pabianice, łódzkie 14.02.2018

    Do obowiązków osoby będzie należało: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych. Rejestracja błędów i usterek zgłaszanych przez użytkowników. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. service desk/ monitoringu

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Opis stanowiska pracy: Przyjmowanie incydentów od użytkowników w postaci. Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych Udzielanie...

  • Wrocław, dolnośląskie 05.02.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: Dbanie o prawidłowość i terminowość obiegu dokumentów, Wystawianie oraz rozliczanie faktur kosztowych za urządzenia i usługi techniczne, Prowadzenie zestawień, rejestrów,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.02.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.02.2018

    W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/-a za: aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych i budowanie swojej bazy sprzedaż produktów Pracuj.pl dedykowanych firmom monitoring i analizę rynku pod kątem szans sprzedażowych przygotowywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Zakres odpowiedzialności Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365 Techniczne wsparcie dla Klientów na pierwszym poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH) Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich,...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    We are looking for a positive and organized IT Support professional to develop a career in our multinational Service Desk team, delivering quality with friendly attitude to Users from Poland, Russia, Nordic and Baltic countries. Look at our...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 17.02.2018

    Your tasks: Monitoring and closing incidents in the ticketing system Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our corporate customers Active communication and troubleshooting with our engineers...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 19.02.2018

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Collaborating with our engineers (supporting & troubleshooting) Data validation, analysis and reporting Monitoring the correct timelines (SLA) and ticket flow On-going...

  • Zielona Góra, lubuskie 01.02.2018

    Jakie są nasze wymagania ? Wykształcenie informatyczne lub pokrewne Co najmniej podstawowa znajomość programowania w języku SQL Determinacja w realizacji wyznaczonych celów Kreatywność, samodzielność Umiejętność pracy w zespole Co nas mile...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.02.2018

    Your tasks: Providing remote L1 Global Support to end-users working on shifts Analysing problems related to software and hardware, providing correct resolution Troubleshooting and relating resolution procedures to non-technical end-users Opening,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.02.2018

    You don’t have any experience? Do not worry, we will provide you with training! Your tasks: Coordination of IT queries (tickets) for technical issues Ordering and dispatching all orders relating to printers Maintaining communication with...

  • Kraków, małopolskie 31.01.2018

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji Określenie źródeł problemów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 01.02.2018

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży, monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Job description: As the Product Support Engineer, your responsibilities would be to provide product and project specific support for Diebold Nixdorf Retail products in a global international support team. This role will thoroughly examine:...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 09.02.2018

    Purpose of Role: The Process Controller provides responsive and competent process support for Team Managers. Key activities: Control the resolution of incidents to agreed service levels To act as point of escalation in dispute or uncertainty over...

  • Kraków, małopolskie 15.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: prowadzenie działań w social mediach dla klientów agencji (Facebook, Instagram, LinkedIn, Google+, Twitter), zarządzanie obszarem social media w kontekście budowania społeczności wokół...