Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Zabrze, śląskie 2017-10-23

    Sygnity jest czołową polską firmą informatyczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania własne oraz rozwiązania firm globalnych. Świadczymy usługi w...

  • 2 lokalizacje 2017-10-23

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta holenderskojęzycznego Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-22

    Poszukujemy osoby, która: zna i biegle obsługuje Active Directory i MS Exchange ma doświadczenie w pracy z Windows 7 oraz 10 miał okazję pracować z Office oraz Office 365 ma doświadczenie we wsparciu technicznym użytkowników miał okazję pracować...

  • Sława, Wróblów (pow. wschowski), lubuskie 2017-10-22

    OFERUJEMY: Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym, dynamicznym zespole dającą możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego. DO TWOICH GŁÓWNYCH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Administracja infrastrukturą sieciową firmy w obszarze produkcyjnym i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-10-22

    Zadaniem zatrudnionej osoby będzie: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników usług IT, drogą telefoniczną, e-mailową oraz bezpośrednio w narzędziu ITSM; Rejestracja i procesowanie zgłoszeń w narzędziu do zarządzania zgłoszeniami (ManageEngine...

  • Bielsko-Biała, śląskie 2017-10-22

    Do podstawowych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Bezpośrednie oraz telefoniczne wsparcie dla użytkowników Przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń serwisowych Udzielanie wsparcia technicznego Tworzenie dokumentacji i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. wsparcia it

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-10-21

    Lokalne wsparcie kolegów w kwestiach powiązanych z IT Współpraca z globalnym zespołem ds. wsparcia IT w celu szybkiego rozwiązywania problemów technicznych Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu Współpraca z zespołami projektowymi w...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-10-20

    ZADANIA: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi; Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych; Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u użytkownika;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu. ...

  • Warszawa, Macierzysz (pow. warszawski zachodni) (okolice), mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT Opieka nad sprzętem informatycznym - administrowanie i konserwacja sprzętu komputerowego Obsługa zgłaszanych przez użytkowników awarii sprzętu i systemów IT...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-10-20

    Główne obowiązki: Obsługa klientów z sektora B2B Szkolenia klientów Prowadzenie projektów Wsparcie telefonicznie klientów – Help Desk ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za administrowanie systemami informatycznymi wchodzącymi w skład unikatowej infrastruktury działającej na terenie Polski. Oferujemy: udział w jednym z największych europejskich projektów ITS, umowę o...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-10-19

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów​ Proaktywny monitoring Systemów Informatycznych Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego oraz sprzętu komputerowego i...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-19

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Zakres obowiązków: Realizacja bieżących i cyklicznych zadań jednostki, jak: analiza otoczenia regulacyjnego z punktu widzenia potencjalnego wpływu na działalność jednostek IT, monitorowanie terminowości i kompletności informacji w ramach MIS IT i...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2017-10-18

    Kluczowe zadania: Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Gospodarka magazynowa Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych Rozwiązywanie problemów informatycznych Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz programu TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-10-16

    Zakres obowiązków: wsparcie klienta wewnętrznego instalacja i konfiguracja komputera dla klienta wewnętrznego konfiguracja telefonu dla klienta wewnętrznego zgłaszanie usterek sprzętu do partnera zewnętrznego przygotowywanie stanowisk pracy...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Miejsce pracy: Warszawa, Polska Nr ref.: PFR/DII/09/2017 Termin zgłoszeń: 20 październik 2017 Główne zadania: bieżące wsparcie IT Help Desk (rozwiązywanie drobnych problemów sieciowych/ systemowych/ aplikacyjnych), prowadzenie ewidencji sprzętu...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne wsparcie pracowników centrali i oddziałów w zakresie oprogramowania WAPRO WF-Mag, Instalacje i nadzór oprogramowania na urządzeniach użytkownika końcowego, Diagnozowanie i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-13

    - administrowanie aplikacjami i bazami danych; - praca w zakresie II Linii Wsparcia Service Desk; - support platform i aplikacji przy projektach developerskich oraz wprowadzanie zmian w istnejących systemach - deployment, konfiguracja i oraz...

  • Pruszków, Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 2017-10-13

    Twoje zadania: ewidencja incydentów w bazie helpdesk pełnienie dyżurów informatycznych rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych wsparcie procesu zarządzania problemami rozwój i utrzymanie aktualności bazy wiedzy wsparcie...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-13

    Would you like to become a part of a constantly growing Technical Assistance Center for a global leader in network monitoring ? With the CSS Corp Team, you will contribute to solutions that impact millions of users. Working with cutting-edge...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-11

    The job responsibilities: Providing technical help and support Day – to - day troubleshooting of issues Escalating problems Answering customer queries Tracking issues and keeping the department informed of incidents/changes Cooperating with...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-10-11

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się