Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-21

    Oferujemy : Umowę o pracę – praca na pełny etat, Nowoczesne miejsce pracy w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu, Szeroki zakres szkoleń i program rozwoju zawodowego, Podwyższanie swoich kwalifikacji i doskonalenie umiejętności, Pakiet świadczeń, w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-21

    Job requirements: Analytical skills, Bachelor or equivalent degree of business or technical field, Excellent communication and presentation skills, Fluent English, Practical knowledge of SQL will be a strong plus, Availability to travel and work...

  • Gliwice, śląskie 2018-10-21

    Zakres obowiązków Wsparcie IT/Helpdesk dla pracowników firmy w oddziale w Gliwicach (od 9 do17), rozwiazywanie problemów day-to-day Instalacje, konfiguracje, diagnozowanie problemów z komptuerami PC w środowisku Windows, oprogramowaniem firmowym...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-20

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-20

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-10-20

    Co będzie w zakresie Twoich obowiązków? rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów wsparcie użytkowników w zakresie sprzętu i oprogramowania administracja i konserwacja sprzętu sieciowego i komputerowego zapewnienie zgodności ze...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista ds. wsparcia it

    Tak, chcę!

  • Kraków, małopolskie 2018-10-20

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-10-19

    Customer Care and Service, Providing responses to questions via phone, chat, and e-mail, Identifying problems and providing reasonable solutions, Building quality relationships with new and current clients, Additional support duties as assigned. ...

  • 3 lokalizacje 2018-10-19

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 2018-10-19

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • 3 lokalizacje 2018-10-19

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 2018-10-19

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku słowackim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-19

    Zadania na stanowisku: Praca w ramach I/II linii wsparcia; Obsługa standardowych zgłoszeń HelpDesk Utrzymanie farmy serwerów bazodanowych Oracle; Utrzymanie farmy serwerów wirtualnych VMware; Udział w projektach aktualnie realizowanych przez...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-10-19

    Wymagania: Studenci ostatniego roku studiów lub absolwenci po kierunkach technicznych: informatyka, telekomunikacja, elektronika. Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodne komunikowanie się z partnerami firmy. Umiejętność pracy w...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-19

    Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami, Świadczenie usług wsparcia handlowego, Uaktualnianie i zdobywanie wiedzy w zakresie obszarów oferowanych systemów i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-18

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-10-18

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-10-18

    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-18

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń trafiających do działu wsparcia Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu systemów operacyjnych Wsparcie techniczne dla użytkowników z zakresu aplikacji używanych w Spółce Zarządzanie uprawnieniami i...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 2018-10-17

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Bieżącą obsługa zgłoszeń klientów (telefoniczne, e-mail, obsługa zdalna) Analizą zgłoszeń i tworzeniem dokumentacji Automatyzacją i optymalizacją procesów w zakresie obowiązków na stanowisku...

  • Sopot, pomorskie 2018-10-17

    Informacje o projekcie: Rozwiązywanie zdalnie i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników, Czuwanie nad prawidłowym działaniem systemów klienckich wraz z peryferiami, Serwisowanie sprzętu komputerowego,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-10-17

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • Nadarzyn (pow. pruszkowski), mazowieckie 2018-10-17

    Miejsce pracy: Nadarzyn (pow. pruszkowski) Co będzie należało do Twoich zadań? wsparcie i pomoc użytkownikom systemu; obsługa użytkowników systemu informatycznego; opieka nad rozwojem systemu; prowadzenie szkoleń użytkowników systemu; udział w...

  • Katowice, śląskie 2018-10-17

    Obowiązki: wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie produktów firmy za pośrednictwem chatu internetowego lub maila; wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy pomocy...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-17

    Twoje zadania: Utrzymanie systemów CRM/Back Office wraz z towarzyszącą infrastrukturą (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji); Diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z działaniem systemu CRM; Współpraca z grupami eksperckimi,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-17

    ...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-17

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Oferujemy: Dostęp do nowoczesnych technologii, sprzętu i oprogramowania Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny Komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę w zespole Rozwój w strukturach firmy (udział w ciekawych...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 2018-10-16

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Jakie będą Twoje zadania: obsługa klientów wewnętrznych: pracowników centrali, magazynów, marketów rejestracja i opracowywanie zgłoszeń na podstawie połączeń telefonicznych, e-maili bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów...

  • Pruszków, Parzniew (pow. pruszkowski), mazowieckie 2018-10-15

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za: nadzór nad właściwym działaniem systemów i oprogramowania, wsparcie użytkowników w przypadku awarii sprzętu komputerowego lub oprogramowania, bieżącą obsługę od strony technicznej i informatycznej klienta...

  • Gdańsk (okolice), Kowale (powiat gdański), pomorskie 2018-10-15

    Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało: bezpośrednie oraz zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy, administrowanie siecią lokalną, bieżące utrzymanie systemów informatycznych, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, instalacja nowych...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-14

    CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-10-14

    Kluczowy zakres odpowiedzialności: świadczenie wsparcia technicznego IT dla klientów firmy (komputery, serwery, systemy operacyjne, sieć itp.) konfigurowanie systemów operacyjnych przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych kontakt z serwisami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-14

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-10-14

    Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę pracy pracę w młodym i ambitnym zespole możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji unikalną atmosferę...

  • Strzelin, dolnośląskie 2018-10-13

    Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, miesięczna premia, bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka...