Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Legnica, dolnośląskie 14.12.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za: Międzynarodowy Help Desk pierwszego i drugiego poziomu Administrację systemem Windows (Windows XP – 10, Windows 2003 – 2012 R2) Active Directory Zarządzanie...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 14.12.2018

    Kluczowe zadania: Rozwiązywanie problemów sprzętowych. Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek. Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych. Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu rozwiązywania bardziej złożonych...

  • o firmie

    Białystok, podlaskie 14.12.2018

    Na tym stanowisku zajmiesz się… Wsparciem dla użytkowników lokalnych i innych oddziałów Grupy Rosti na świcie w zakresie sprzętu i systemów IT Przyjmowaniem i rejestracją zgłoszeń użytkowników w systemie Help Desk Rozwiązywaniem problemów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 14.12.2018

    Na czym polega praca u nas? odbieranie połączeń, rozmowa na czacie, rozpatrywanie reklamacji – czyli wszystko w zakresie pomocy technicznej klientom biznesowym UPC, praca w systemie zmianowym od 7-23, również w niedzielę i święta. W UPC...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.12.2018

    Zakres obowiązków obsługa zgłoszeń użytkowników w zakresie systemów komputerowych i sprzętu IT, nadzór nad prawidłowym działaniu infrastruktury IT, wsparcie pracowników firmy w rozwiązywaniu bieżących problemów ze sprzętem IT, instalacje i...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.12.2018

    Obowiązki: wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie produktów firmy za pośrednictwem chatu internetowego lub maila; wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy pomocy...

  • 3 lokalizacje 12.12.2018

    Zakres obowiązków Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie realizować prace w zakresie: pierwszej linii wsparcia – (kontakty z klientami, operatorami, dostawcami i inżynierami), monitorowania infrastruktury oraz aplikacji , obsługi incydentów...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Co będziesz robić: Pomagać użytkownikom w ich zmaganiach z komputerami i systemami operacyjnymi Zarządzać siecią lokalną i jej zasobami Rozwijać się szybko ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.12.2018

    Czym będziesz się zajmował? Wsparciem użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem oraz oprogramowaniem Wsparciem użytkowników i zespołów projektowych w zakresie dostępnych technologii i rozwiązań IT Współpracą w zewnętrznymi...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 11.12.2018

    Zapewnieniem drugiej linii wsparcia dla klienta międzynarodowego. Analizowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z aspektami technicznymi, jak i systemowymi - rozwiązywaniem problemów bezpośrednio na komputerze klienta. Przekazywaniem...

  • o firmie
    2 lokalizacje 11.12.2018

    Główne zadania : Współpraca z partnerami biznesowymi i wszystkimi działami w celu kreowania pomysłów oraz zdefiniowania rozwiązań i produktów, Tworzenie wymagań do systemów oraz prowadzenie ustaleń biznesowo-technicznych, Opracowanie standardów...

  • Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Czego możesz się u nas nauczyć? diagnozowania i rozwiązywania błędów w obsługiwanych systemach IT pracy w zespole i jednocześnie odpowiedzialności za powierzone indywidualne zadania obsługi systemu JIRA w roli serwisanta zgłoszeń na pierwszej...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 11.12.2018

    Będziesz odpowiadać za: analizę problemów w funkcjonowaniu aplikacji zidentyfikowanych przez narzędzia do monitoringu aplikacji analizę zgłoszeń problemów przychodzących od użytkowników aplikacji identyfikację źródła problemu i rozwiązywanie...

  • Kraków, małopolskie 11.12.2018

    Opis: Osoba na stanowisku Młodszego administratora / serwisanta będzie systematycznie wdrażana i wykonywała obowiązki zbliżone do doświadczonego administratora, z którym będzie współpracowała. Nie oczekujemy, żeby Młodszy administrator wiedział...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.12.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: zapewnienie najwyższej jakości obsługi serwisowej klientom Spółki ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki obsługa zgłoszeń technicznych napływających od Klientów (w ramach drugiej linii wsparcia)...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • Warszawa, mazowieckie 10.12.2018

    bezpośrednia oraz zdalna pomoc pracownikom firmy w zakresie korzystania z działających w niej systemów informatycznych oraz sprzętu informatycznego diagnozowanie i klasyfikacja zgłoszonych problemów oraz samodzielne ich rozwiązywanie tworzenie i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 10.12.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • mazowieckie 10.12.2018

    Do Twojego zakresu obowiązków należeć będzie: Pełnienie funkcji Administratora aplikacji IT, obsługa narzędzi systemowych związanych z zarządzaniem infrastrukturą oraz kontami użytkowników; Wsparcie użytkowników VIP w zakresie IT; Raportowanie...

  • o firmie
    7 lokalizacji 10.12.2018

    Wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych – związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym Poznanie mechanizmów monitoringu i analizy infrastruktury IT Realizowanie zadań zgodnie z międzynarodowymi...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 10.12.2018

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów? Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i infrastruktury Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego Instalacja i konfiguracja sprzętu i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 09.12.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • Kraków, małopolskie 09.12.2018

    W ramach swoich obowiązków będziesz: obsługiwać zgłoszenia jako II linia wsparcia w systemie zgłoszeniowym przygotowywać i utrzymywać aktualne kopie zapasowe środowiska paczkomatu wspierać inne działy z zakresu obsługi paczkomatów Czego...

  • Warszawa, Macierzysz (pow. warszawski zachodni) (okolice), mazowieckie 09.12.2018

    Opis stanowiska: Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT Opieka nad sprzętem informatycznym - administrowanie i konserwacja sprzętu komputerowego Obsługa zgłaszanych przez użytkowników awarii sprzętu i systemów IT...

  • Kraków, małopolskie 08.12.2018

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 08.12.2018

    Twoje zadania to: bieżące monitorowanie sprawności wszystkich zarządzanych przez Euronet urządzeń przy pomocy dostępnych narzędzi systemowych zgłaszanie zaobserwowanych nieprawidłowości w funkcjonowaniu urządzeń (telefonicznie, pocztą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.12.2018

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 06.12.2018

    Oferujemy Forma zatrudnienia: Własna działalność gospodarcza atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 06.12.2018

    Jeśli: potrafisz słuchać ludzi i mieć z nimi dobre relacje praca zmianowa oraz w weekendy i święta nie stanowi dla Ciebie problemu lubisz uczyć się nowych rzeczy potrafisz rozwiązywać problemy lubisz mieć wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 06.12.2018

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 05.12.2018

    Asseco Poland poszukuje osoby chętnej do nauki i rozwoju do pracy przy dużych systemach dla służby zdrowia. Oferujemy możliwość nauki od doświadczonych specjalistów, rozwój w kierunku testowania aplikacji lub analizy biznesowo-systemowej. Brzmi...

  • o firmie

    Duchnice (pow. warszawski zachodni), mazowieckie 05.12.2018

    Odpowiedzialnego za: zdalne oraz bezpośrednie wsparcie techniczne użytkownikom, instalacja oraz konfiguracja sprzętu komputerowego, zakładanie użytkowników oraz nadawanie uprawnień w AD, administracja skanerami PDA. ...

  • Ostrołęka, Warszawa, mazowieckie 05.12.2018

    Zadania na stanowisku: pierwsza linia wsparcia technicznego w zakresie systemów IT oraz sprzętu informatycznego dla klienta wewnętrznego (wsparcie lokalne oraz zdalne), przygotowywanie oraz standaryzacja stacji roboczych, zarządzanie kontami,...

  • Łódź, łódzkie 05.12.2018

    Monitoring poprawności działania środowiska GPON i realizowanych na nim usług Planowanie i przeprowadzanie testów wykorzystywanych rozwiązań GPON oraz usług Administracja urządzeniami sieciowymi realizującymi usługi Wsparcie techniczne - 2 linia...

  • Warszawa, mazowieckie 05.12.2018

    Dołączając do nas zyskujesz: pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego stabilizację...

  • Warszawa, mazowieckie 04.12.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń użytkowników systemów informatycznych Wsparcie użytkowników systemów informatycznych (pomoc w zakresie konfiguracji aplikacji biurowych i systemów biznesowych) Instalacja i konfigurowanie oprogramowania...

  • o firmie

    Kostrzyn, wielkopolskie 01.12.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: bieżące wparcie techniczne systemów komputerowych użytkowników w sklepach, zarządzanie problemami zgłaszanymi przez użytkowników oraz nadawanie im odpowiednich priorytetów, monitorowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 30.11.2018

    Twoje zadania: Utrzymanie systemów CRM/Back Office wraz z towarzyszącą infrastrukturą (systemy operacyjne, bazy danych, serwery aplikacji); Diagnozowanie i usuwanie problemów związanych z działaniem systemu CRM; Współpraca z grupami eksperckimi,...