Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 23.02.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: zarządzanie incydentami i ich rozwiązywanie w obszarze pierwszej linii wsparcia zapewnienie bezusterkowego działania systemów Linux/UNIX oraz baz danych Oracle profesjonalne...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 23.02.2018

    Na tym stanowisku zajmujesz się wsparciem oraz realizacją standardowych wniosków w zakresie zarządzania uprawnieniami IT. Odpowiadasz za wsparcie użytkowników w zakresie obsługi uprawnień IT Realizujesz wnioski o uprawnienia do systemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    Oferujemy: Dostęp do nowoczesnych technologii, sprzętu i oprogramowania Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny Komfortowe warunki pracy i miłą atmosferę w zespole Rozwój w strukturach firmy (udział w ciekawych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 23.02.2018

    administrowanie bazami danych MS SQL Server, monitoring i codzienna weryfikacja poprawności pracy baz danych, opieka i kontrola procesu realizacji kopii bezpieczeństwa, regularne testowanie zdolności i poprawności odtwarzania baz danych oraz...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.02.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników, a następnie rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem IT (pierwsza linia wsparcia), zarządzanie dostępami,...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Katowice, śląskie 21.02.2018

    Rozwiązywanie problemów IT jako pierwsza linii wsparcia Analizę zgłoszeń dotyczących problemów sprzętowych, aplikacyjnych czy sieciowych Koordynację zgłoszeń Instalację oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami)...

  • Poznań, wielkopolskie 21.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 21.02.2018

    Miejsce pracy: Komorniki k. Poznania ul. Wiśniowa 11 Godziny pracy: 8:00 - 16:00 Forma zatrudnienia: umowa o pracę Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Telefon służbowy: ✓ Podróże służbowe: ✖ Kontakt z klientem: ✓ ...

  • 3 lokalizacje 20.02.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 20.02.2018

    Kluczowe zadania: Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Gospodarka magazynowa Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych Rozwiązywanie problemów informatycznych Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu...

  • Łódź, łódzkie 20.02.2018

    Opis Stanowiska: monitoring i utrzymanie aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługa incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacja i konfiguracja systemów monitorujących, rozwój narzędzi monitorujących,...

  • Zielona Góra, lubuskie 20.02.2018

    Miejsce pracy: Zielona Góra, Nowy Kisielin – Nowa 9 Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników systemu informatycznego w codziennej pracy Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych Określenie źródeł...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Zakres odpowiedzialności zaawansowane diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z komputerem (hardware + software) zgłaszanych przez pracowników firmy tworzenie FAQ dla zespołu wsparcia, bazując na własnych doświadczeniach masowa instalacja...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Opis stanowiska pracy: Przyjmowanie incydentów od użytkowników w postaci. Rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w przypadku eskalacji przeniesienie do innej grupy wsparcia Monitorowanie i koordynacja działań naprawczych Udzielanie...

  • o firmie

    Starogard Gdański, Tczew, Wędkowy (pow. tczewski), pomorskie 19.02.2018

    W 2016R. DO PRODUKCJI OKIEN I DRZWI WYKORZYSTYWALIŚMY SZKŁO, KTÓRE MOGŁOBY POKRYĆ 128 BOISK DO PIŁKI NOŻNEJ. W OSTATNIM ROKU Z WIOSKI OKIENNEJ WYJECHAŁO 6125 TIRÓW Z GOTOWYMI PRODUKTAMI. NA POCZĄTKU 2017R. LICZBA NASZYCH PRACOWNIKÓW WYNIOSŁA...

  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Zakres odpowiedzialności Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365 Techniczne wsparcie dla Klientów na pierwszym poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH) Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Rola: koordynowanie działań help desku administracji, punkt pierwszego kontaktu obsługa systemu do zarządzania zgłoszeniami związanych z funkcjonowaniem biura obsługa systemu kontroli dostępu, wydawanie kart wejściowych do biura i egzekwowanie...

  • Łódź, łódzkie 17.02.2018

    Zakres obowiązków: profesjonalna telefoniczna i mailowa obsługa Agentów turystycznych, pomoc techniczna i operacyjna dla Biur Turystycznych sprzedających ofertę. Wymagania: umiejętność samodzielnej organizacji pracy i planowania działań,...

  • Gdynia, pomorskie 16.02.2018

    Co będziesz robić? wprowadzać w życie własne pomysły oraz niestandardowe rozwiązania tworzyć procedury i funkcje w bazach Microsoft SQL Server aktywnie współpracować z analitykami przy projektowaniu rozwiązań wspomagać helpdesk przy rozwiązywaniu...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    Co będziesz robić: Pomagać użytkownikom w ich zmaganiach z komputerami i systemami operacyjnymi Zarządzać siecią lokalną i jej zasobami Rozwijać się szybko ...

  • Poznań, wielkopolskie 15.02.2018

    Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę pracy pracę w młodym i ambitnym zespole możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji unikalną atmosferę...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.02.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych...

  • Bielsko-Biała, śląskie 15.02.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Wspieranie i szkolenie użytkowników Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Bieżące wsparcie zespołu w zakresie utrzymania systemów i raportowania Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego...

  • Pabianice, łódzkie 14.02.2018

    Do obowiązków osoby będzie należało: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych. Rejestracja błędów i usterek zgłaszanych przez użytkowników. ...

  • Kraków, małopolskie 14.02.2018

    Obowiązki: wsparcie środowiska do przechowywania i przetwarzania kodu oprogramowania helpdesk stanowisk pracy inżynierów oprogramowania utrzymanie środowiska back office (confluence, jira, symantec-pgp) wsparcie środowisk linux CentOS ...

  • Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    OBOWIĄZKI: instalowanie i upgrade aplikacji, systemów, serwerów utrzymywanie i administrowanie sieciami komputerowymi i związanych z nimi środowiskami informatycznych w tym sprzętu komputerowego, systemów, oprogramowania aplikacji diagnozowanie i...

  • Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 12.02.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • o firmie

    Gorzów Wielkopolski, lubuskie 12.02.2018

    Wymagania: Wykształcenie inżynierskie/licencjackie lub średnie techniczne - kierunek Informatyka. Minimum roczne doświadczenie we wsparciu użytkowników Znajomość Ms Windows, Serwis Desk, CMDB, ESET. Gotowość do dyżurów domowych. Umiejętność...