Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 22.09.2018

    KOGO SZUKAMY? Jesteśmy młodym zespołem, który każdego dnia podejmuje nowe wyzwania. Chcemy pracować z osobami, które mają wewnętrzną motywację do rozwoju i nie boją się innowacji. Obecnie szukamy energicznej osoby, która swoja obecnością zasili...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 22.09.2018

    Kluczowe zadania: Rozwiązywanie problemów sprzętowych, Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych, Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu rozwiązywania bardziej złożonych...

  • 3 lokalizacje 21.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Bielsko-Biała, śląskie 21.09.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • o firmie
    5 lokalizacji 20.09.2018

    Zakres obowiązków praca w trybie równoważnym (zmianowym) 24/7 zgodnie z ustalonym grafikiem obsługa zgłoszeń zgodnie z SLA praca w systemach monitorowania nadzór nad realizacją zgłoszeń przez inne zespoły realizacja procedur doskonalenie obsługi ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 20.09.2018

    Obecnie poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w sektorze IT. Nie wymagamy doświadczenia ani wykształcenia, wszystkie treningi zapewniane są przez pracodawcę. Oferujemy: -Możliwość rozwoju w obszarze IT w międzynarodowej firmie, -Szeroki...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 20.09.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • Kraków, małopolskie 19.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Zadania: opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów, prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych, wsparcie techniczne dla klientów; praca głównie na miejscu u kilku klientów na terenie Warszawy oraz zdalna; ...

  • Warszawa, mazowieckie 19.09.2018

    Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów bezpieczeństwa A także smaka na:...

  • Katowice, śląskie 19.09.2018

    Zespół Serwisu wspiera użytkowników oprogramowania przez udzielanie konsultacji telefonicznych, diagnostykę i rozwiązywanie zgłoszonych problemów. Dlatego osoba, która zna procesy biznesowe z co najmniej jednego z wymienionych poniżej obszarów...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 19.09.2018

    Czym będziesz się zajmować? monitoringiem i utrzymaniem aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługą incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacją i konfiguracją systemów monitorujących, rozwojem narzędzi...

  • Poznań, wielkopolskie 19.09.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Planujesz rozwój w branży IT? Słyszałeś o ITIL-u, SQL i chcesz dalej pogłębiać swoją wiedzę? Linux jest dla Ciebie ciekawszy od Windowsa? Dołącz do nowego zespołu specjalistów ds. wsparcia aplikacji i rozwijaj się pod okiem mentora! Wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Poszukujemy młodych i dynamicznych pracowników do pracy na helpdesku. Nie jest to jednak typowe call center. Nasz helpdesk jest częścią szerszego projektu zintegrowanych usług Facility Management realizowanych dla klienta, będącego potentatem w...

  • o firmie

    Wadowice, małopolskie 18.09.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: re-instalacje...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 18.09.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • 2 - 4 tys. zł brutto
    3 lokalizacje 18.09.2018

    Poszukujemy najlepszych talentów do obsługi IT firm z listy Fortune TOP500. - Praca z niemiecko-języcznymi klientami IT (mail/fax/telefon) topowych firm całego świata, - Pełne przeszkolenie i przygotowanie , na podstawie wiedzy i bazy zasobów,...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: świadczenie wsparcia technicznego dla użytkowników specjalistycznych aplikacji obsługi spedycji (po przejściu niezbędnych szkoleń wewnętrznych) świadczenie wsparcia technicznego dla...

  • 3 lokalizacje 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 16.09.2018

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów? Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i infrastruktury Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego Instalacja i konfiguracja sprzętu i...

  • Kraków, Wieliczka, małopolskie 16.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie techniczne (helpdesk) użytkowników systemów informatycznych Zdalna oraz lokalna pomoc użytkownikom na terenie firmy Administrowanie systemem ERP i systemami wspomagającymi pracę firmy Administrowanie...

  • Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Kleszczewo), wielkopolskie 14.09.2018

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za: nadzór nad właściwym działaniem systemów i oprogramowania, wsparcie użytkowników w przypadku awarii sprzętu komputerowego lub oprogramowania, bieżącą obsługę od strony technicznej i informatycznej klienta...

  • Kraków, małopolskie 14.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku będzie należało: zapewnienie telefonicznego oraz zdalnego wsparcia informatycznego dla użytkowników; szybkie oraz samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników;...

  • Warszawa, mazowieckie 13.09.2018

    Do Twoich obowiązków należeć będzie: Pomoc w pierwszej linii wsparcia IT / Helpdesk, Przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa problemów zgłaszanych przez użytkowników, Konfigurowanie nowych środowisk pracy, Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,...

  • o firmie
    2 lokalizacje 12.09.2018

    Oferujemy: współfinansowanie pakietu benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie), umowę o pracę, pracę z nowoczesnymi technologiami, wsparcie merytoryczne doświadczonego zespołu, przyjazna atmosfera pracy, ambitne zadania...

  • 3 lokalizacje 12.09.2018

    Obsługa połączeń przychodzących oraz wiadomości e-mail od klientów, dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym korzystaniem z komputera Analiza i rozwiązywanie najczęstrzych pytań i problemów Dostarczanie wysokiej jakości...

  • Bielsko-Biała, śląskie 11.09.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Wspieranie i szkolenie użytkowników Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Bieżące wsparcie zespołu w zakresie utrzymania systemów oraz tworzenie raportów Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 03.09.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...