Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.01.2018

    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z fizycznie uszkodzonych nośników (HDD i SDD) * Odpowiadasz za zdiagnozowanie błędów * Organizujesz...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 19.01.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: analiza i projektowanie rozwiązań na bazie przedstawionych wymagań budowa narzędzi i aplikacji IT wspierających działania biznesowe prowadzenie testów rozwiązań dbanie o przejrzystość kodu i dokumentowanie...

  • Łódź, łódzkie 18.01.2018

    Główne zadania: Świadczenie usług serwisu w zakresie oprogramowania dla sektora bankowego Konsultacje, analiza zgłoszeń, dystrybucja zmian oprogramowania, weryfikacja i przygotowywanie instrukcji instalacji Wykonywanie testów oprogramowania ...

  • 10 - 12 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    Miejsce pracy: Warszawa Opis stanowiska: Osoba na stanowisku Młodszy Administrator Windows / Linux w dziale wsparcia technicznego odpowiedzialna będzie za świadczenie usług wsparcia technicznego dla produktów Hitachi ID Systems Inc. ...

  • o firmie
    3 lokalizacje 18.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za kontakt z klientem, zarządzanie systemem obsługi zgłoszeń serwisowych i kierowanie zgłoszeń do odpowiednich zespołów. Od kandydatów oczekujemy: wykształcenia wyższego bardzo dobrej...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • Katowice, śląskie 18.01.2018

    Poszukujemy kandydata z doświadczeniem w danej specjalizacji, potrafiącego rozwiązać różnorodne problemy techniczne w zakresie automatyki przemysłowej, w kreatywny i efektywny sposób. Zakres obowiązków: udzielanie wsparcia technicznego klientom...

  • o firmie
    2 lokalizacje 17.01.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: rozwój...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Kraków, małopolskie 17.01.2018

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie...

  • Tychy, śląskie 16.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie użytkowników - rozwiązywanie ticketów w systemie HelpDesk Nadzór nad działaniem sprzętu teleinformatycznego Dayco Poland Nadzór urządzeń drukujących, rozwiązywanie problemów z drukarkami...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w trybie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz...

  • Zielona Góra, lubuskie 15.01.2018

    Miejsce pracy: Zielona Góra, Nowy Kisielin – Nowa 9 Opis stanowiska: Wsparcie użytkowników systemu informatycznego w codziennej pracy Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych Określenie źródeł...

  • o firmie
    2 lokalizacje 15.01.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku francuskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania...

  • Kraków (okolice), Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Nr ref. MSH/KR/18 Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa Zakres obowiązków: Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, Wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem systemami operacyjnymi i...

  • Łódź, łódzkie 15.01.2018

    Ramowy zakres zadań : Utrzymanie infrastruktury IT obejmujące sprzęt, systemy operacyjne, kopie zapasowe i zainstalowane oprogramowanie, Administracja sprzętem i oprogramowaniem IT, Pierwsza linia wsparcia IT dla użytkowników - współpraca z...

  • Książ Wielkopolski, Śrem, Środa Wielkopolska, Jarocin, wielkopolskie 13.01.2018

    Zadania: Bezpośrednie wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników (zdalnie jak i lokalnie). Instalacja, konfiguracja oprogramowania oraz innych urządzeń (stacje robocze, drukarki, urządzenia sieciowe itp.). Dokumentowanie konfiguracji sprzętu...

  • Kraków, małopolskie 13.01.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 13.01.2018

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń abuse oraz pozostałych...

  • o firmie

    Bielsko-Biała, śląskie 13.01.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Wspieranie i szkolenie użytkowników Bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników Bieżące wsparcie zespołu w zakresie utrzymania systemów i raportowania Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego...

  • Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    Kategoria: IT Forma zatrudnienia: umowa o pracę na pełen etat Zakres obowiązków: Wsparcie techniczne Klientów w zakresie dostarczanego przez firmę oprogramowania w formie telefonicznej, mailowej, poprzez system helpdesk, serwis zdalny Analiza i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.01.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • Marki, Warszawa (okolice), mazowieckie 11.01.2018

    Miejsce pracy: Marki (okolice centrum handlowego M1) ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.01.2018

    Obowiązki: Wsparcie użytkowników końcowych, działów i dostawców w zakresie technologii; Codzienne wsparcie użytkowników w zakresie terminali płatniczych, rozwiązań komputerowych oraz zintegrowanych urządzeń; Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy...

  • Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Opis stanowiska: Wspieranie użytkowników w obsłudze aplikacji bankowych Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów Instalacja, wdrażanie, aktualizacja produktów oraz usług bankowych Testowanie oprogramowania Monitorowanie i...

  • Kraków, małopolskie 11.01.2018

    Opis stanowiska: Telefoniczne wsparcie użytkowników w obsłudze aplikacji bankowych Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów Testowanie oprogramowania Monitorowanie i dokumentowanie zmian w obsługiwanych aplikacjach Prowadzenie bieżącej...

  • Sopot, pomorskie 09.01.2018

    Na czym będą polegały Twoje zadania? Na realizacji bieżących zgłoszeń użytkowników Na monitoringu systemów IT Na realizacji zadań administracyjnych Na terminowej realizacja zgłoszeń Na aktualizacji systemów operacyjnych Na wgrywaniu skryptów...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 09.01.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Katowice, śląskie 08.01.2018

    Obowiązki: wsparcie klientów oraz dystrybutorów w rozwiązywaniu problemów technicznych w zakresie produktów firmy za pośrednictwem chatu internetowego telefony lub maila; wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy...

  • Gdańsk, pomorskie 05.01.2018

    Opis stanowiska: obsługa zgłoszeń dotyczących działania systemów IT przygotowanie do pracy sprzętu informatycznego oraz telefonicznego drobne naprawy sprzętu bieżące wsparcie organizacyjne Działu IT ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 05.01.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 02.01.2018

    administrowanie bazami danych MS SQL Server, monitoring i codzienna weryfikacja poprawności pracy baz danych, opieka i kontrola procesu realizacji kopii bezpieczeństwa, regularne testowanie zdolności i poprawności odtwarzania baz danych oraz...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.12.2017

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi; Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych; Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u użytkownika;...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 21.12.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach informatycznych od użytkowników, Rozwiązywanie problemów informatycznych (pierwsza linia wsparcia), Eskalację do kolejnych linii wsparcia zgodnie z...