Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.10.2018

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.10.2018

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Jakie będą Twoje zadania: obsługa klientów wewnętrznych: pracowników centrali, magazynów, marketów rejestracja i opracowywanie zgłoszeń na podstawie połączeń telefonicznych, e-maili bieżące wspieranie w pracy użytkowników w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.10.2018

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów...

  • 3 lokalizacje 15.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Wrocław, dolnośląskie 15.10.2018

    Oferujemy : Umowę o pracę – praca na pełny etat, Nowoczesne miejsce pracy w dogodnej lokalizacji we Wrocławiu, Szeroki zakres szkoleń i program rozwoju zawodowego, Podwyższanie swoich kwalifikacji i doskonalenie umiejętności, Pakiet świadczeń, w...

  • Pruszków, Parzniew (pow. pruszkowski), mazowieckie 15.10.2018

    Osoba ta będzie odpowiedzialna za: nadzór nad właściwym działaniem systemów i oprogramowania, wsparcie użytkowników w przypadku awarii sprzętu komputerowego lub oprogramowania, bieżącą obsługę od strony technicznej i informatycznej klienta...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    młodszy specjalista helpdesk

    Tak, chcę!

  • Gdańsk (okolice), Kowale (powiat gdański), pomorskie 15.10.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej będzie należało: bezpośrednie oraz zdalne wsparcie informatyczne pracowników firmy, administrowanie siecią lokalną, bieżące utrzymanie systemów informatycznych, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, instalacja nowych...

  • 3 lokalizacje 14.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie
    2 lokalizacje 14.10.2018

    CZYM BĘDZIESZ SIĘ ZAJMOWAŁ? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Poznań, wielkopolskie 14.10.2018

    Kluczowy zakres odpowiedzialności: świadczenie wsparcia technicznego IT dla klientów firmy (komputery, serwery, systemy operacyjne, sieć itp.) konfigurowanie systemów operacyjnych przyjmowanie i obsługa zgłoszeń serwisowych kontakt z serwisami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.10.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • Poznań, wielkopolskie 14.10.2018

    Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci: korzystne warunki wynagradzania i przyjazną atmosferę pracy pracę w młodym i ambitnym zespole możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji unikalną atmosferę...

  • Strzelin, dolnośląskie 13.10.2018

    Pracownicy są dla nas kluczową wartością, dlatego oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji, miesięczna premia, bogaty pakiet socjalny: prywatna opieka...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.10.2018

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) wsparcie klientów biznesowych rozwiązywanie zdalne problemów z...

  • Poznań, wielkopolskie 13.10.2018

    Twoje zadania: ewidencja incydentów w bazie helpdesk pełnienie dyżurów informatycznych rozwiązywanie i eskalacja incydentów oraz awarii informatycznych wsparcie procesu zarządzania problemami rozwój i utrzymanie aktualności bazy wiedzy wsparcie...

  • Pruszków, mazowieckie 13.10.2018

    Wymagania: Ogólna wiedza z zakresu IT i pierwsze doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, Zaangażowanie i pozytywne nastawienie oraz chęć rozwoju w obszarze IT, Umiejętność profesjonalnej obsługi klienta wewnętrznego, Umiejętność...

  • o firmie
    2 lokalizacje 13.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? Pracą na 1 linii wsparcia dla systemu teleinformatycznego Elektroniczne Księgi Wieczyste (EKW) Przyjmowaniem i obsługą zgłoszeń zgodnie z przyjętymi standardami obsługi w systemie ITSM (HP-Service Manager) Obsługą...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 13.10.2018

    Zakres obowiązków: Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez pracowników w zakresie sprzętu i oprogramowania Konfiguracja sprzętu komputerowego, drukarek, czytników, skanerów itp. Serwisowanie sprzętu komputerowego (komputery...

  • Kraków, małopolskie 13.10.2018

    O firmie: Jesteśmy oddziałem francuskiej firmy Symag, działającej od lat 80-tych w obszarze nowych technologii IT dla sektora retail. Oprogramowanie tworzone przez Symag jest wykorzystywane w licznych sieciach handlowych w Europie. Nasz zespół w...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 13.10.2018

    Kluczowe zadania: Rozwiązywanie problemów sprzętowych, Konfiguracja oraz serwis stacji roboczych, terminali radiowych i drukarek, Zlecanie napraw w serwisach zewnętrznych, Współpraca z innymi sekcjami IT, w celu rozwiązywania bardziej złożonych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.10.2018

    Job requirements: Analytical skills, Bachelor or equivalent degree of business or technical field, Excellent communication and presentation skills, Fluent English, Practical knowledge of SQL will be a strong plus, Availability to travel and work...

  • Kraków, małopolskie 12.10.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Kraków, małopolskie 12.10.2018

    Zadania, które na Ciebie czekają: Profesjonalna obsługa Klienta w języku polskim i hiszpańskim (z przewagą w języku polskim) Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Katowice, śląskie 12.10.2018

    Zadania: telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku słowackim budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Katowice, śląskie 12.10.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • Gliwice, śląskie 12.10.2018

    Zakres obowiązków Wsparcie IT/Helpdesk dla pracowników firmy w oddziale w Gliwicach (od 9 do17), rozwiazywanie problemów day-to-day Instalacje, konfiguracje, diagnozowanie problemów z komptuerami PC w środowisku Windows, oprogramowaniem firmowym...

  • Gdańsk, pomorskie 12.10.2018

    Zapewnienie wsparcia informatycznego dla użytkowników w organizacji Instalacja nowych stanowisk komputerowych Serwis szeroko pojętego sprzętu informatycznego Rejestracja oraz realizacja zgłoszeń w oparciu o system zgłoszeniowy Wsparcie dla...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.10.2018

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • Warszawa, mazowieckie 11.10.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, rejestracja i wstępna weryfikacja problemów zgłaszanych przez użytkowników wewnętrznych. Bieżące wsparcie dla użytkowników zewnętrznych. Dbanie o poprawne działanie komputerów, sieci komputerowej oraz urządzeń...

  • 2 - 4 tys. zł brutto
    3 lokalizacje 11.10.2018

    Poszukujemy najlepszych talentów do obsługi IT firm z listy Fortune TOP500. - Praca z niemiecko-języcznymi klientami IT (mail/fax/telefon) topowych firm całego świata, - Pełne przeszkolenie i przygotowanie , na podstawie wiedzy i bazy zasobów,...

  • 2 - 4 tys. zł brutto
    3 lokalizacje 11.10.2018

    Poszukujemy najlepszych talentów do obsługi IT firm z listy Fortune TOP500. - Praca z francusko-języcznymi klientami IT (mail/fax/telefon) topowych firm całego świata, - Pełne przeszkolenie i przygotowanie , na podstawie wiedzy i bazy zasobów,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 10.10.2018

    Zakres odpowiedzialności: wstępna analiza incydentów na podstawie wiedzy przekazanej z drugiej linii wsparcia (zespoły korporacyjne w Amsterdamie), tworzenie incydentów (USMS) na podstawie alarmów z systemów monitoringu; koordynacja procesu...

  • Bielsko-Biała, śląskie 09.10.2018

    Opis stanowiska: Stała opieka techniczna nad infrastrukturą IT oraz oprogramowaniem produkcyjnym, Rozwiązywanie incydentów sprzętowych (komputery, stacje produkcyjne, drukarki, telefony, skaner itd.) i programowych (oprogramowanie biurowe i...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 09.10.2018

    Czym będziesz się zajmować? monitoringiem i utrzymaniem aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługą incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacją i konfiguracją systemów monitorujących, rozwojem narzędzi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 09.10.2018

    Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full...

  • Warszawa, mazowieckie 09.10.2018

    Podczas praktyk będziesz odpowiedzialny za przyjmowanie, monitorowanie i rozwiązywanie zgłoszeń dotyczących systemów IT, a również konfigurację i instalację urządzeń oraz implementację nowoczesnych rozwiązań dla biura ...