reklama

Praca młodszy specjalista it (helpdesk it)

Mamy dla Ciebie 12 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Poznań
    U nas będziesz mógł: wspierać doradców w zakresie oferowanych produktów oraz wykorzystywanych narzędzi pracy wspierać zewnętrzne kanały sprzedaży przygotowywać niestandardowe oferty współpracować z pozostałymi obszarami Spółki ...
    opublikowana: 24 stycznia 2020
    • Warszawa
    JAK WYOBRAŻAMY SOBIE, ŻE TO OSIĄGNIEMY - CZYLI CO BĘDZIESZ ROBIĆ NA CO DZIEŃ? Pokażesz nowym osobom dołączającym do organizacji, jakie narzędzia mamy i jak z nich korzystać - "be efficient", Jeżeli kolega/koleżanka zacznie używać nowej wersji...
    opublikowana: 24 stycznia 2020
    • Kraków
    Wymagania Wykształcenie minimum średnie. Znajomość podstaw sieci i protokołów modelu TCP/IP (m.in. VLAN, routing, DNS). Znajomość architektury i budowy sprzętu serwerowego. Doświadczenie w pracy na stanowisku Helpdesk. Umiejętność przygotowania...
    opublikowana: 23 stycznia 2020
    • Warszawa
    Twoje zadania: obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych i osobistych, dotyczących działania systemów IT, przygotowanie do pracy sprzętu informatycznego oraz telefonicznego, obsługa systemów informatycznych w zakresie przyznanych uprawnień,...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Kraków
    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów (zgłoszenia telefoniczne, mailowe, kontakt osobisty) zdalne rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Warszawa
    Główne zadania na stanowisku: Rejestrowanie i obsługa zgłoszeń w systemie helpdesk, Instalacja oraz konfiguracja systemów operacyjnych na stacjach roboczych, Instalacja i konfiguracja na stacjach roboczych oprogramowania aplikacyjnego i systemów...
    opublikowana: 22 stycznia 2020
    • Warszawa
    Główne zadania: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie, Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji, Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia, Rozwiązywanie problemów...
    opublikowana: 20 stycznia 2020
    • Warszawa
    Opis stanowiska Wsparcie użytkownika końcowego w kwestiach teleinformatycznych; Zarządzanie incydentami, oraz problemami IT zgłaszanymi przez klientów wewnętrznych; Rejestrowanie zgłoszeń w systemie informatycznym; Wsparcie oddziałów na terenie...
    opublikowana: 20 stycznia 2020
    • Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), Poznań
    Zadanie, które na Ciebie czekają: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów....
    opublikowana: 17 stycznia 2020
    • Warszawa
    Do Twoich zadań będzie należało: Wspieranie pracowników Vision Express w zakresie systemów informatycznych. Terminowa i rzetelna realizacja zgłoszeń. Instalacja i konfiguracja komputerów i sprzętu sieciowego. Utrzymanie infrastruktury...
    opublikowana: 16 stycznia 2020
reklama