Magazynier - Kierowca

  • Wrocław, dolnośląskie
  • aleja Aleksandra Brücknera, Wrocław, Polska pokaż mapę
  • Pracownik fizyczny
  • Pełny etat
  • 11.09.2019
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 11.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Budus jest firmą specjalizującą się w profesjonalnym zaopatrzeniu budownictwa w branży stolarki budowlanej drzwiowej.
     
    Do swojego oddziału we Wrocławiu poszukuje kandydata na stanowisko:
    Magazynier - Kierowca
    Miejsce pracy: Wrocław - Ślężna

    Opis stanowiska:

    • realizacja dostaw towaru do Klienta
    • przyjmowanie dostaw, rozładunek towarów w magazynie
    • dbałość o stany magazynowe
    • prawidłowe wypełnianie i weryfikowanie dokumentów magazynowych
    • utrzymanie porządków w sektorze magazynu

    Wymagane kwalifikacje:

    • uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
    • prawo jazdy kat. B
    • doświadczenie w pracy magazynowej
    • wykształcenie minimum zawodowe
    • odpowiedzialność, sumienność, terminowość

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BUDUS-GRUPA PHMB Sp. z o.o. z siedziba we Wrocławiu przy ul. Brucknera 51, kod pocztowy 51-411, tel. 71 325 47 27, adres e-mail: [email protected], strona: www.budus.pl , NIP 895-16-90-178, REGON 932108718, wpisany do KRS pod numerem 0000138230 przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Rejestrowy.

    1. Informujemy, że BUDUS-GRUPA PHMB Sp. z o.o. przetwarza Pani/Pana dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu, adresu e-mail oraz numeru telefonu.
    2. Podane przez Panią/Pana dane osobowe w ofercie zakupowej, dokumencie zamówienia, umieszczone na fakturze, dokumencie przewozowym (o ile taki występuje), ewentualnym zgłoszeniu reklamacyjnym oraz umieszczone zbiorze zaksięgowanych dokumentów, będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Pani/Pana zapotrzebowania na otrzymanie oferty, złożenia zamówienia, zakupu, dostawy (o ile zachodzi taka potrzeba) materiałów lub usług będących przedmiotem działalności przedsiębiorstwa oraz spełnieniem wymogów przepisów dotyczących rejestracji zdarzeń gospodarczych (księgowość). Mogą też być przetwarzane w realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej – windykacja należności.
    3. Postawą prawna jest art.6 ust.1 lit. b RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, art. 6 ust. 1 lit. c RODO – niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego związanego z zachowaniem dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa podatkowego, art. 6 ust. 1 lit. f RODO -   niezbędność do realizacji prawnie uzasadnionego interesu przedsiębiorstwa jako dochodzenie roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej
    4. Dostęp do Pani/Pana danych osobowych będą mieli wyłącznie upoważnieni pracownicy działu handlowego, księgowości oraz firmy - podwykonawcy usług przewozu towarów i montażu zakupionych materiałów, z którymi podpisano umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy lub montażu towaru.
    5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego
    6. Pani /Pana dane osobowe zawarte w dokumentach papierowych będą przechowywane bezwzględnie przez okres 5 lat od zakończenia bieżącego roku kalendarzowego oraz przechowywane w systemach informatycznych bezterminowo o ile nie skorzysta Pani/Pan z przysługującego prawa do zamazania danych osobowych. W celu zlecenia zamazania danych osobowych po okresie bezwzględnego przechowywania, prosimy o pisemne zlecenie (list, e-mail) - Pani/Pana dane zostaną po tym okresie zamazane.
    7. Posiada Pani/Pan dostęp do przesłanych dokumentów i ich kopii, o ile nie zostały w międzyczasie trwale usunięte, w celu poprawienia informacji w nich zawartych lub trwałego usunięcia. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt.
    8. Przysługuje Pani/Panu prawo do złożenia na nas skargi do organu nadzorczego – szczegóły pod adresem: https://giodo.gov.pl/579
    9. Przesłanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem niezbędnym by zrealizować Pani/Pana zapotrzebowanie na otrzymanie oferty, złożenie zamówienia, zakup, dostawę (o ile zachodzi taka potrzeba) materiałów lub usług będących przedmiotem działalności przedsiębiorstwa oraz spełnieniem wymogów przepisów dotyczących rejestracji zdarzeń gospodarczych (księgowość).

    Informacja wysyłana automatycznie jednorazowo przy pierwszym kontakcie z konkretnym adresem e-mail naszego przedsiębiorstwa.