Oferta pracy

Manager Biura Zarządu

Decora S.A. O firmie

  • Środa Wielkopolska, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Decora S.A. - WE ARE THE FLOOR EXPERTS!
 
Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A.  to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM).
 
Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how. Organizacja wielokrotnie honorowana i nagradzana w uznaniu osiągnięć i profesjonalizmu w działaniu. Więcej informacji – zapraszamy www.decora.pl
Manager Biura Zarządu

Główne obszary odpowiedzialności:

  • współpraca z Zarządem oraz prowadzenie kompleksowej obsługi administracyjnej Biura Zarządu/ Sekretariatu Spółki
  • wsparcie Zarządu w bieżących zadaniach
  • ścisła współpraca oraz koordynacja komunikacji pomiędzy Zarządem Grupy Kapitałowej, spółkami zależnymi oraz wszystkimi działami w Spółce,
  • organizacja pracy Biura Zarządu Spółki oraz zapewnienie jego sprawnego funkcjonowania
  • nadzór nad obiegiem dokumentów w spółce,
  • zarządzenie oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów firmowych i informacji w tym koordynacja obiegu umów oraz ich archiwizowanie,
  • obsługa korporacyjna Spółki: przygotowywanie projektów uchwał, protokołów z posiedzeń Zarządu, Rady Nadzorczej oraz posiedzeń Walnego Zgromadzenia,
  • przygotowywanie pism, projektów dokumentów, notatek, analiz na potrzeby Zarządu,
  • tworzenie i aktualizowanie poleceń służbowych, zarządzeń, procedur i instrukcji regulujących pracę Spółki oraz przygotowywanie zestawień, raportów, analiz,
  • zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • odpowiedzialność za wizerunek Spółki na rynku Akcjonariuszy oraz Pracowników (employer branding)

Nasze oczekiwania:

  • minimum 4 letnie doświadczenie na stanowisku Asystenta Zarządu
  • wykształcenie wyższe – wykształcenie prawnicze będzie niewątpliwym atutem
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min B2
  • znajomość MS Office na poziomie zaawansowanym, szczególnie excel
  • czynne prawo jazdy
  • nienaganna kultura osobista, umiejętność zachowania dyskrecji i taktu
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • wysokie kompetencje organizacyjne, gotowość do przejęcia inicjatywy, profesjonalizm w działaniu

Nasz oferta obejmuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
  • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem dodatkowych benefitów (opieka medyczna, karta Multisport, udział w ubezpieczeniu grupowym)
  • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w projektach oraz szkoleniach finansowanych przez firmę
  • stanowisko o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności oraz interesująca, ciekawa i rozwojowa praca w organizacji o zasięgu międzynarodowym
  • niezbędne narzędzia pracy, umożliwiające realizację powierzonych zadań
  • bogaty pakiet benefitów socjalnych w tym rozszerzony pakiet opieki medycznej (także dla rodziny), ubezpieczenie grupowe, karta sportowa
  • konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Środa Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

Więcej o naszych produktach przeczytasz na stronach marek:
 
ARBITON – www.arbiton.com
AFIRMAX – www.afirmax.eu
EWIFOAM – www.ewifoam.de
Vidella – www.vidella.com
 

Ogłoszenie archiwalne