Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Manager Call Center
ADVISA sp. z o.o.O firmie
Katowice, śląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę, Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Kierownik
Manager Call Center
Opis stanowiska:
- zarządzanie działem telefonicznej obsługi klientów,
- planowanie i nadzorowanie procesów obsługi klienta,
- opracowywanie i wdrażanie inicjatyw rozwojowych i motywacyjnych dla zespołu,
- bieżąca organizacja pracy zespołu - motywowanie planowanie, wyznaczanie i kontrola realizacji wskaźników,
- monitorowanie procesów obsługi klienta, identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji i wdrażanie odpowiednich zmian,
- realizacja założonych planów sprzedażowych,
- zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy,
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zespołem w telefonicznej obsłudze klienta,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi w call center,
- zdolności przywódcze - umiejętność delegowania i rozliczania zadań,
- znajomość pakietów Microsoft Office,
- orientacja na cel,
- rzetelność,
- sumienność,
- minimum średnie wykształcenie,
- zaangażowanie,
- otwartość na nową wiedzę i innowacje,
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + bardzo konkurencyjna prowizja,
- uzależniona od wyników sprzedaży,
- szkolenia wstępne oraz szkolenia rozwijające umiejętności,
- pełny pakiet wdrożeniowy,
- stałe wsparcie zarządu firmy,
- możliwości rozwoju zawodowego,
- niezbędne narzędzia pracy,
- możliwość awansu w strukturach firm
Ogłoszenie archiwalne