Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Tivron Sp. z o. o.

Manager Call Center

Tivron Sp. z o. o.O firmie

Tivron Sp. z o. o.

al. Jana Pawła II 180

Kraków

top

Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu usług z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Należymy do Grupy Etrose Holding. Obecnie obsługujemy 14 rynków w Europie i Ameryce Południowej. Działamy w trzech oddziałach w Polsce. Stale się rozwijamy, dynamicznie zwiększamy liczbę obsługiwanych zamówień i poszerzamy struktury.

 

W związku z planami dalszego intensywnego rozwoju poszukujemy osób na stanowisko:

Manager Call Center
Miejsce pracy: Kraków

OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • budowanie i rozwijanie strategii sprzedaży
  • szkolenie i motywowanie zespołu
  • monitorowanie, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
  • projektowanie, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności pracy, wyników sprzedażowych oraz jakości obsługi klienta
  • zarządzanie podległym zespołem liderów
  • dbałość o realizowanie powierzonych celów i KPI

GWARANTUJEMY:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałej podstawie i systemie premiowym uzależnionym od osiąganych wyników
  • elastyczną formę współpracy
  • swobodną atmosferę pracy
  • pakiet benefitów
  • nieformalne środowisko pracy

 

WYMAGANIA:

  • praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta
  • zdolność analityczna
  • duża samodzielność w działaniu
  • umiejętność pracy pod presja czasu i w dużej dynamice zmian
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
  • co najmniej 4 lata doświadczenia w branży call center na stanowisku kierownika zespołu lub wyższym – preferowane doświadczenie w sprzedażowym CC
  • systematyczność, dokładność i zaangażowanie

Brzmi interesująco? Jeśli TAK, wyślij nam swoje CV!

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV jest Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze (Office 3, Pamelva Court, 1 Anastasi Shoukri Street, 3035 Limassol). Administrator ustanowił inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem mailowym: [email protected] Dane są przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, którego dotyczy zgłoszenie rekrutacyjne. Podstawę przetwarzania danych stanowi przepis prawa (art. 221 § 1 Kodeksu pracy – w zakresie następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz Pani/Pana zgoda (w zakresie ewentualnych danych dodatkowych zawartych w załączonym do formularza CV, w tym w zakresie Pani/Pana wizerunku). Podanie przez Panią/Pana danych wykraczających poza zakres określony przepisami Kodeksu pracy nie jest obowiązkowe, a brak takich danych w CV nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane zawarte w formularzurekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, to jest w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli dotyczą one prowadzonej rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w siedzibie Administratora oraz będą przechowywane przez 6 miesięcy od zgłoszenia, a w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie dla potrzeb przyszłych postępowań rekrutacyjnych – przez 12 miesięcy od zgłoszenia. Dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych przetwarzanych w oparciu o Pani/Pana zgodę – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w CV dołączonym do formularza rekrutacyjnego na potrzeby rekrutacji objętej niniejszym zgłoszeniem. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, Pani/Pana zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne. Niewyrażenie przez Panią/Pana zgody nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji, której dotyczy niniejsze zgłoszenie.

Jesteśmy firmą specjalizującą się w outsourcingu usług z zakresu telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta. Należymy do Grupy Etrose Holding. Obecnie obsługujemy 14 rynków w Europie i Ameryce Południowej. Działamy w trzech oddziałach w Polsce. Stale się rozwijamy, dynamicznie zwiększamy liczbę obsługiwanych zamówień i poszerzamy struktury.

 

W związku z planami dalszego intensywnego rozwoju poszukujemy osób na stanowisko:

Manager Call Center

OSOBA ZATRUDNIONA BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:

  • budowanie i rozwijanie strategii sprzedaży
  • szkolenie i motywowanie zespołu
  • monitorowanie, analiza i raportowanie wyników sprzedaży
  • projektowanie, inicjowanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności pracy, wyników sprzedażowych oraz jakości obsługi klienta
  • zarządzanie podległym zespołem liderów
  • dbałość o realizowanie powierzonych celów i KPI

GWARANTUJEMY:

  • atrakcyjne wynagrodzenie oparte na stałej podstawie i systemie premiowym uzależnionym od osiąganych wyników
  • elastyczną formę współpracy
  • swobodną atmosferę pracy
  • pakiet benefitów
  • nieformalne środowisko pracy

 

WYMAGANIA:

  • praktyczna znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta
  • zdolność analityczna
  • duża samodzielność w działaniu
  • umiejętność pracy pod presja czasu i w dużej dynamice zmian
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym
  • co najmniej 4 lata doświadczenia w branży call center na stanowisku kierownika zespołu lub wyższym – preferowane doświadczenie w sprzedażowym CC
  • systematyczność, dokładność i zaangażowanie

Brzmi interesująco? Jeśli TAK, wyślij nam swoje CV!

Administratorem Pani/Pana danych osobowych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV jest Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze (Office 3, Pamelva Court, 1 Anastasi Shoukri Street, 3035 Limassol). Administrator ustanowił inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem mailowym: [email protected] Dane są przetwarzane w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, którego dotyczy zgłoszenie rekrutacyjne. Podstawę przetwarzania danych stanowi przepis prawa (art. 221 § 1 Kodeksu pracy – w zakresie następujących danych: imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) oraz Pani/Pana zgoda (w zakresie ewentualnych danych dodatkowych zawartych w załączonym do formularza CV, w tym w zakresie Pani/Pana wizerunku). Podanie przez Panią/Pana danych wykraczających poza zakres określony przepisami Kodeksu pracy nie jest obowiązkowe, a brak takich danych w CV nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Dane zawarte w formularzurekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV mogą być również przetwarzane na podstawie prawnie usprawiedliwionych celów Administratora, to jest w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli dotyczą one prowadzonej rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w siedzibie Administratora oraz będą przechowywane przez 6 miesięcy od zgłoszenia, a w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie dla potrzeb przyszłych postępowań rekrutacyjnych – przez 12 miesięcy od zgłoszenia. Dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych przetwarzanych w oparciu o Pani/Pana zgodę – przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, to jest Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w CV dołączonym do formularza rekrutacyjnego na potrzeby rekrutacji objętej niniejszym zgłoszeniem. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, Pani/Pana zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Etrose Holdings Limited z siedzibą na Cyprze moich danych zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonym do niego CV na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych. Wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne. Niewyrażenie przez Panią/Pana zgody nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji, której dotyczy niniejsze zgłoszenie.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy