Manager Centrum Obsługi Klienta

Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o.
  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 2017-01-01 do końca 9 dni

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Fortum chce być liderem w obszarze czystej energii. Dostarczamy naszym klientom energię elektryczną, ciepło i chłód sieciowy, a także inne rozwiązania w dziedzinie energetyki, które przyczyniają się do poprawy jakości życia dzisiaj i w przyszłości. Obecnie już 64% wytwarzanej przez nas energii elektrycznej powstaje bez emisji CO2. Nasza działalność koncentruje się głównie w krajach nordyckich, bałtyckich oraz Rosji, Polsce i Indiach. W 2015 roku zatrudnialiśmy około 8 000 profesjonalistów z sektora energetycznego, a nasze łączne przychody wyniosły 3,5 mld EUR. Akcje Fortum notowane są na giełdzie Nasdaq Helsinki. www.fortum.com

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

Manager Centrum Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław

Twoja rola

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za zarządzanie i rozwój Centrum Obsługi Klienta Fortum w Polsce oraz za zarządzanie podległym zespołem.

Zakres odpowiedzialności:
  • Kierowanie COK (Centrum Obsługi Klienta).
  • Bezpośredni informacyjny i reklamacyjny serwis klienta oraz kompleksowa obsługa klientów w zakresie: zgłoszeń technicznych, zgłoszeń handlowych, reklamacji, informacji o ofercie i usługach dodatkowych Fortum.
  • Czuwanie nad prawidłowością procesu obsługi klienta mających na celu wzrost jego satysfakcji i lojalności klientów oraz podniesienie poziomu sprzedaży produktów i usług Fortum.
  • Prowadzenie analiz i optymalizacji procesu obsługi klienta.
  • Promowanie w organizacji działań wzmacniających relacje z klientami i proklienckie nastawienie.
  • Wpływ na wielkość całkowitą obecnej sprzedaży ciepła poprzez oddziaływanie na lojalność klientów oraz wpływ na sprzedaż usług dodatkowych (rzędu kilku milionów PLN).
Planowanie i złożoność:
  • Analizowanie i doskonalenie procesów w całym cyklu sprzedaży oraz obsługi Klientów.
  • Ustalanie kształtu i jakości procesów sprzedaży i obsługi klienta poza Funkcją.
  • Wraz z innymi managerami Funkcji udział w długoterminowym planowaniu celów sprzedażowych.
  • Zarządzanie budżetem działu, przygotowywanie planu zasobów, planu rozwoju dla swojego obszaru.
Zarządzanie ludźmi i relacje z pracownikami:
  • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem.
  • Motywowanie i zapewnianie rozwoju podległego zespołu.
  • Współpraca ze wszystkimi szczeblami i komórkami w organizacji w zakresie punktów styku z klientami.
  • Uczestniczenie w pracach zespołu kierownictwa Funkcji.
  • Wpływ na Funkcję i organizację w zakresie orientacji na klienta.

Nasza oferta

Jako członek zespołu Funkcji Customer (Sprzedaży) będziesz mieć okazję współpracy z wieloma specjalistami w Polsce i za granicą. Nasi koledzy pomogą Ci osiągnąć ważne dla Ciebie cele, dzieląc się swoimi doświadczeniami i pomysłami i jednocześnie pozostawiając Ci swobodę działania. Dajemy Ci możliwości stałego rozwoju oraz doskonalenia swoich umiejętności. Promujemy rozwój naszych pracowników oraz doskonalenie niezbędnych kompetencji i umiejętności.

Twoje kwalifikacje

  • Wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu zarządzania, ekonomia lub podobne/pokrewne.
  • Kilkuletnie poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu organizacją typu Call Centre (lub zespołem/zespołami okołosprzedażowymi wpływającymi na poziom satysfakcji klienta).
  • Doświadczenie w kierowaniu złożonym 10+ osobowym zespołem.
  • Umiejętność kierowania projektami.
  • Umiejętność wdrażania zmian organizacyjnych i zarządzania zmianą.
  • Umiejętność zarządzania procesami.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
  • Umiejętność szerokiego spojrzenia na rolę sprzedaży i klientów w organizacji.
  • Otwarta i komunikatywna osobowość.
  • Myślenie proklienckie, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, elastyczność.
  • Umiejętność wywierania wpływu i przekonywania klienta.
  • Operatywność, inicjatywa, kreatywność, pozytywne nastawienie.
  • Umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność budowania zaangażowania zespołu dla wspólnego celu.
  • Znajomość nowoczesnych trendów rynkowych w zakresie Call Centres.

Zainteresowana/-y?

Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem narzędzia on-line.

Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Słonimskiego 1A, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzonego procesu rekrutacji oraz na przechowywanie i wykorzystanie ich dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do podanych danych, ich zmiany oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie, a podanie danych nastąpiło dobrowolnie.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się