Ta oferta pracy jest nieaktualna od 508 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager Centrum Obsługi Klienta

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Kierownik
  • 01.01.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Fortum chce być liderem w obszarze czystej energii. Dostarczamy naszym klientom energię elektryczną, ciepło i chłód sieciowy, a także inne rozwiązania w dziedzinie energetyki, które przyczyniają się do poprawy jakości życia dzisiaj i w przyszłości. Obecnie już 64% wytwarzanej przez nas energii elektrycznej powstaje bez emisji CO2. Nasza działalność koncentruje się głównie w krajach nordyckich, bałtyckich oraz Rosji, Polsce i Indiach. W 2015 roku zatrudnialiśmy około 8 000 profesjonalistów z sektora energetycznego, a nasze łączne przychody wyniosły 3,5 mld EUR. Akcje Fortum notowane są na giełdzie Nasdaq Helsinki. www.fortum.com

    Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:

    Manager Centrum Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Wrocław

    Twoja rola

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/y za zarządzanie i rozwój Centrum Obsługi Klienta Fortum w Polsce oraz za zarządzanie podległym zespołem.

    Zakres odpowiedzialności:
    • Kierowanie COK (Centrum Obsługi Klienta).
    • Bezpośredni informacyjny i reklamacyjny serwis klienta oraz kompleksowa obsługa klientów w zakresie: zgłoszeń technicznych, zgłoszeń handlowych, reklamacji, informacji o ofercie i usługach dodatkowych Fortum.
    • Czuwanie nad prawidłowością procesu obsługi klienta mających na celu wzrost jego satysfakcji i lojalności klientów oraz podniesienie poziomu sprzedaży produktów i usług Fortum.
    • Prowadzenie analiz i optymalizacji procesu obsługi klienta.
    • Promowanie w organizacji działań wzmacniających relacje z klientami i proklienckie nastawienie.
    • Wpływ na wielkość całkowitą obecnej sprzedaży ciepła poprzez oddziaływanie na lojalność klientów oraz wpływ na sprzedaż usług dodatkowych (rzędu kilku milionów PLN).
    Planowanie i złożoność:
    • Analizowanie i doskonalenie procesów w całym cyklu sprzedaży oraz obsługi Klientów.
    • Ustalanie kształtu i jakości procesów sprzedaży i obsługi klienta poza Funkcją.
    • Wraz z innymi managerami Funkcji udział w długoterminowym planowaniu celów sprzedażowych.
    • Zarządzanie budżetem działu, przygotowywanie planu zasobów, planu rozwoju dla swojego obszaru.
    Zarządzanie ludźmi i relacje z pracownikami:
    • Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem.
    • Motywowanie i zapewnianie rozwoju podległego zespołu.
    • Współpraca ze wszystkimi szczeblami i komórkami w organizacji w zakresie punktów styku z klientami.
    • Uczestniczenie w pracach zespołu kierownictwa Funkcji.
    • Wpływ na Funkcję i organizację w zakresie orientacji na klienta.

    Nasza oferta

    Jako członek zespołu Funkcji Customer (Sprzedaży) będziesz mieć okazję współpracy z wieloma specjalistami w Polsce i za granicą. Nasi koledzy pomogą Ci osiągnąć ważne dla Ciebie cele, dzieląc się swoimi doświadczeniami i pomysłami i jednocześnie pozostawiając Ci swobodę działania. Dajemy Ci możliwości stałego rozwoju oraz doskonalenia swoich umiejętności. Promujemy rozwój naszych pracowników oraz doskonalenie niezbędnych kompetencji i umiejętności.

    Twoje kwalifikacje

    • Wykształcenie wyższe, najlepiej z zakresu zarządzania, ekonomia lub podobne/pokrewne.
    • Kilkuletnie poparte sukcesami doświadczenie w zarządzaniu organizacją typu Call Centre (lub zespołem/zespołami okołosprzedażowymi wpływającymi na poziom satysfakcji klienta).
    • Doświadczenie w kierowaniu złożonym 10+ osobowym zespołem.
    • Umiejętność kierowania projektami.
    • Umiejętność wdrażania zmian organizacyjnych i zarządzania zmianą.
    • Umiejętność zarządzania procesami.
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym.
    • Umiejętność szerokiego spojrzenia na rolę sprzedaży i klientów w organizacji.
    • Otwarta i komunikatywna osobowość.
    • Myślenie proklienckie, umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami, elastyczność.
    • Umiejętność wywierania wpływu i przekonywania klienta.
    • Operatywność, inicjatywa, kreatywność, pozytywne nastawienie.
    • Umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność budowania zaangażowania zespołu dla wspólnego celu.
    • Znajomość nowoczesnych trendów rynkowych w zakresie Call Centres.

    Zainteresowana/-y?

    Prosimy o przesyłanie dokumentów aplikacyjnych za pośrednictwem narzędzia on-line.

    Prosimy o zawarcie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Fortum Power and Heat Polska Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Słonimskiego 1A, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.), dla potrzeb niezbędnych do realizacji prowadzonego procesu rekrutacji oraz na przechowywanie i wykorzystanie ich dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do podanych danych, ich zmiany oraz wycofania zgody na ich przetwarzanie, a podanie danych nastąpiło dobrowolnie.