Ta oferta pracy jest nieaktualna od 8 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager Client Performance

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2017-10-10

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

iProspect jest wiodącą agencją performance marketingu na świecie. Na co dzień wspieramy Klientów – liderów sektora e-commerce oraz tradycyjnych przedsiębiorstw na całym świecie - w planowaniu, wdrażaniu i optymalizowaniu działań marketingowych w Internecie. Jesteśmy innowacyjną firmą, śledzimy trendy i wykorzystujemy je w codziennej pracy. Jesteśmy częścią Dentsu Aegis Network – grupy zrzeszającej światowej klasy agencje, zachowując jednocześnie przyjazne środowisko pracy.

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

Manager Client Performance
Miejsce pracy: Warszawa

Zakres zadań:

  • Zarządzanie zespołem specjalistów (SEM, Paid Social, Display/ Mailing, Traffic)
  • Realizacja celu finansowego, optymalizacja marżowości teamu
  • Zgłaszanie potrzeb rekrutacyjnych, wsparcie procesu rekrutacji, zatrudnianie, onboarding
  • Wsparcie procesów przetargowych, szukanie możliwości up-sellowych i cross-sellowych
  • Odpowiedzialność za rozwój obecnych i potencjalnych klientów
  • Stałe poszerzanie wiedzy na temat branży klienta i działań konkurencji
  • Rozliczanie projektów
  • Udział w przetargach, pomoc w przygotowaniu prezentacji sprzedażowych
  • Wsparcie we wdrażaniu innowacji

Wymagania:

  • Znajomość metodyk działania na wszystkich prowadzonych kanałach performance marketingu (SEM, SEO, Mailing / Display, Affiliate, CRM)
  • Umiejętność koordynacji prac zespołu – minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i warsztatów
  • Umiejętność oceny i optymalizacji kosztów oraz przychodów własnych działań pod względem realizacji celów finansowych teamu
  • Proaktywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
  • Zaawansowana znajomość Google Analytics, DoubleClick Manager i innych narzędzi analitycznych
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii wielokanałowej i raportowanie bezpośrednio do klienta lub doświadczenie w pracy po stronie Klienta w dziale marketingu online
  • Rozumienie działania modelów atrybucji, umiejętność opracowania strategii remarketingowych
  • Umiejętność wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i optymalizacji kampanii
  • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – obeznanie w formułach, znajomość tabel przestawnych, umiejętność estetycznego prezentowania danych
  • Znajomość języka angielskiego – min. poziom C1

W zamian oferujemy:

  • Pracę w niesamowitej atmosferze, którą tworzy młody, dynamicznie rozwijający się zespół
  • Szybki rozwój zawodowy (szkolenia, przejrzyste ścieżki karier)
  • Możliwość nauki poprzez pracę z najlepszymi ekspertami na rynku, co potwierdzają nagrody: GOMC 2009, 2011, 2012, Effie 2013
  • Możliwość budowania kampanii dla największych polskich i zagranicznych marek
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna)
  • Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze (siłownia, stołówka, daycare i wiele innych)
Wszystkich spełniających postawione wymagania i zainteresowanych prosimy o przesłanie CV klikając

Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się