Ta oferta pracy jest nieaktualna od 249 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager Client Performance

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 2017-10-10

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    iProspect jest wiodącą agencją performance marketingu na świecie. Na co dzień wspieramy Klientów – liderów sektora e-commerce oraz tradycyjnych przedsiębiorstw na całym świecie - w planowaniu, wdrażaniu i optymalizowaniu działań marketingowych w Internecie. Jesteśmy innowacyjną firmą, śledzimy trendy i wykorzystujemy je w codziennej pracy. Jesteśmy częścią Dentsu Aegis Network – grupy zrzeszającej światowej klasy agencje, zachowując jednocześnie przyjazne środowisko pracy.

    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy:

    Manager Client Performance
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres zadań:

    • Zarządzanie zespołem specjalistów (SEM, Paid Social, Display/ Mailing, Traffic)
    • Realizacja celu finansowego, optymalizacja marżowości teamu
    • Zgłaszanie potrzeb rekrutacyjnych, wsparcie procesu rekrutacji, zatrudnianie, onboarding
    • Wsparcie procesów przetargowych, szukanie możliwości up-sellowych i cross-sellowych
    • Odpowiedzialność za rozwój obecnych i potencjalnych klientów
    • Stałe poszerzanie wiedzy na temat branży klienta i działań konkurencji
    • Rozliczanie projektów
    • Udział w przetargach, pomoc w przygotowaniu prezentacji sprzedażowych
    • Wsparcie we wdrażaniu innowacji

    Wymagania:

    • Znajomość metodyk działania na wszystkich prowadzonych kanałach performance marketingu (SEM, SEO, Mailing / Display, Affiliate, CRM)
    • Umiejętność koordynacji prac zespołu – minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
    • Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń i warsztatów
    • Umiejętność oceny i optymalizacji kosztów oraz przychodów własnych działań pod względem realizacji celów finansowych teamu
    • Proaktywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
    • Zaawansowana znajomość Google Analytics, DoubleClick Manager i innych narzędzi analitycznych
    • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii wielokanałowej i raportowanie bezpośrednio do klienta lub doświadczenie w pracy po stronie Klienta w dziale marketingu online
    • Rozumienie działania modelów atrybucji, umiejętność opracowania strategii remarketingowych
    • Umiejętność wyciągania wniosków, tworzenia rekomendacji i optymalizacji kampanii
    • Umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, PowerPoint) – obeznanie w formułach, znajomość tabel przestawnych, umiejętność estetycznego prezentowania danych
    • Znajomość języka angielskiego – min. poziom C1

    W zamian oferujemy:

    • Pracę w niesamowitej atmosferze, którą tworzy młody, dynamicznie rozwijający się zespół
    • Szybki rozwój zawodowy (szkolenia, przejrzyste ścieżki karier)
    • Możliwość nauki poprzez pracę z najlepszymi ekspertami na rynku, co potwierdzają nagrody: GOMC 2009, 2011, 2012, Effie 2013
    • Możliwość budowania kampanii dla największych polskich i zagranicznych marek
    • Atrakcyjny pakiet benefitów (pakiet sportowy, opieka medyczna)
    • Bardzo dobre warunki pracy w nowoczesnym biurze (siłownia, stołówka, daycare i wiele innych)
    Wszystkich spełniających postawione wymagania i zainteresowanych prosimy o przesłanie CV klikając

    Prosimy o załączenie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883)”