background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Manager Contact Center

Michael / Ström Dom Maklerski S.A.O firmie

Michael / Ström Dom Maklerski S.A.

Aleje Jerozolimskie 100

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Stworzenie zespołu contact center,
  • Rekrutacja, szkolenie i motywowanie konsultantów,
  • Rejestracja, analiza i raportowanie statystyk dotyczących kontaktów,
  • Zarządzanie wewnętrzną bazą klientów Domu Maklerskiego i współpraca z Departamentem Sprzedaży,
  • Współpraca z Departamentem Marketingu przy przygotowywaniu i realizacji kampanii reklamowych i wizerunkowych,

Nasze wymagania

  • 2-4 lata doświadczenia zawodowego w pracy w call/contact center na stanowisku konsultanta, jak również managerskim
  • Znajomość technik zarządzania oraz podstawowych narzędzi call center.
  • Wysokiego poziomu samodzielności w działaniu oraz zaangażowania w projekt
  • Ukończone studia wyższe
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
  • Pozytywne nastawienie do rozwiązywania problemów i profesjonalne podejście do obsługi zewnętrznych klientów firmy

To oferujemy

  • Atrakcyjne warunki finansowe dostosowane do doświadczenia i kompetencji
  • Możliwość rozwoju zawodowego w związku z dynamicznym rozwojem Domu Maklerskiego, będącego liderem rynku długu korporacyjnego w Polsce
  • Duża samodzielność w podejmowaniu decyzji
  • Współpracę w partnerskiej atmosferze
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy w nowoczesnym biurze – bliskie sąsiedztwo Dworca Zachodniego

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów

Michael / Ström Dom Maklerski S.A.

Michael / Ström to nowoczesny dom maklerski, oferujący profesjonalne usługi bankowości inwestycyjnej dla firm i unikalne produkty inwestycyjne dla osób indywidualnych. Specjalnością Michael / Ström są obligacje korporacyjne.

Zapewniamy wsparcie dla firm w zakresie kompleksowych usług bankowości inwestycyjnej obejmujących: pozyskiwanie finansowania w formie emisji papierów wartościowych, doradztwo w zakresie strategii i struktury finansowania, wsparcie w procesach fuzji i przejęć, obsługa private equity, finansowanie mezzanine.

Michael / Ström Dom Maklerski S.A. poszukuje kandydatów na stanowisko:

Manager Contact Center (2-4 lata doświadczenia)

  • Prosimy o przesyłanie CV za pomocą przycisku "Aplikuj" z dopiskiem: Manager Contact Center

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Manager Contact Center, Aleje Jerozolimskie 100, Warszawa