Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta

  • Chorzów, śląskie
  • Kierownik
  • 25.03.2019
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 24.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Czekamy na Ciebie, dołącz do zespołu MEDIA MARKT!
    Chcesz mieć ciekawą pracę, w której nigdy się nie nudzisz? Ważna jest dla Ciebie atmosfera i ludzie, z którymi pracujesz? Świetnie się składa bo aktualnie do naszego sklepu MEDIAMARKT - Chorzów poszukujemy osoby na stanowisko:
    Manager ds. Budowania Satysfakcji Klienta
    Miejsce pracy: Chorzów

     

    Opis stanowiska:

    • Bezpośrednia obsługa klientów związana z rozwiązywaniem trudnych, nietypowych spraw klienckich
    • Bieżąca analiza wskaźników w zakresie obsługi klienta oraz definiowanie działań mających na celu poprawę wyników
    • Praca ze wszystkimi pracownikami sklepu nad poprawą doświadczeń klientów i stałe upewnianie się, że wszystkie zespoły w sklepie są zarządzane w stronę poprawy doświadczeń klientów i zapewnienie najlepszej obsługi klienta
    • Dbanie o wszechstronność pracowników w kontakcie z klientem oraz motywowanie zespołu do realizacji wyznaczonych celów
    • Określanie potrzeb szkoleniowych a także prowadzenie szkoleń z customer experience dla pracowników, włączając pracowników zewnętrznych – promotorzy i pracownicy firmy Santander
    • Nadzór nad prawidłowym działaniem Działu Obsługi Klienta, w tym procesów kasowych (raporty kasowe, utargi, wyjaśnianie różnic kasowych), punktu informacyjnego i serwisu oraz nadzór nad systemem zamówień internetowych CMS
    • Efektywne współuczestniczenie w realizacji dynamiki wzrostu sprzedaży produktów i usług oraz osiąganej marży.Rozwój sprzedaży Internetowej
    • Spotkania z pracownikami firm zewnętrznych w celu przedstawienia strategii Customer Experience, omówienia ewentualnych obszarów do poprawy, które wpływają na obniżenie satysfakcji klientów, ustalenie i wdrożenie planu naprawczego w celu poprawy doświadczeń klientów

    Oferujemy:

    • Przyjazną atmosferę, niepowtarzalny zespół
    • Od pierwszego dnia umowę o pracę - wynagrodzenie zawsze na czas (do 29 każdego miesiąca na koncie)
    • Elastyczny grafik pracy, który znasz miesiąc wcześniej
    • Pakiet benefitów (prywatna bezpłatna opieka medyczna, karta sportowa lub żywieniowa, dodatek na Święta, ubezpieczenie grupowe)
    • Dodatki rodzinne: z okazji zawarcia związku małżeńskiego oraz z okazji narodzin dziecka
    • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
    • Premie uzależnione od zrealizowanych celów sprzedażowych

     

    Szukamy osób:

    • Z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (produkty i/lub usługi)
    • Skoncentrowanych na kliencie i odpowiadaniu na jego potrzeby
    • Posiadających umiejętność budowania dynamicznego i dobrze współpracującego zespołu
    • Mających zdolności negocjacyjne i dobrą komunikację nastawiona na realizację celów
    • Mającą zdolności analityczne (analiza danych, raportowanie), bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excela
    • Które wykazują się znajomością prawa pracy i ewidencji czasu pracy


    Administratorem danych jest Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i następuje na podstawie zgody umieszczonej poniżej. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. W razie rezygnacji z dalszego udziału w procesie rekrutacji ma Pani/Pan prawo złożyć żądanie usunięcia Pani/Pana danych osobowych, które spowoduje niezwłoczne usunięci ich przez Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o..