Ta oferta pracy jest nieaktualna od 170 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. e-mail marketingu

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 02.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    New Media Ventures Sp. z o.o.
    Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią
    projektu, który zmieni polską rzeczywistość!
    Manager ds. e-mail marketingu
    Warszawa
    Dla nas najważniejsza jest Twoja
    znajomość tematu!
    # mistrzzaradności
    # otwartośćnazmiany
    # mamplan
    # 100%proaktywność
    # wiedza&kompetencje
    U nas znajdziesz coś dla siebie
    Konkurencyjne
    wynagrodzenie
    Mentoring, szkolenia
    i wymiana wiedzy
    Wspierające
    otoczenie
    Warsztaty
    i spotkania
    integracyjne
    Playroom z bilardem,
    dartami, piłkarzykami
    i ping-pongiem
    Możliwość realnego
    wpływu na tworzenie
    projektów
    Twoje zadania
    budowanie strategii kampanii e-mail marketingowych oraz SMS (z uwzględnieniem regulacji prawnych), zarówno dla B2B, jak i B2C, a w tym:
     
    • generowanie leadów behawioralnych oraz planowanie schematu kontaktu;
    • opracowywanie układu elementów oraz architektury informacji (makiety, szablony), treści mailingowych (współpraca z grafikami i copywriterem) oraz funkcjonalności;
    • odpowiedzialność za proces wysyłki mailingów oraz wysyłki SMS;
    • raportowanie kluczowych wskaźników skuteczności kampanii, ocena jej skuteczności oraz formułowanie wniosków i rekomendacji wraz z wprowadzaniem usprawnień;
    • stały monitoring aktualności branżowych przez analizę danych rynkowych, działań konkurencji, trendów konsumenckich oraz rekomendowanie i wdrażanie najlepszych praktyk.
    Docenimy u Ciebie
    • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności;
    • praktyka w obszarze automatyzacji kampanii e-mail i SMS oraz segmentacji
      i personalizacji dynamicznego kontentu;
    • przygotowanie do pracy na systemach mass mailingowych (Sendgrid, Mailchimp, Google Analytics, itp.) oraz wiedza z zakresu domen i adresów IP;
    • znajomość specyfiki oraz wymagań systemów pocztowych wraz z umiejętnością zaplanowania kampanii dostosowanych do ww. uwarunkowań;
    • wiedza i doświadczenie w zakresie baz danych, w tym definiowania wymagań, harmonogramowania, podziału i przygotowywania baz do wysyłki oraz procesu realizacji;
    • proaktywność, przedsiębiorczość oraz strategiczne myślenie wraz z umiejętnością planowania i otwartością na zmiany – jako podstawowy zestaw cech sprzyjający innowacji, budowaniu jakości oraz osiąganiu efektywności.
    Osoby zainteresowane współpracą prosimy o przesyłanie:
    na adres kariera@freebee.pl, wraz z klauzulą
    o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
    Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią
    projektu, który zmieni polską rzeczywistość!
    Manager ds. e-mail marketingu
    Miejsce pracy: Warszawa
    Dołącz do naszego zespołu i bądź częścią
    projektu, który zmieni polską rzeczywistość!

    Dla nas najważniejsza jest Twoja znajomość tematu!

    #mistrzzaradności
    #otwartośćnazmiany
    #mamplan
    #wiedza&kompetencje
    #100%proaktywność

    Twoje zadania:

    Budowanie strategii kampanii e-mail marketingowych oraz SMS (z uwzględnieniem regulacji prawnych), zarówno dla B2B, jak i B2C, a w tym:
    • generowanie leadów behawioralnych oraz planowanie schematu kontaktu;
    • opracowywanie układu elementów oraz architektury informacji (makiety, szablony), treści mailingowych (współpraca z grafikami i copywriterem) oraz funkcjonalności;
    Docenimy u Ciebie
    • min. 3 lata doświadczenia na stanowisku o podobnym zakresie odpowiedzialności;
    • praktyka w obszarze automatyzacji kampanii e-mail i SMS oraz segmentacji i personalizacji dynamicznego kontentu;
    • przygotowanie do pracy na systemach mass mailingowych (Sendgrid, Mailchimp, Google Analytics, itp.) oraz wiedza z zakresu domen i adresów IP;
    • znajomość specyfiki oraz wymagań systemów pocztowych wraz z umiejętnością zaplanowania kampanii dostosowanych do ww. uwarunkowań;
    • wiedza i doświadczenie w zakresie baz danych, w tym definiowania wymagań, harmonogramowania, podziału i przygotowywania baz do wysyłki oraz procesu realizacji;
    • proaktywność, przedsiębiorczość oraz strategiczne myślenie wraz z umiejętnością planowania i otwartością na zmiany – jako podstawowy zestaw cech sprzyjający innowacji, budowaniu jakości oraz osiąganiu efektywności.


    U nas znajdziesz coś dla siebie:

    • Konkurencyjne wynagrodzenie
    • Mentoring, szkolenia i wymiana wiedzy
    • Wspierające otoczenie
    • Warsztaty i spotkania integracyjne
    • Playroom z bilardem, dartami, piłkarzykami i ping-pongiem
    • Możliwość realnego wpływu na tworzenie projektów
    Osoby zainteresowane współpracą, prosimy o przesyłanie CV
    (wraz z klauzulą o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych)
    za pomocą przycisku do aplikowania.