Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. Jakości i Optymalizacji Sieci Dystrybucji

Rhenus Freight Logistics Sp. z o.o.

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

Powierzymy Ci odpowiedzialność za trzy obszary:

1. Optymalizacja międzynarodowej i krajowej sieci dystrybucji, poprzez:

> Optymalizowanie połączeń liniowych, przegląd harmonogramów wyjazdów linii i obsługi w ramach sieci, badanie czasów przejazdów linii i ich optymalizacja, cykliczne badanie kosztów w sieci , implementowanie nowych kierunków.

> Współpraca przy rozwoju alternatywnych środków transportu (kolejowy, intermodalny, double deck itp.).

> Współpraca z zespołami IT i Controlingu przy: wdrażaniu narzędzi do raportowania, monitorowania i analizy sieci, w tym kosztów, oraz rozwoju dedykowanych systemów sieciowych.

2. Zarządzanie jakością sieci dystrybucji:

> Raportowanie terminowości w sieci krajowej i międzynarodowej.

> Współtworzenie i analizowanie KPI w poszczególnych obszarach sieci, rekomendowanie i wprowadzanie usprawnień jakościowych (w tym prowadzenie działań naprawczych po reklamacjach).

> Ustalanie i realizacja celów z obszaru zrównoważonego rozwoju.

3. Zarządzanie współpracą i relacjami z przewoźnikami:

> Negocjowanie warunków kontraktów we współpracy z kierownikami oddziałów.

> Onbarding nowych przewoźników i przeprowadzanie corocznych wizyt oceniających.

> Doskonalenie współpracy z przewoźnikami np.: umów, cenników, procedur operacyjnych, standardów jakości i zrównoważonego rozwoju.

> Współtworzenie badań nt. Green Logistics (sustainability przewoźników).

Podział czasu pracy
70%

Praca hybrydowa

30%

Regularne wizyty w biurze w Warszawie

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra, praktyczna znajomość procesów logistycznych w obszarze dystrybucji międzynarodowej i krajowej.

  • Doświadczenie we wdrażaniu i utrzymywaniu międzynarodowych pomiarów jakości.

  • Poparte sukcesami doświadczenie w zakresie zarządzania projektami.

  • Zorientowanie na wynik i zdolności analityczne.

  • Zdolności negocjacyjne

  • Znajomość międzynarodowych przepisów dot. transportu, usług i produktów transportowych.

  • Znajomość zasad funkcjonowania międzynarodowej sieci partnerskiej oraz lokalnego rynku przewoźników.

  • Znajomość języka angielskiego (min. B2).

  • Znajomość narzędzi BI.

  • Kompetencje przywódcze (przywództwo funkcjonalne nad zespołami projektowymi).

  • Komunikatywność, dążenie do współpracy i zdolność do budowania długofalowych, partnerskich relacji biznesowych.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Pracę na stanowisku o silnym wpływie na biznes oraz dającym możliwość rozwijania międzynarodowych i lokalnych relacji w branży TSL.

  • Możliwość realizacji własnych pomysłów we współpracy z wspierającym Cię przełożonym i zespołem.

  • Możliwość rozwoju kompetencji z różnych obszarów w działaniu: kompetencji przywódczych, projektowych, business acumen, analitycznych.

  • Dużą stabilność i poczucie bezpieczeństwa.

  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport współfinansowaną przez firmę.

  • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego dla pracownika i najbliższych członków jego rodziny.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • spotkania integracyjne

  • program rekomendacji pracowników

Co ponad to? U nas znajdziesz #dobrepołączenie:

  • Tradycji z innowacyjnym podejściem. W grupie wypracowaliśmy wiele dobrych praktyk, którymi chętnie dzielimy się z naszym zespołem. Jednocześnie cały czas się rozwijamy- biznesowo i operacyjnie. RFL to nowa spółka w grupie. Z nami możesz wdrażać swoje pomysły!

  • Bezpieczeństwa globalnej grupy z pracą w kameralnym zespole.

  • Lokalnych i międzynarodowych możliwości rozwoju Nasz zespół cały czas się rozwija, a Ty możesz rozwijać się razem z nim!

Miejsce i tryb pracy:

Praca hybrydowa z regularnymi wizytami w biurze w Warszawie.

Cel funkcji:

Optymalizacja sieci międzynarodowej i krajowej, optymalizacja połączeń liniowych, analiza kosztów sieci, zarządzanie przewoźnikami/przetargami na liniach krajowych i międzynarodowych, międzynarodowe zarządzanie jakością, udział w projektach międzynarodowych.

Rhenus Freight Logistics Sp. z o.o.

Jesteśmy częścią niemieckiej Grupy Rhenus, która jest jednym z wiodących dostawców usług logistycznych na świecie. W naszej grupie łączymy ponad 100 lat tradycji z otwartością na nowości i podejmowanie innowacyjnych działań.

W Rhenus Freight Logistics stawiamy na specjalizację. Jesteśmy nową spółką wydzieloną ze struktur Rhenus Logistics Polska, która powstała po to, aby skoncentrować swoje działania na międzynarodowym transporcie drogowym i dystrybucji krajowej.

Rozwijamy się i z entuzjazmem patrzymy w przyszłość. Wspólnie z naszymi partnerami intensywnie budujemy sieć dystrybucji międzynarodowej i krajowej. Cechuje nas wysoka jakość usług, którą chcemy cały czas podnosić.

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zespołu i będzie budować nową firmę i nowe oblicze dystrybucji razem z nami. Jeśli masz doświadczenie międzynarodowe w tym zakresie, nie wahaj się – aplikuj!

Przewiń do profilu firmy