Ta oferta pracy jest nieaktualna od 277 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Kartoteki Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-10-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

    Manager ds. Kartoteki Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa

    Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:

    • rozwój środowiska operacyjnego CRM,
    • zarządzanie Centralną Kartoteką Klienta,
    • nadzór nad jakością danych Klientów,
    • nadzór nad prawidłową realizacją procesów CRM w Banku,
    • monitorowanie zgodności przetwarzanych danych z obowiązującymi przepisami.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • wykształcenia wyższego na kierunkach zarządzanie/ekonomia,
    • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania danymi, przetwarzania danych, regulacji unijnych i krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,
    • bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem procesami i projektami,
    • znajomości zagadnień związanych z CRM i projektowaniem rozwiązań klasy operacyjnego CRM,
    • minimum 3 lat doświadczenia w banku lub innej instytucji finansowej,
    • biegłej znajomości pakietu MS Office,
    • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych (umiejętność jasnego wytłumaczenia znaczenia otrzymanych wyników specjalistom z innych dziedzin),
    • dokładności, sumienności i dobrej organizacji pracy.

    Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:

    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
    • możliwość rozwoju zawodowego,
    • pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie,
    • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
    Co nas wyróżnia?

    Pierwsza na świecie karta płatnicza z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych.

    Biometryczny podpis elektroniczny Finger vein (BIO PKI).

    Karta debetowa z wbudowanym wyświetlaczem stanu konta.

     
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na poniższy adres:
    praca@getinbank.pl

    z dopiskiem:

    MKK/10/2017/Warszawa

    wraz z klauzulą:

    „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

     

    Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.