Manager ds. Kartoteki Klienta

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 2017-10-13
  • Ważna jeszcze 19 dni (do 2017-11-12)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisko:

Manager ds. Kartoteki Klienta
Miejsce pracy: Warszawa

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:

  • rozwój środowiska operacyjnego CRM,
  • zarządzanie Centralną Kartoteką Klienta,
  • nadzór nad jakością danych Klientów,
  • nadzór nad prawidłową realizacją procesów CRM w Banku,
  • monitorowanie zgodności przetwarzanych danych z obowiązującymi przepisami.

Oczekujemy od Ciebie:

  • wykształcenia wyższego na kierunkach zarządzanie/ekonomia,
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień z zakresu zarządzania danymi, przetwarzania danych, regulacji unijnych i krajowych w zakresie ochrony danych osobowych,
  • bardzo dobrej znajomości zagadnień związanych z zarządzaniem procesami i projektami,
  • znajomości zagadnień związanych z CRM i projektowaniem rozwiązań klasy operacyjnego CRM,
  • minimum 3 lat doświadczenia w banku lub innej instytucji finansowej,
  • biegłej znajomości pakietu MS Office,
  • rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych (umiejętność jasnego wytłumaczenia znaczenia otrzymanych wyników specjalistom z innych dziedzin),
  • dokładności, sumienności i dobrej organizacji pracy.

Dołącz do nas, a jak wszyscy pracownicy otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracę w otoczeniu zaawansowanym technologicznie,
  • pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
Co nas wyróżnia?

Pierwsza na świecie karta płatnicza z wbudowanym czytnikiem linii papilarnych.

Biometryczny podpis elektroniczny Finger vein (BIO PKI).

Karta debetowa z wbudowanym wyświetlaczem stanu konta.

 
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na poniższy adres:
praca@getinbank.pl

z dopiskiem:

MKK/10/2017/Warszawa

wraz z klauzulą:

„Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnych i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez jednostki z grupy kapitałowej (w rozumieniu przepisów ustawy o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz spółkach publicznych), do której należy Getin Noble Bank SA z siedzibą w Warszawie przy ul. Przyokopowej 33 (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O Ochronie Danych Osobowych, Dz. Ustaw z 2002 nr 101 poz. 926- tj z późn. zm.).„


Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się