Oferta pracy

Manager ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych

Gourmet Foods Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

Gourmet Foods, importer i dystrybutor marek Dilmah, Saquella i Fabbri, poszukuje osoby na stanowisko Managera ds. Kluczowych Klientów Gastronomicznych, który będzie odpowiedzialny za:

1/ zarządzanie relacjami handlowymi z kluczowymi klientami firmy z grona ogólnopolskich sieci kawiarni, restauracji oraz cztero- i pięciogwiazdkowych hoteli - realizacja założeń obecnych kontraktów, wdrażanie działań optymalizacyjnych, poszerzanie zakresu współpracy;

2/ nawiązywanie nowych relacji handlowych poprzez dobre planowanie działań, organizowanie spotkań, prezentacji, prowadzenie procesu negocjacji;

aktywne poszukiwanie możliwości rozwoju firmy w nowych obszarach działalności związanych z kanałem HoReCa;

Nasze wymagania

  • Jeśli znasz w praktyce obszar wysokojakościowej gastronomii i jesteś na bieżąco z potrzebami, zadaniami i problemami osób prowadzących najlepsze kawiarnie, restauracje, hotele, centra konferencyjne i ekskluzywne cateringi;

  • Jeśli proces sprzedaży to dla Ciebie sztuka budowania wartości, umiejętność dostosowania oferty i doboru szytych na miarę (cennych dla klienta) rozwiązań, prezentacja produktowa oparta na wiedzy oraz pasji, prowadzenie paneli degustacyjnych i sesji szkoleniowych, a także zarządzanie całościowo kontraktami;

  • Jeśli masz w sobie gen inicjatywy, jesteś pasjonatem, umiesz zjednać dla swoich pomysłów członków zespołu oraz klientów;

  • Jeśli umiesz i lubisz planować pracę, wiesz co to P&L kontraktu, posiadasz rozwinięte kompetencje komunikacyjne, projektowe oraz potrafisz pracować zespołowo - wyślij aplikację, przyjdź na spotkanie i sprawdź, na ile nasza propozycja wpisuje się w Twoje ambicje, plany i marzenia.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • inicjatywy dobroczynne

Poszukujemy osoby, która:

  • rozumie specyfikę sprzedaży produktów FMCG premium i posiada doświadczenie w sprzedaży nakierowanej na jakość i wartość w obszarze B2B;

  • w zachodzących wokół zmianach potrafi dostrzegać szanse;

  • ma doświadczenie we współtworzeniu strategii oraz celów w kanale HoReCa oraz wie jak prawidłowo oceniać potencjał klientów na danym rynku;

  • potrafi przygotowywać prezentacje, raporty oraz sprawozdania z bieżącej sprzedaży i realizacji planu sprzedaży;