Oferta pracy

Manager ds. Kluczowych Klientów z j. francuskim lub z j. niemieckim

Patrol Group

  • Koszutki 2, Swoszowice, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Patrol Group

Koszutki 2

Swoszowice

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • rozwijanie sprzedaży produktów z kategorii DIY m.in. skrzyń narzędziowych, organizerów i pojemników należących do nowej marki Qbrick System;

  • podtrzymywanie i pogłębianie relacji z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych klientów z Francji lub z Niemiec;

  • tworzenie oraz realizacja planów sprzedażowych;

  • samodzielne prowadzenie spotkań z klientami;

  • uczestnictwo w lokalnych i międzynarodowych targach branżowych.

Nasze wymagania

  • minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży B2B;

  • bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub niemieckiego;

  • znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem;

  • prawo jazdy kat. B;

  • poparta sukcesami umiejętność budowania i utrzymywania perspektywicznych relacji z klientami;

  • efektywna organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu, zaangażowanie;

  • zaawansowane umiejętności komunikacyjne, m.in.: przedstawianie oferty handlowej przez telefon, email oraz wideokonferencję,

  • praca w systemach informatycznych ERP oraz CRM,

  • bardzo dobra znajomość obsługi programu EXCEL,

  • doświadczenie w obsłudze zagranicznego klienta sieciowego będzie dodatkową zaletą,

To oferujemy

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B;

  • system premiowy umożliwiający osiągnięcie wysokich dochodów;

  • wszystkie niezbędne narzędzia pracy;

  • kreatywne i pełne wyzwań zajęcie z innowacyjnym produktem w międzynarodowym środowisku;

  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego;

  • odpowiedzialną i ciekawą pracę z największymi klientami w branży;

  • przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu;

  • elastyczny czas pracy (8 godzin w przedziale między 7:00 a 17:00);

  • jeden dzień home office w tygodniu;

  • benefity - prywatna opieka medyczna, karnety sportowe, grupowe ubezpieczenie NNW i inne.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • karty przedpłacone

  • paczki świąteczne

Patrol Group

Patrol Group jest liderem na rodzimym rynku produktów z tworzyw sztucznych, głównie skrzyń narzędziowych. Od blisko 30 lat z sukcesem konkurujemy na rynkach światowych m.in. w Europie, Ameryce oraz Azji. Zatrudniamy ponad 500 osób w Krakowie oraz Wieluniu. Naszym nadrzędnym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów i najlepsza możliwa opieka posprzedażowa.

W naszej ofercie znajdują się produkty z kilku kategorii tj. DIY, Building, Garden oraz Winter. Szczycimy się szerokim wyborem m.in. skrzynek narzędziowych, organizerów, pojemników, akcesoriów warsztatowych, kompostowników, łopat, doniczek czy wiader i kastr budowlanych.

Od kilku lat skutecznie rozwijamy naszą nową markę QBRICK SYSTEM, to nowe otwarcie na rynku profesjonalnych systemów do przechowywania i transportu narzędzi.

Wszystkie linie produktowe Qbrick System zostały zaprojektowane w taki sposób, aby spełnić najwyższe wymagania fachowców z różnych dziedzin i specjalizacji. Moduły, które oferujemy w ramach podstawowych linii produktowych są modularne, dzięki temu to klient decyduje, jaka konfiguracja skrzyń jest dla niego najlepsza.

Zatrudniając się w Patrol Group, staniesz się częścią organizacji będącej w fazie dynamicznego wzrostu, ułatwiającej pracownikom profesjonalny rozwój, dającej im możliwość realnego wpływu na działalność biznesową firmy oraz wspierającej innowacje.

https://www.qbricksystem.com/

https://patrolgroup.com/

Przewiń do profilu firmy