Oferta pracy

Manager ds. Komunikacji i Public Relations

All Good S.A.

8 00011 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Budowanie i prowadzenie komunikacji dookoła działań wizerunkowych oraz komercyjnych marki Coffeedesk w oparciu o potrzeby, budżety oraz kreatywne, nowatorskie pomysły powodujące efekt “wow” i na długo zapadające w pamięć;

  • Koordynacja kampanii komunikacyjnej crowdfundingu oraz współudział w tworzeniu materiałów pod kampanię i raporty inwestorskie;

  • Planowanie kalendarza publikacji na podstawie potrzeb kanałów sprzedaży;

  • Współpraca przy prowadzeniu działań reklamowych i komunikacji dotyczącej kluczowych działań komercyjnych dla kanałów b2c oraz b2b;

  • Monitorowanie i raportowanie wyników prowadzonych działań i publikacji wizerunkowych;

  • Prowadzenie naszego biura prasowego i dbałość o relacje z mediami, jakość oraz wartość publikowanych treści;

  • Przygotowywanie i zlecanie wartościowych, eksperckich, sprofilowanych treści - artykułów, raportów, informacji prasowych, wywiadów oraz wsparcie w redakcji treści firmowych;

  • Współtworzenie komunikacji wewnętrznej - redagowanie komunikatów firmowych oraz wewnętrznego newslettera zgodnie z charakterem i wartościami Coffeedesk;

  • Merytoryczne wsparcie w sytuacjach komunikacji kryzysowej;

  • Wsparcie akcji społecznych, kulturalnych, CSR i kawowych mających realny wpływ na wizerunek marki.

Nasze wymagania

  • Masz od 3 do 5 lat doświadczenia w obszarze komunikacji i PR;

  • Znasz język angielski w stopniu C1 (będzie niezbędny do tworzenia treści na potrzeby naszej komunikacji w innych krajach;

  • Tworzyłeś/ tworzyłaś strategię komunikacji brandu i odniosłeś/ odniosłaś na tym polu sukces, którym możesz się pochwalić;

  • Masz doświadczenie w komunikacji z inwestorami;

  • Masz lekkie pióro i lubisz pisać;

  • Śledzisz najnowsze trendy w PR, marketingu i Social Media;

  • Masz podejście projektowe, skrupulatnie planujesz i osiągasz wyznaczone cele;

  • Masz podejście biznesowe i umiesz merytorycznie argumentować swoje decyzje;

  • Masz dobrą energię i pozytywne nastawienie do siebie, swoich współpracowników i kontrahentów;

  • Jesteś komunikatywny, relacyjny i dbasz o innych;

  • Jesteś samodzielny i skrupulatny;

  • Korzystasz z nowoczesnych narzędzi do planowania pracy, projektów i PR;

  • Masz doświadczenie w pracy dla e-commerce lub pracowałeś/ pracowałaś dla omnichannel.

To oferujemy

  • Umowę o współpracę B2B (8-11k B2B);

  • Pracę w trybie hybrydowym;

  • Bonusy kwartalne uzależnione od stopnia Twojego zaangażowania i proaktywności;

  • Skrupulatnie zaplanowane i (częściowo) zdalne wdrożenie do pracy;

  • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na zagranicznych rynkach;

  • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;

  • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;

  • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);

  • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-);

  • Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;

  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;

  • Pełną lodówkę - po powrocie do biur (na stałe);

  • Niezapomniane Coffeedeskowe integracje (jak tylko sytuacja nam na to pozwoli);

  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

All Good S.A.

Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz kawowy omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). W ubiegłym roku zrealizowaliśmy prawie 170 tysięcy zamówień, które trafiły do 69 krajów. Nasz zespół tworzy 160 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.

Dostarczamy ludziom najlepszą kawę w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w Supreme Service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i bliskim relacjom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk ludzi stawiamy na pierwszym miejscu Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy co w naszej mocy, żeby tak właśnie się czuł. Stawiamy na dynamiczny rozwój, ale angażujemy się też mocno działalność społeczną. Naszą misją jest kawowe przebudzenie, a wszystkie nasze działania chcemy prowadzić troszcząc się o zrównoważony rozwój i dobrostan osób, które na drugim końcu świata dbają o jakość trafiających do nas ziaren kawy.

Przewiń do profilu firmy

Opis stanowiska

Szukamy PR-owca, który wesprze nasz zespół marketingowy wiedzą, doświadczeniem i naprawdę dobrym słowem! Na co dzień nasza komunikacja zewnętrzna służy do wspierania celów biznesowych i wizerunkowych Coffeedesk - chcemy dostarczać dobrą kawę ze sprawdzonych źródeł do jak najszerszego grona osób, szerzyć ideę speciality i tworzyć odpowiedzialną kawową społeczność łączącą producentów, dostawców i klientów. Dbamy przy tym o to, by branża kawowa nigdy nie stała się zbyt poważna i żeby nie zagroziła jej nuda. Lekkie pióro i wyważony język przydadzą się podczas wprowadzania na rynek nowych marek w naszym portfolio i umacniania pozycji już istniejących. Jako, że jesteśmy po pierwszej rundzie finansowania zewnętrznego, osoba odpowiedzialna za PR musi czuć się pewnie zarówno podczas kampanii, jak i w późniejszym kontakcie z inwestorami (m.in. raporty inwestorskie). Jeśli masz doświadczenie w tematach finansowych, albo chcesz je szybko zdobyć, masz doświadczenie w pracy w spółce giełdowej, publicznej lub NewConnect, a do tego chcesz zmieniać z nami świat kawy na lepsze - szukamy właśnie Ciebie!