Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. logistyki i wysyłki

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.

6 00010 000 netto (+ VAT) / mies.
  • Kraków

    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za funkcjonowanie wszystkich magazynów firmy

  • odpowiedzialność za kompletacje produktów z zamówień i ich wysyłkę

  • troska o odpowiednią wyporność magazynu tj. zapewnienie minimalnej przestrzeni magazynowej i jej codzienne monitorowanie – wraz z działaniami które zwiększą przestrzeń (rozbudowa o nowe magazyny) i działaniami inwentaryzacyjnymi

  • kompleksowe zarządzanie wszystkimi procesami logistycznymi (transport, gospodarka magazynowa, łańcuch dostaw) a także procesami związanymi z wysyłką

  • zamawianie materiałów niezbędnych do prowadzenia sprzedaży wysyłkowej oraz innych materiałów związanych z funkcjonowaniem magazynu i wysyłki (folii, opakowań, terminali, kolektorów, drukarek itd.)

  • zapewnienie terminowości wysyłki tj. wysyłka tego samego dnia dla produktów fizycznie dostępnych na magazynie

  • zapewnienie wymaganej ilości wyszkolonych pracowników dla podległych działów

  • definiowanie procesów oraz ich standaryzacji poprzez opracowanie procedur

  • dbanie o odpowiednią jakość działań na podległych działach

  • tworzenie codziennych raportów informujących o aktualnych stanach magazynowych

  • tworzenie analiz i prezentacji na potrzeby wewnętrzne i zarządu

  • zacieśnianie i podnoszenie poziomu współpracy z kontrahentami tj. partnerami logistycznymi, firmami kurierskimi, zaopatrzeniowymi, informatycznymi itd.

  • rozbudowa narzędzi do obsługi magazynu i wysyłki (obecnie systemu WMS Agilero)

  • dążenie do maksymalizacji sprzedaży dzięki odpowiednim działaniom wysyłkowym

  • optymalizacja procesów logistycznych poprzez działania minimalizujące koszty operacyjne

  • współpraca z innymi działami firmy, managementem i zarządem

  • reprezentowanie firmy w kontakcie z kontrahentami

  • zarządzanie magazynami rozproszonymi w różnych lokalizacjach

  • pomoc informatyczna dla innych działów (min. pomoc w konfiguracji drukarek, komputerów, sieci)

  • zarządzanie dostawami i wysyłką produktów pochodzących z hurtowni zewnętrznych (drop-shipping)

  • obsługą zwrotów produktów

Nasze wymagania

  • minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w firmie związanej ze sprzedażą wysyłkową/produkcją, w której zarządzałeś/aś obszarem magazynu, logistyki wewnętrznej i wysyłki

  • ukończone studia wyższe, preferowane: logistyka, inżynieria, kierunki techniczne lub zarządzanie

  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 10 osób (z kompetencjami na zarządzanie zespołem 20-100 osób) wraz z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami motywowania pracowników, delegowania zadań i egzekwowania ich poprawnej i terminowej realizacji

  • doświadczenie w funkcjonowaniu logistyki magazynowej na kilku magazynach wewnętrznych i zewnętrznych z dużym wolumenem produktowym 500 tys – 2 mln produktów szybko rotujących

  • doświadczenie w rozbudowie powierzchni magazynowych tj. wynajem/budowa nowych magazynów, zapewnienie zaplecza logistycznego, wdrożenie procedur, ludzi, towaru itd..

  • gotowość do pracy w elastycznym wymiarze godzin i poświęcenia zadaniom takiej ilości czasu, która umożliwi ich prawidłowe wykonanie

  • świetna znajomość specyfiki pracy w firmie z branży e-commerce z działem wysyłki

  • zdolności techniczne i informatyczne umożliwiające rozwój oprogramowania i opracowanie procesów (w roli project managera projektów związanych z obszarem logistyki i wysyłki)

  • realizacja celów i wskaźników biznesowych oraz zachowanie odpowiednich budżetów i rentowności działu

  • koordynowanie działań zespołu na obszarze danego magazynu i wysyłki

  • znajomość rynku e-commerce, dobrych praktyk i aktualnych trendów związanych z obsługą klienta i sprzedażą

  • umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz stanowczego działania w dynamicznym środowisku

  • znajomość narzędzi WMS (mile widziane Agilero) i ERP, a także innych narzędzi informatycznych i programów niezbędnych w logistyce, transporcie, wysyłce i magazynie (znajomość funkcjonowania kolektorów i drukarek termicznych z umiejętnością ich konfiguracji)

  • wysoka kultura osobista i dbałość o interesy firmy

  • doświadczenie w złożonych multidyscyplinarnych projektach informatycznych (np.: poprzez udział w takich projektach)

  • znajomość języka angielskiego koniecznego w e-commerce

  • bardzo dobra znajomość pakietu Office

  • czynne prawo jazdy kat. B

Mile widziane

  • znajomość rynku książkowego czy produktów kultury

  • osobista pasja czytelnicza

To oferujemy

  • Możliwość rozwijania umiejętności i zdobywania doświadczenia w szybko rozwijającym się zespole, z naciskiem na etykę pracy

  • Możliwość awansu w strukturach firmy między innymi na Dyrektora Logistyki.

  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie 6-10 tys zł netto w zależności od kompetencji

  • Motywujący system premii za realizację wyznaczonych celów (miesięcznych i rocznych)

  • Elastyczna forma zatrudnienia B2B lub Umowa o Pracę

  • Zwrot kosztów dojazdu a dla najlepszych kandydatów samochód firmowy i karta paliwowa

  • Pakiet indywidualnych szkoleń branżowych o wartości minimum 10 tys zł rocznie

  • Prywatna opieka zdrowotna

  • Karta multisport

  • Dofinansowanie nauki języków

  • Indywidualne miejsce parkingowe oznaczone tabliczką

  • Spotkania integracyjne

  • Paczki świąteczne

  • Narzędzia niezbędne do pracy tj. laptop, telefon

  • Pracę u lidera branży książkowej w Polsce

  • Dużą samodzielność

  • Udział w dużych i ciekawych projektach

  • Realny wpływ na rozwój firmy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, ze złożonymi działami, zatrudniająca około 150 osób

  • Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej własnej biblioteki prywatnej

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • parking dla pracowników

ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ sp. z o.o.

Antykwariat i Księgarnia Tezeusz - to lider branży antykwarycznej e-commerce w Polsce: 250 tys. klientów rocznie, pół miliona tytułów książek w ofercie. W 10 roku istnienia firmy wchodzimy w okres biznesowej dojrzałości, a jednocześnie dynamicznego rozwoju związanego z eksplozją rynku e-commerce. Należymy do tej szczęśliwej mniejszości firm, którym koronawirusowy kryzys służy. Firma w tym roku urośnie dwukrotnie i czterokrotnie zwiększymy zyski r-r.

Zmienia się też DNA Tezeusza: z ambitnego książkowego e-commercu chcemy stać się zaawansowaną technologicznie platformą i niezależnym od Allegro marketplacem dla sprzedawców książki tradycyjnej i największą platformą subskrypcji książek elektronicznych w kraju. Dla realizacji naszej wizji potrzebujemy utalentowanych profesjonalistów z różnych dziedzin: e-commerce project managerów, programistów, marketingowców, analityków, managerów średniego i wyższego szczebla, handlowców.

Tezeusz zatrudnia obecnie 130 osób, a do końca roku planujemy zwiększyć zatrudnienie od 150 - 200 osób. Zatrudniamy osoby na różnych stanowiskach, w kilku miastach w Polsce.

Przewiń do profilu firmy

Opis stanowiska:

Czuwanie nad wszystkimi magazynami firmy, logistyką, oraz terminową wysyłką produktów. Osoba zatrudniona na tym stanowisku pokieruje działem około 20 osób odpowiedzialnych za przepływ towarów na magazynach oraz wysyłkę około 2 tys zamówień dziennie. Współpraca z kluczowymi kontrahentami tj. firmami logistycznymi, kurierskimi i programistycznymi. Troska o poprawną obsługę zamówień ze sklepu internetowego oraz innych platform. Wymagane kompetencje techniczno – informatyczne i zarządzania projektami.

Miejsce pracy:

Lubień – 50km od Krakowa w kierunku Myślenic