Oferta pracy

Manager ds. marketingu

NHOOD PolskaO firmie

  • Stawowa 61, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

NHOOD Polska

Stawowa 61

Kraków

Twój zakres obowiązków

  • Przygotowanie i monitorowanie Budżetu Marketingowego obejmującego zestawienie planowanych w danym roku kalendarzowym wydatków związanych z działaniami marketingowymi w Galeriach Handlowych,

  • Przygotowanie i realizacja strategii marketingowych,

  • Przygotowanie i realizacja rocznych planów marketingowych, w tym tworzenie przewagi konkurencyjnej przy pozycjonowaniu Galerii Handlowych,

  • Przygotowanie i realizacja strategii CSR dla Galerii Handlowych,

  • Przygotowanie i wprowadzenie linii kreatywnej i grafik dla Galerii Handlowych,

  • Współpraca z Najemcami przy działaniach marketingowych,

  • Negocjowanie warunków biznesowych umów związanych z marketingiem Galerii Handlowych oraz współpraca z dostawcami usług marketingowych,

  • Prowadzenie działań mających na celu zwiększenie digitalizacji obiektów handlowych oraz unowocześnienie metod komunikacji z klientami tych obiektów,

  • Organizacja działań związanych ze sponsoringiem oraz zawieraniem umów barterowych,

  • Dbanie o właściwy wizerunek Galerii Handlowych poprzez działania PR w skali lokalnej jak i w sektorze rynku nieruchomości,

  • Zarządzanie stronami internetowymi Galerii Handlowych lub innymi stronami internetowymi, które mogą powstać w przyszłości na potrzeby Galerii Handlowych,

  • Zarządzanie wszelkimi działaniami marketingowymi podejmowanymi w związku z obiektami handlowymi na profilach społecznościowych (w tym na Facebooku),

  • Zarządzanie programem lojalnościowym Galerii Handlowych,

  • Organizowanie konkursów, wydarzeń, akcji promujących działania poszczególnych obiektów handlowych i ich najemców,

  • Prowadzenie analizy działań marketingowych prowadzonych przez podmioty konkurencyjne na rynku, monitorowanie publikacji pojawiających się w mediach.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w branży nieruchomości,

  • Wiedza z zakresu marketingu, digital marketingu oraz technologii digital,

  • Znajomość trendów rynkowych oraz umiejętność proponowania rozwiązań i kreowania pomysłów,

  • Umiejętność samodzielnego działania, doskonałej organizacji pracy, a także współpracy w zespole,

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne, dzielenie się wiedzą,

  • Ukierunkowanie na rezultaty,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

To oferujemy

  • Pracę w międzynarodowej spółce z sektora nieruchomości,

  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i osiąganych rezultatów,

  • Szereg benefitów pozapłacowych (m.in. atrakcyjny pakiet opieki medycznej, dofinansowanie do: programu Benefit Systems i wielu innych),

  • Miłą atmosferę w zespole i bardzo dobre warunki pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • przedszkole / żłobek pracowniczy

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • paczki świąteczne

  • dofinansowanie dojazdów do pracy

  • dodatkowy urlop