Oferta pracy

Manager ds. Obsługi Klienta

Adecco Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
Manager ds. Obsługi KlientaNumer ref.: 19/05/21/PLO/JL

Obowiązki:

  • Współpraca z przedstawicielami restauracji oraz budowanie relacji z Klientem,
  • Wdrażanie nowych inicjatyw oraz wsparcie w promowaniu dań restauracji,
  • Rozwijanie trwałych relacji z partnerskimi restauracjami,
  • Zwiększanie optymalizacji procesów sprzedaży w restauracjach,
  • Rozwijanie sieci sprzedaży istniejących partnerów,
  • Utrzymywanie partnerstwa - najwyższy poziom obsługi klienta,
  • Tworzenie kampanii edukacyjnych i marketingowych

Wymagania:

  • Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku (Account Management, Opieka nad klientem),
  • Umiejętność analizy danych,
  • Praktyczna znajomość pakietu Office,
  • Znajomość angielskiego - min. poziom B2,
  • Chęć ciągłego rozwijania się i doskonalenia własnych umiejętności,
  • Pozytywne nastawienie, zaangażowanie i determinacja
  • Znajomość rynku gastronomicznego - mile widziane

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę za pośrednictwem Adecco Consulting,
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku,
  • Wynagrodzenie + premia,
  • Benefity pozapłacowe: karta Multisport, opieka medyczna,
  • Pracę w lokalizacji : Warszawa (stacjonardnie i zdalnie)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne