Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. operacyjnych i komunikacji

VELA POLAND SPÓŁKA AKCYJNAO firmie

  • Karola Bunscha 18
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik

VELA POLAND SPÓŁKA AKCYJNA

Karola Bunscha 18

Kraków

KIM JESTEŚMY?

Jesteśmy jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się agencji nieruchomości w Europie. Jako Vela Poland S.A. i należąca do Spółki marka tripinvest specjalizujemy się w sprzedaży atrakcyjnych nieruchomości klientom z Polski. W obliczu realizowanej właśnie emisji akcji, już wkrótce nasze wiedzę i doświadczenie planujemy przenieść na nowe rynki: chorwacki, francuski i portugalski.

tripinvest to międzynarodowy zespół ekspertów wyspecjalizowanych w branży nieruchomości. Jesteśmy projektem wywodzącym się z grupy spółek Dajami, które działają na rynku polskim (LoveAir, AmperGo, Aero7, LoveCoffee, LifePlanet) oraz zagranicznych (Hiszpania, Niemcy, Czechy, USA i kilka innych). Działalność tripinvest to odpowiedź na rosnące zapotrzebowania Europejczyków w zakresie inwestowania w atrakcyjnie położone nieruchomości turystyczne o wysokiej stopie zwrotu. Szybki rozwój marki to dowód na ogromny potencjał branży.

Manager ds. operacyjnych i komunikacji

KOGO SZUKAMY?

Osoby ambitnej, przebojowej, skutecznie zarządzającej projektami, która nie boi się odpowiedzialności ani presji. 

CO BĘDZIESZ ROBIĆ:

  • Koordynowanie pracy Zespołu (m.in. Dział Marketingu) i Partnerów zewnętrznych (agencje marketingowe, PR, graficy itp.)
  • Kompleksowe zarządzanie działalnością operacyjną Firmy i wsparcie Zarządu w tym zakresie
  • Udział w kreowaniu strategii rozwoju Firmy i nadzór nad ich wdrażaniem, na płaszczyznach takich, jak m.in. biznes, marketing, public relations
  • Wsparcie w tworzeniu optymalnych struktur oraz procesów firmowych i dopasowanie ich do celów operacyjnych
  • Koordynacja i zarządzanie kampaniami marketingowymi i Działem Marketingu, odpowiadanie za skuteczność prowadzonych działań
  • Reprezentowanie Firmy w ramach działań PR, w tym m.in. wystąpienia publiczne: wywiady, webinary itp

DOŁĄCZ DO NAS, JEŚLI:

  • Doprowadzasz powierzone Ci tematy do końca i osiągasz założone cele
  • Potrafisz skutecznie się komunikować wewnątrz Zespołu i z Kontrahentami zewnętrznymi
  • Myślisz logicznie i nie boisz się podejmowania decyzji, stawiania czoła wyzwaniom
  • Jesteś ambitny/a i chcesz być coraz lepszy/a w tym, co robisz
  • Potrafisz swobodnie mówić i pisać po angielsku
  • Znasz się na marketingu, komunikacji i PR
  • Lubisz, gdy wokół dużo się dzieje i w pracy nie chcesz się nudzić
  • Presja motywuje Cię do działania
  • Doświadczenie w zarządzaniu, branży nieruchomości, marketingu i/lub finansach będzie dodatkowym atutem
  • Jesteś zdeterminowany/a do osiągania celów własnych i Firmy

NA CO MOŻESZ LICZYĆ?:

  • Preferowaną przez Ciebie formę umowy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Udział w rozwoju jednej z najbardziej dynamicznych agencji nieruchomości w Europie
  • Elastyczne podejście i realny wpływ na procesy w Firmie oraz system pracy własnej
  • Udział w programie akcyjnym (ESOP)
  • Premie od osiąganych wyników
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej
  • Dla chętnych: Zagraniczne podróże służbowe i możliwość okresowej pracy z Hiszpanii

Ogłoszenie archiwalne