Ta oferta pracy jest nieaktualna od 15 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Rozwoju - Partner Biznesowy

  • opolskie
  • Kierownik
  • 2018-06-08

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Projekt AED - od lat realizujemy misję, jaką jest wdrażanie programu Publicznego Dostępu do Defibrylacji – aby zapewnić defibrylator AED na wyciągnięcie ręki i skutecznie pomóc w pierwszych minutach od wystąpienia Nagłego Zatrzymania Krążenia. Jeśli zgadzasz się z naszą misją, potrafisz działać wielozadaniowo i chcesz stać się częścią zespołu działającego dla dobra innych dołącz do nas.

    W związku z budową Sieci Partnerskiej w całej Polsce poszukujemy do współpracy ludzi przedsiębiorczych, kreatywnie nastawionych do biznesu chcących osiągać wspólny sukces pod sztandarem Projekt AED:
    Manager ds. Rozwoju - Partner Biznesowy
    Obszar działania: cała Polska

    Główne Obowiązki:

    • Pozyskiwanie i budowanie trwałych relacji biznesowych z dystrybutorami na terenie Polski,
    • Wsparcie merytoryczne dystrybutorów, dostarczanie gotowych rozwiązań handlowych, prowadzących do zwiększenia sprzedaży rozwiązań marki Projekt AED,
    • Aktywny udział w procesie wdrażania na rynek produktów firmy,
    • Kreowanie rozwiązań biznesowych w odpowiedzi na potrzeby dystrybutorów,
    • Prezentowanie ofert, zarządzanie relacjami oraz opieka i stały kontakt z dystrybutorami,
    • Monitorowanie rynku i działań konkurencji,
    • Tworzenie lokalnych sieci sprzedażowych (dystrybutorów).

    Wymagania:

    • Doświadczenie w pracy z klientem B2B,
    • Umiejętność budowania długofalowych relacji z dystrybutorami,
    • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i analityczne,
    • Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
    • Zaangażowanie, samodzielność i inicjatywa w działaniu,
    • Wysoka orientacja na realizację celów i jakość pracy,
    • Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.

    Oferujemy: 

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji w oparciu o umowę B2B,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z wynikami pracy,
    • Elastyczną współpracę opartą na jasnych zasadach.
    CV prosimy przesyłać za pomocą przycisku Aplikuj.
     
    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do AGM Mitka Łabza sp. j. ul. Balicka 116B lok. G 30-149 zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Jednocześnie informujemy, iż administratorem danych jest AGM Mitka Łabza sp. j. z siedzibą w Krakowie ul. Balicka 116B lok.G. Podanie danych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.