Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. Rozwoju Zasobów Ludzkich

SAFEGE S.A.S. ODDZIAŁ W POLSCE

SAFEGE S.A.S. ODDZIAŁ W POLSCE

Aleje Jerozolimskie 134

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Rekrutacja:

• Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska managerskie i specjalistyczne oraz szkolenie managerów z podstaw rekrutacji;

• Tworzenie i monitorowanie procesów rekrutacyjnych w Spółce, tworzenie efektywnych narzędzi i planów rekrutacyjnych oraz podejmowanie działań zapewniających wymaganą jakość procesu rekrutacyjnego;

• Poszukiwanie i wykorzystywanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów i metod retencji + headhunting;

Nauka i Rozwój:

• Diagnozowanie potrzeb rozwojowych w organizacji we współpracy z kadrą menedżerską oraz HRBP;

• Współtworzenie, opracowanie i realizacja strategii rozwoju pracowników i współpracowników, rekomendowanie działań rozwojowych;

• Przygotowywanie rocznych planów i priorytetów szkoleniowych;

• Inicjowanie i wdrażanie projektów rozwojowych;

• Prowadzenie programów szkoleniowych;

• Wdrażanie programów rozwoju przywództwa i umiejętności miękkich zgodnie z wytycznymi i programami dywizji i grupy;

• Zarządzanie kompetencjami;

• Zarządzanie platformą e-learningową;

• Współpraca z zewnętrznymi instytucjami edukacyjnymi;

• Zarządzanie obszarem praktyk i staży;

Zarządzanie talentami:

• Przewodzenie wdrażaniu procesów People Review i Annual Appraisal Review (przeglądy wydajności i rozwoju dokonywane za pomocą narzędzia HRIS grupy);

• Wdrażanie narzędzi i realizacja procesów HR takich jak: ocena okresowa, opisy stanowisk pracy;

• Zarządzanie procesem ocen pracowniczych;

• Zapewnienie doradztwa i oceny w definiowaniu spójnej puli talentów, zgodnie z kulturą i w ramach wytycznych firmy, oraz w budowaniu jakościowych Indywidualnych Planów Rozwoju dla zidentyfikowanych zasobów;

Projekty HR / Employer Branding:

• On-boarding i organizacja pierwszego dnia pracy;

• Opracowywanie procedur i prowadzenie projektów HR związanych z poprawą komunikacji w firmie i kreowaniem wizerunku pracodawcy (Employer Branding);

• Poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań HR wspierających innowacyjność;

• Udział w prowadzonych projektach HR;

• Współpraca z Zarządem w zakresie realizacji polityki personalnej w obszarach takich jak: budowanie zaangażowania, rozwój i utrzymanie pracowników, sukcesja, etc.;

• Realizacja wybranych projektów HR związanych z budowaniem postaw, tworzeniem polityki CSR;

• Inicjowanie i wspieranie rozwiązań mających na celu budowanie komunikacji dla pracowników we wszystkich biurach/oddziałach Spółki, współpraca międzydziałowa.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe - najlepiej o specjalizacji Human Resources / Zarządzanie Zasobami Ludzkimi;

  • Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze "miękkiego" HR / HR Development / HRBP / generalist HR;

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;

  • Samodzielność i umiejętność wdrażania nowych procesów HR / zarządzania zmianą;

  • Umiejętność zarządzania projektami HR;

  • Wiedza z zakresu prawa pracy będzie dodatkowym atutem;

  • Wysokie umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, umiejętność współpracy w zespole;

  • Kreatywność w tworzeniu nowych rozwiązań;

  • Dobra znajomość pakietu MS Office oraz funkcjonowania mediów społecznościowych (Linkedin);

  • Prawo jazdy kat.B;

  • Gotowość do odbywania podróży służbowych do biur regionalnych zlokalizowanych w Poznaniu, Krakowie i innych w Polsce.

To oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie,

  • Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju zawodowego,

  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,

  • Kartę Multisport na preferencyjnych warunkach.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • ubezpieczenie na życie

SAFEGE S.A.S. ODDZIAŁ W POLSCE

SAFEGE – SUEZ Consulting zrzesza na całym świecie niemal 1200 pracowników, specjalistów i ekspertów, działa w 35 krajach i należy do Grupy SUEZ, która od ponad 150 lat jest największym dostawcą usług komunalnych na świecie. W Polsce to 30 lat historii i 200 pracowników oraz kilkuset współpracowników zaangażowanych w poprawę jakości życia milionów Polaków. Jesteśmy obecni w całej Polsce; mamy 30 biur, prowadzimy aktualnie ponad 200 projektów. Zapewniamy istotną stabilność finansową, umiejętności techniczne, interdyscyplinarne doświadczenie i know-how niezbędne dla zarządzania projektami każdego rodzaju.

Możesz pracować z wysokiej klasy ekspertami, rozwijać swoje umiejętności i zdobyć niezbędne doświadczenie. Teraz otwierają się przed Tobą nowe możliwości.

Przewiń do profilu firmy

W SUEZ Consulting wierzymy, że różnorodność i równość są siłą napędową innowacji i wydajności, które kształtują zrównoważone środowisko. Decyzje rekrutacyjne podejmowane są bez względu na rasę, kolor skóry, religię, pochodzenie narodowe lub etniczne, płeć, orientację seksualną, tożsamość lub ekspresję płciową, wiek lub niepełnosprawność. Naszym obowiązkiem jest zapewnienie odpowiedniego środowiska pracy, w którym wszyscy przynależą i rozwijają się.

Jeśli uważasz, że ta oferta jest dla Ciebie i spełniasz nasze oczekiwania to aplikuj już dziś.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatkami i kandydatami.

Data rozpoczęcia pracy: wrzesień 2021 r.