Oferta pracy

Manager ds. sprzedaży flotowej

Goldfinch InvestmentsO firmie

  • dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Manager ds. sprzedaży flotowej
Miejsce pracy: woj. opolskie, dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie

Goldfinch Investments Sp. z o.o. jest centrum usług wspólnych. Prowadzimy kompleksową obsługę procesów kadrowo – płacowych, rekrutacyjnych, sprawozdawczości i doradztwa oraz legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, bhp oraz obsługę prawną.  Obsługujemy firmy z portfela małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających na rynku paliwowym, obrotu walutami, usług hotelowo restauracyjnych, spedycji i transportu międzynarodowego, kompleksowych usług serwisowych samochodów ciężarowych oraz myjni TIR.

W związku ze zmianami organizacyjnymi oraz rozwojem spółki, do naszej siedziby w Zgorzelcu poszukujemy, kandydata lub kandydatki na stanowisko:

MANAGER ds. SPRZEDAŻY FLOTOWEJ

Miejsce pracy: woj. opolskie, dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie

 

CO ZYSKUJESZ DOŁĄCZAJĄC DO NAS:

  • Możliwość rozwoju w dużej, dynamicznej firmie działającej na skalę międzynarodową
  • Wpływ na kreowanie nowego stanowiska w dużej organizacji
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz system prowizji
  • Benefity – Ok-system, możliwość przystąpienia do ubezpieczeni grupowego
  • Dużą autonomię działania

KLUCZOWE ZADANIA NA TWOIM STANOWISKU:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów dla sieci stacji paliw Dyskont Paliwowy, Myjni TIR  na podległym terenie
  • Sprzedaż hurtową paliw dla Klientów biznesowych
  • Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z transakcjami
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Przygotowanie umów
  • Budowanie  trwałych relacji z obecnymi Klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Posprzedażowa obsługa Klientów firmy - kontrola regulowania należności oraz dokładności odbiorów zgodnie z zamówieniami, bieżąca współpraca
  • Monitorowanie rynku w zakresie popytu na usługi i produkty firmy

CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE:

  • Minimum 3 -letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w firmie zajmującej się sprzedażą paliw oraz usług dla transportu w sektorze B2B
  • Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
  • Ukierunkowanie na realizację celów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wysoka kultura osobista
  • Wykształcenie wyższe, kierunkowe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość pakietu MS Office
  • System premiowy
  • Kariera międzynarodowa
  • Rabaty dla pracowników
  • Ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Opieka medyczna
  • Klasy patronackie

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy