Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyManager ds. sprzedaży flotowej
Goldfinch InvestmentsO firmie
dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 11 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Goldfinch Investments Sp. z o.o. jest centrum usług wspólnych. Prowadzimy kompleksową obsługę procesów kadrowo – płacowych, rekrutacyjnych, sprawozdawczości i doradztwa oraz legalizacji pobytu i zatrudnienia cudzoziemców, bhp oraz obsługę prawną. Obsługujemy firmy z portfela małych, średnich i dużych przedsiębiorstw działających na rynku paliwowym, obrotu walutami, usług hotelowo restauracyjnych, spedycji i transportu międzynarodowego, kompleksowych usług serwisowych samochodów ciężarowych oraz myjni TIR.
W związku ze zmianami organizacyjnymi oraz rozwojem spółki, do naszej siedziby w Zgorzelcu poszukujemy, kandydata lub kandydatki na stanowisko:
MANAGER ds. SPRZEDAŻY FLOTOWEJ
Miejsce pracy: woj. opolskie, dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie
CO ZYSKUJESZ DOŁĄCZAJĄC DO NAS:
- Możliwość rozwoju w dużej, dynamicznej firmie działającej na skalę międzynarodową
- Wpływ na kreowanie nowego stanowiska w dużej organizacji
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz system prowizji
- Benefity – Ok-system, możliwość przystąpienia do ubezpieczeni grupowego
- Dużą autonomię działania
KLUCZOWE ZADANIA NA TWOIM STANOWISKU:
- Pozyskiwanie nowych Klientów dla sieci stacji paliw Dyskont Paliwowy, Myjni TIR na podległym terenie
- Sprzedaż hurtową paliw dla Klientów biznesowych
- Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z transakcjami
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowanie umów
- Budowanie trwałych relacji z obecnymi Klientami
- Realizacja celów sprzedażowych
- Posprzedażowa obsługa Klientów firmy - kontrola regulowania należności oraz dokładności odbiorów zgodnie z zamówieniami, bieżąca współpraca
- Monitorowanie rynku w zakresie popytu na usługi i produkty firmy
CZEGO OCZEKUJEMY OD CIEBIE:
- Minimum 3 -letnie doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w firmie zajmującej się sprzedażą paliw oraz usług dla transportu w sektorze B2B
- Umiejętność budowania silnych relacji z Klientami
- Ukierunkowanie na realizację celów
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Wysoka kultura osobista
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość pakietu MS Office
- System premiowy
- Kariera międzynarodowa
- Rabaty dla pracowników
- Ścieżka kariery
- Ubezpieczenie grupowe
- Opieka medyczna
- Klasy patronackie
Ogłoszenie archiwalne