Ta oferta pracy jest nieaktualna od 44 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Sprzedaży Internetowej (E-commerce) (M/f)

  • Małopolskie, małopolskie
  • Kierownik
  • 06.07.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Manager ds. sprzedaży internetowej (e-commerce) (m/f)

    Małopolskie 29864/001

    Osoba zajmująca to stanowisko będzie odpowiedzialna za planowanie oraz realizację działań sprzedażowych w kanałach online. Do jej zadań m.in. będzie należała współpraca z działem marketingu w kontekście uspójnienia oraz planowania komunikacji, promocji i sprzedaży w cyfrowych kanałach.

    Informacje o kliencie

    Dla naszego klienta, dużej firmy produkcyjnej o ugruntowanej pozycji na rynku, poszukujemy kandydata na stanowisko Kierownik ds. sprzedaży internetowej (e-commerce)

    Opis stanowiska

    • wdrażanie i koordynowanie wykorzystania narzędzi sprzedaży (e-commerce) w zakresie obsługi dedykowanych platform sprzedażowych, [allegro, amazon.de, marlin.pl],
    • monitorowanie konkurencji w sieci oraz monitorowanie rynku, proponowanie nowych inicjatyw/rozwiązań dla dedykowanych serwisów e-commerce,
    • koordynacja tworzenia, monitorowania oraz aktualizacja materiałów marketingowych wykorzystywanych do sprawnego prowadzenia procesu sprzedaży w kanale e-commerce,
    • współpraca z klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi dostawcami w zakresie bieżącej integracji serwisów,
    • współpraca międzyoddziałowa: magazyn, dział marketingu, rozliczenia/księgowość,
    • wsparcie w obsłudze telefonicznej oraz e-mail klientów anglojęzycznych (przyjmowanie oraz nadzór realizacji zamówień),
    • analizowanie zgłoszeń od klientów i rozwiązywanie problemów,
    • prowadzenie projektów związanych z obszarem e-commerce,
    • zapewnienie właściwej komunikacji [standardów] w obrębie całego działu E-commerce, również w zakresie współpracy z zewnętrznymi sklepami internetowymi należącymi do Kontrahentów rynku e-commerce jak i szeroko rozumianego rynku wielkopowierzchniowego,
    • planowanie i aktualizacja ofert promocyjnych w obszarze e-commerce.

    Profil kandydata

    • wysoka samodzielność i staranność w działaniu,
    • zainteresowania i znajomość technik marketingowych,
    • znajomość programów graficznych,
    • doświadczenie w branży e-commerce,
    • biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie),
    • udokumentowane wdrożenia i koordynowanie działań w branży e-commerce,
    • znajomość podstawowych języków programowania i obsługi programów komputerowych - pakietów biurowych i graficznych oraz narzędzi niezbędnych w obszarze e-commerce,
    • doświadczenie w administrowaniu sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych,
    • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w działaniach marketingowych towarzyszących promowaniu narzędzi sprzedaży,
    • terminowa realizacja zadań i osiąganie założonych celów,
    • kreatywność i zdecydowanie w działaniu,
    • wysoka kultura osobista, komunikatywność,
    • wyższe wykształcenie

    Oferujemy

    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • Przyjemna atmosfera pracy

    aplikuj
      

    About Michael Page

    Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world’s top employers.

    Michael Page is a part of the PageGroup, which operates through 164 offices in 34 countries worldwide. First established in London in 1976, we’ve been bringing job seekers and employers together for more than 35 years.

    Find out more about Michael Page