Ta oferta pracy jest nieaktualna od 150 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. Transportu i Obsługi Klienta

  • opolskie
  • Kierownik
  • 17.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Dla naszego klienta, dużej międzynarodowej Grupy, która w Polsce prowadzi działalność produkcyjno – handlową, poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku: 

    Manager ds. Transportu i Obsługi Klienta

    Miejsce pracy: województwo opolskie

    PL_764344

    Zakres obowiązków:

    • Zarządzanie procesami transportu dostaw surowców do zakładów oraz produktów Grupy do klientów oraz obsługi klienta (przyjmowanie i realizacja zamówień);
    • Zarządzanie polityką personalną działu (kilkadziesiąt osób), rozwój podległych pracowników, określanie standardów pracy, motywowanie oraz monitorowanie i rozliczanie efektów pracy podległych pracowników;
    • Koncentracja na usprawnieniach procesów operacyjnych w celu optymalizacji kosztów oraz zapewnienia wysokiej jakości obsługi klienta;
    • Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem i rozwojem systemów IT  wspierających logistykę;
    • Ścisła współpraca z innymi działami;
    • Negocjacje warunków umów zawieranych ze współpracującymi firmami;
    • Prowadzenie / udział w realizowanych przez Grupę projektach.

    Wymagania:

    • Min. pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem transportem i obsługą klienta, mile widziane w firmach o rozproszonej strukturze;
    • Doświadczenie w pracy w firmie o dużej skali działania;
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki logistyka i ekonomia;
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
    • Doświadczenie we wdrożeniu / obsłudze nowoczesnych systemów IT wspomagających zarządzanie procesami logistycznymi i transportem;
    • Doświadczenie w pracy w  systemie SAP;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu;
    • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy działu;
    • Nastawienie na osiąganie ambitnych celów i ciągły rozwój własny i organizacji.

    Wybranej osobie oferujemy:

    •  Stabilne zatrudnienie w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów;
    • Motywujący system premiowy oparty na klarownych zasadach;
    • Możliwość rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach i wymianę doświadczeń;
    • Szanse na awans poziomy i pionowy;
    • Uczestnictwo w pracy w międzynarodowych zespołach projektowych;
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego w języku polskim i angielskim na adres: poland.ed@jobs.hudson.com podając w temacie listu numer referencyjny  PL_764344.

    Proimy o dołączenie klauzuli: 

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.