Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. współpracy z kluczowymi klientami

Malta Premium Sp. z o.o.O firmie

  • Kopanina 28/32
    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Malta Premium Sp. z o.o.

Kopanina 28/32

Poznań

Malta Premium Sp. z o.o. - dystrybutor i importer artykułów spożywczych w markach premium, działający na rynku FMCG w kanale tradycyjnym i nowoczesnym, wyłączny przedstawiciel na terenie Polski takich producentów jak: Zentis, Duc d`O, Baileys/Guinness Chocolate, Malongo, poszukuje pracownika na stanowisko:

Manager ds. współpracy z kluczowymi klientami

Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:

  • bezpośrednią współpracę z wyznaczonymi centralami lokalnych i ogólnopolskich sieci handlowych, z którymi firma prowadzi współpracę na terenie kraju,
  • budowanie strategii kanałowej i realizację planów sprzedażowych dla kluczowych klientów w skali kraju,
  • utrzymanie oraz budowanie długoterminowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami w celu maksymalizacji obrotu i zyskowności współpracy,
  • współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju sprzedaży,
  • realizację planów sprzedażowych i marketingowych dla kluczowych klientów,
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
  • analizę, przygotowanie i wdrożenie nowych rozwiązań w zakresie sprzedaży we współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami,
  • udział w przygotowaniu i zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym,
  • raportowanie działań handlowych zgodnie ze standardami firmy.

Zapraszamy do złożenia aplikacji, jeśli posiadasz:

  • min 2 lata doświadczenia w obsłudze klientów kanału nowoczesnego w szczególności w branży food FMCG,
  • doświadczenie w tworzeniu strategii, planów rozwoju biznesu,
  • umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych, prowadzenia negocjacji, przygotowywania ofert handlowych oraz kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
  • umiejętność doboru odpowiednich  narzędzi do realizacji planów  sprzedaży u kluczowych klientów rynku FMCG,
  • niezależność w działaniu oraz umiejętność pracy zespołowej,
  • skuteczność oraz silną motywację do realizacji wyznaczonych celów,
  • zdolności analityczne,
  • biegłą znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Pracę na dobrze zorganizowanym rynku klientów sieciowych,
  • Narzędzia pracy takie jak np. samochód służbowy, telefon, laptop,
  • Umowę o pracę,
  • Motywacyjny system wynagrodzeń.

Ogłoszenie archiwalne