Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager ds. zakupów

  • Pleszew, wielkopolskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2019-02-13

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Florentyna jest rodzinną firmą, w której szacunek i przyjazną atmosferę w pracy traktujemy jak priorytet. Rozwijamy umiejętności Pracowników, ponieważ wiemy, że za każdym sukcesem naszej firmy stoi człowiek, który jest fundamentami wszystkich naszych sukcesów.

    Od trzech dekad tworzymy zgrane zespoły, pełne znakomitych specjalistów. To dzięki ich niesłabnącej determinacji i przede wszystkim, pasji tworzenia, staliśmy się ekspertami w swojej dziedzinie. Na przestrzeni ponad 20 lat stworzyliśmy marki, które na stałe zagościły w polskich domach, wśród nich: Florina, Botti Electronic, Miss Lucy, Emalia Pleszew, Praktyczna oraz Magnus.

    Jeśli poszukujesz pracy, w której będziesz mógł ponieść się własnej kreatywności? Myślisz nieschematycznie i potrafisz rozwiązywać problemy, zarówno z punktu widzenia marzyciela, realisty, jak i krytyka? Jesteś przebojowy, a słowo „rutyna” nie istnieje w Twoim słowniku? Jeśli powyższe pytania określają właśnie Ciebie, dołącz do naszego zespołu! Realizuj z nami swoje pomysły, wdrażaj oryginalne projekty i odnoś znamienite sukcesy!

    Dołącz do zespołu i razem z nami buduj zaufanie oraz satysfakcję Klientów.
    Manager ds. zakupów
    Miejsce pracy: Pleszew

    Zakres obowiązków:

    Zadania operacyjne

    • Współudział w kreowaniu i realizacji polityki zakupowej w firmie.
    • Koordynacja oraz kontrola doboru dostawców (bieżąca analiza) oraz pozyskiwanie nowych.
    • Prowadzenie negocjacji handlowych.
    • Analiza warunków handlowych.
    • Zawieranie umów i kontraktów.
    • Przygotowywanie planów zakupowych w długofalowej perspektywie czasowej.
    • Utrzymywanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami. 

    Zarządzanie pracownikami

    • Współpraca przy rekrutacji personelu.
    • Rozwój umiejętności pracowników w zakresie kompetencji i umiejętności zakupowych.
    • Wyznaczanie celów dla pracowników działu oraz nadzór nad ich realizacją (w oparciu o system celów dla określonego stanowiska).
    • Organizowanie wszelkich niezbędnych szkoleń w celu osiągnięcia zamierzonych celów obrotowych.
    • Przekazywanie pracownikom działu wszelkich niezbędnych informacji, procedur, ustaleń, zarządzeń etc. 

    Kontrola finansowa

    • Nadzór nad tworzeniem i realizacją budżetów działu zakupów ze szczególnym uwzględnieniem wyników finansowych firmy.
    • Kontrola oraz działania skupiające się na ograniczeniu stanu magazynowego – wdrażanie rozwiązań systemowych.
    • Ciągła analiza zakupów i związanych z nią wskaźników marży, rotacji.

    Poszukujemy osoby, która:

    • Chętnie podejmuje się nowych i ciekawych wyzwań.
    • Poszukuje nowych możliwości rozwoju, myśli „out-of-box”.
    • Posiada wysokie umiejętności negocjacji a także cechuje się analitycznym myśleniem i planowaniem zakupów w długofalowym okresie czasu.
    • Potrafi zmobilizować i zaangażować zespół do poszukiwania możliwości rozwoju oraz brania odpowiedzialności za swoje wyniki oraz środowisko pracy.
    • Działa w sposób systemowy, jest szybka i sprawna organizacyjnie.
    • Potrafi współpracować z osobami na różnym poziomie organizacji.
    • Interesuje się działaniami konkurencji, potrafi przewidzieć kolejne ruchy oraz dostosować swoją strategię działania.
    • Ma min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku z potwierdzonymi sukcesami zawodowymi.
    • Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
    • Legitymuje się dyplomem ukończenia uczelni wyższej, preferowane wykształcenie ekonomiczne.
    • Włada językiem angielskim w stopniu komunikatywnym w zakresie tematyki biznesowej.

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i zmieniającej się polskiej firmie.
    • Możliwości rozwoju w ramach struktury firmy.
    • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
      • Premia on target.
      • Możliwość osiągnięcia dodatkowej premii przy przekroczeniu celów biznesowych.
      • Elastyczne warunki zatrudnienia.

    Jeśli chcesz pracować w prężnie rozwijającej się firmie z olbrzymimi możliwościami rozwoju, prześlij swoje CV na adres: Florentyna Korzkwy 63-300 Pleszew lub za pomocą przycisku Aplikuj.

    Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Florentyna Sp. z o. o, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Pod linkiem Współadministratorzy zawarliśmy listę podmiotów współpracujących, z którymi wspólnie ustalamy cele i środki przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonych procesów rekrutacyjnych oraz przekazujemy istotne, w tym zakresie uzgodnienia.


    Jeśli chcesz zapewnić sobie udział w obecnie trwających innych procesach rekrutacyjnych realizowanych przez Florentyna Sp. z o.o. i podmioty współpracujące (Współadministratorzy) do dokumentów aplikacyjnych dodaj zgodę o treści:


    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Florentyna Sp. z o.o. i podmioty współpracujące (Współadministratorów) moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym dla wszystkich trwających obecnie rekrutacji prowadzonych przez Współadministratorów.


    Jeśli chcesz zapewnić sobie udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych do dokumentów aplikacyjnych dodaj dodatkową, odrębną zgodę o treści:


    Wyrażam dobrowolną zgodę na przetwarzanie przez Florentyna Sp. z o.o. i podmioty współpracujące (Współadministratorów) moich danych osobowych zawartych w CV i/lub w liście motywacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.

    Masz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w dowolnym momencie kontaktując się z nami pod adresem: [email protected] lub [email protected] Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania czynności dokonanych na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofanie zgody jest bezpłatne


    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy i przepisach szczególnych (według wymogów ogłoszenia) przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji (art. 6 ust. 1 lit c RODO). Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek, dane kontaktowe) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), którą wyraziłaś/ wyraziłeś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Zgoda będzie podstawą przetwarzania również w przyszłych procesach rekrutacyjnych oraz dla innych obecnie prowadzonych procesów rekrutacyjnych przez wszystkich Współadministratorów.


    Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przeniesienia danych (na których przetwarzanie wyraziłaś/ wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych oraz cofnięcia zgody – gdy jest podstawą przetwarzania. Masz także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


    Dane osobowe wskazane w dokumentach aplikacyjnych przetwarzamy wyłącznie w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Po jego zamknięciu wszelkie dokumenty zostaną zniszczone. Wyjątkiem, jest wyrażenie zgody na chęć uczestnictwa w innych obecnie prowadzonych przez Florentyna Sp. z o. o. i podmioty z nami współpracujące (Współadministratorów) procesach rekrutacyjnych, gdzie dane będziemy przetwarzać do momentu ich zakończenia max. przez okres 4 miesięcy. Natomiast, wyrażenie dodatkowej zgody na udział w przyszłych procesach rekrutacyjnych będzie stanowiło, iż Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres 12 miesięcy.


    Twoje dane osobowe mogą być udostępniane dostawcom usług IT, takich jak hosting, oraz dostawcom systemów informatycznych. Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. Dane nie będą wykorzystywane w celu prowadzenia działań marketingowych, w tym nie będą podlegały profilowaniu.


    W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem: [email protected] .