Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager ds. zarządzania obiektem hotelowym

Ruciane Park Sp. z o.o.O firmie

  • kujawsko-pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło 7 dni temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer

Spółka Ruciane Park sp. z o.o. rozpoczyna budowę ośrodka w Rucianem- Nida.

Plany są ambitne, musimy wyremontować 54 domki, postawić całą infrastrukturę, odpalić port i restauracje.

To duży projekt, wymaga pełnego zaangażowania, ale i na pewno przyniesie dużo satysfakcji. Praca od zaraz, czasu do sezonu niewiele :)

Szukamy doświadczonej osoby, która potrafi udźwignąć zarządzanie pracami remontowymi i potem działalnością obiektu hotelarskiego. Zależy nam na wysokim poziomie obsługi Gościa, który utrzymujemy w naszym innym obiekcie. Kandydat musi znać i potrafić utrzymać obecne wymagania Klientów.

To drugi obiekt naszej działalności. Zamierzamy rozwijać dynamicznie ten koncept, więc w najbliższych latach czeka nas sporo pracy w kilku lokalizacjach.

Manager ds. zarządzania obiektem hotelowymNumer ref.: Ruciane-Nida

Zakres obowiązków:

  • zbudowanie koncepcji organizacyjno-finansowej obejmującej przygotowanie obiektu do rozpoczęcia działalności,
  • wdrożenie i realizacja zatwierdzonej koncepcji,
  • kierowanie bieżącą działalnością obiektu,
  • zbudowanie zespołu pracowników oraz stały nadzór i odpowiedzialność za ich funkcjonowanie,
  • budowanie oferty sprzedażowej i pozyskiwanie nowych klientów,
  • stałe doskonalenie oferty produktowej obiektu,
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi Klientami,
  • osiąganie założonych wyników finansowych (przychodowych i kosztowych),
  • zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży,
  • dbałość o stan techniczny i wartość zasobów obiektu,
  • raportowanie z działalności obiektu.

Oczekiwania:

  • minimum 2 letnie doświadczenie w branży hotelarsko-gastronomicznej,
  • wykształcenie kierunkowe lub handel, marketing,
  • umiejętność kompleksowego zarządzania zespołem oraz obiektem,
  • umiejętność efektywnego pozyskiwania klientów z uwzględnieniem znajomości budowania atrakcyjnych ofert promocyjnych dla potencjalnych klientów,
  • umiejętność zarządzania projektami związanymi z wdrażaniem nowych produktów na rynek,
  • bardzo dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
  • otwartość na nowe pomysły i rozwiązania oraz ich kreowanie – umiejętność nieszablonowego myślenia,
  • umiejętności organizacyjne i negocjacyjne,
  • wysokie zaangażowanie oraz uczciwość,
  • odporność na stres oraz wysoka kultura osobista,
  • dyspozycyjność w tygodniu oraz weekendy.

Oferujemy

  • adekwatne wynagrodzenie do umiejętności plus system prowizyjny,
  • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę/ umowa b2b),
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
  • samodzielność i autonomię w działaniu,
  • pakiet narzędzi do wykonywania obowiązków (laptop, telefon).

Spotkajmy się, by porozmawiać o naszej współpracy.

Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w kwestionariuszu osobowym, zwanym CV, dla potrzeb aktualnej i przyszłych rekrutacji.”

Ogłoszenie archiwalne