Oferta pracy

MZS/02/WR
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Manager ds. Zarządzania Segmentami i Marketingowego Wsparcia Sprzedaży

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • opolskie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 24 mar 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer
  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
Manager ds. Zarządzania Segmentami i Marketingowego Wsparcia Sprzedaży
Nr ref.:MZS/02/WR
Jednostka organizacyjna: Departament Zarządzania Segmentami i Produktami Daily Banking i Oszczędnościami

Twoja Rola:

Twoja praca będzie wymagała wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu.

W ramach swoich zadań:

  • wdrażasz politykę akwizycyjną Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych oraz politykę relacyjną tychże Klientów (koncepcje pozyskiwania, rozwój i utrzymanie, kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta)
  • wdrażasz kampanie marketingowe skierowane do segmentu Klientów Biznesowych i Agrobiznesowych
  • rekomendujesz, opracowujesz i wdrażasz procesy z zakresu zwiększania wartości klienta
  • przygotowujesz prezentacje, analizy i raporty  z zakresu realizowanych działań
  • wspierasz Zespół w tworzeniu strategii akwizycyjnej i wdrażaniu kampanii marketingowych w postałych segmentach Klientów Banku

Twój zespół:

Jesteśmy zespołem, odpowiedzialnym za zarządzanie segmentami Klientów w Banku. Współpracujemy z wieloma jednostkami w Banku, kreujemy i dbamy o politykę pozyskiwania i utrzymywania relacji z Klientami poprzez przygotowanie odpowiednich akcji mających na celu m.in. wzrost lojalności klientów oraz zwiększanie liczby klientów. Cenimy sobie zaangażowanie, odpowiedzialność i poczucie humoru. Jeśli dodatkowo potrafisz myśleć i działać zwinnie oraz jesteś nastawiony na doskonalenie procesów i działań, którymi się zajmujesz to właśnie na Ciebie czekamy!

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • masz 4 lata doświadczenia w obszarze marketingu, sprzedaży, utrzymania/rozwoju klienta
  • masz doświadczenie w obszarze Klientów Biznesowych i/lub Klientów Agrobiznesowych
  • bardzo dobrze znasz trendy konsumenckie
  • masz wiedzę z zakresu zarządzania relacjami z klientem
  • znasz działania akwizycyjne konkurencji i produkty  bankowe
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • znasz  język angielski na poziomie komunikatywnym
  • jesteś zorientowany biznesowo, komunikatywny i samodzielny

W zamian oferujemy

  • Karta
    MultiSport
  • Opieka
    medyczna
  • System
    szkoleń
    i programów
    rozwojowych
  • Dodatkowo:
    kultura, pasje
    oraz największy
    Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania 
lub wysłanie dokumentów z podanym
numerem ref. w temacie maila na adres:
[email protected]
 
 
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Nie masz czasu wysłać CV? Porozmawiaj z naszym botem!
top
  • Około 100 mld kapitału własnego
  • Ponad 100 lat doświadczenia
  • Obecność
    w około 50 krajach
  • Ponad 140 tysięcy pracowników
Manager ds. Zarządzania Segmentami i Marketingowego Wsparcia Sprzedaży
Numer ref.: MZS/02/WR

Twoja Rola:

Twoja praca będzie wymagała wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu.

W ramach swoich zadań:

  • wdrażasz politykę akwizycyjną Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych oraz politykę relacyjną tychże Klientów (koncepcje pozyskiwania, rozwój i utrzymanie, kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta)
  • wdrażasz kampanie marketingowe skierowane do segmentu Klientów Biznesowych i Agrobiznesowych
  • rekomendujesz, opracowujesz i wdrażasz procesy z zakresu zwiększania wartości klienta
  • przygotowujesz prezentacje, analizy i raporty  z zakresu realizowanych działań
  • wspierasz Zespół w tworzeniu strategii akwizycyjnej i wdrażaniu kampanii marketingowych w postałych segmentach Klientów Banku

Twój zespół:

Jesteśmy zespołem, odpowiedzialnym za zarządzanie segmentami Klientów w Banku. Współpracujemy z wieloma jednostkami w Banku, kreujemy i dbamy o politykę pozyskiwania i utrzymywania relacji z Klientami poprzez przygotowanie odpowiednich akcji mających na celu m.in. wzrost lojalności klientów oraz zwiększanie liczby klientów. Cenimy sobie zaangażowanie, odpowiedzialność i poczucie humoru. Jeśli dodatkowo potrafisz myśleć i działać zwinnie oraz jesteś nastawiony na doskonalenie procesów i działań, którymi się zajmujesz to właśnie na Ciebie czekamy!

Twoje Doświadczenie i Umiejętności:

To Ciebie poszukujemy, jeżeli:

  • masz 4 lata doświadczenia w obszarze marketingu, sprzedaży, utrzymania/rozwoju klienta
  • masz doświadczenie w obszarze Klientów Biznesowych i/lub Klientów Agrobiznesowych
  • bardzo dobrze znasz trendy konsumenckie
  • masz wiedzę z zakresu zarządzania relacjami z klientem
  • znasz działania akwizycyjne konkurencji i produkty  bankowe
  • dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • znasz  język angielski na poziomie komunikatywnym
  • jesteś zorientowany biznesowo, komunikatywny i samodzielny

W zamian oferujemy

  • Karta
    MultiSport
  • Opieka
    medyczna
  • System
    szkoleń
    i programów
    rozwojowych
  • Dodatkowo:
    kultura, pasje
    oraz największy
    Klub Rabatowy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania 
lub wysłanie dokumentów z podanym
numerem ref. w temacie maila na adres:
[email protected]
 
 
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem

Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.

Departament Zarządzania Segmentami i Produktami Daily Banking i Oszczędnościami

Ogłoszenie archiwalne