Pracodawca przyjmuje aplikacje na tę ofertę poza systemem Pracuj.pl
Więcej informacji znajdziesz w treści oferty
Pracodawca przyjmuje aplikacje na tę ofertę poza systemem Pracuj.pl
Więcej informacji znajdziesz w treści oferty

Manager ds. Zarządzania Segmentami i Marketingowego Wsparcia Sprzedaży
Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie
pomorskie
- Ważna jeszcze 20 dnido: 24 mar 2021
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Menedżer
![]() ![]()
Manager ds. Zarządzania Segmentami i Marketingowego Wsparcia Sprzedaży Nr ref.:MZS/02/WR Jednostka organizacyjna: Departament Zarządzania Segmentami i Produktami Daily Banking i Oszczędnościami Twoja Rola:Twoja praca będzie wymagała wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu. W ramach swoich zadań:
Twój zespół:Twoje Doświadczenie i Umiejętności:To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
W zamian oferujemy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli:
Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem. ![]() |
- Około 100 mld kapitału własnego
- Ponad 100 lat doświadczenia
- Obecność
w około 50 krajach - Ponad 140 tysięcy pracowników
Twoja Rola:
Twoja praca będzie wymagała wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu.
W ramach swoich zadań:
- wdrażasz politykę akwizycyjną Klientów Biznesowych (małych i średnich przedsiębiorstw) i Klientów Agrobiznesowych oraz politykę relacyjną tychże Klientów (koncepcje pozyskiwania, rozwój i utrzymanie, kreowanie pozytywnych doświadczeń klienta)
- wdrażasz kampanie marketingowe skierowane do segmentu Klientów Biznesowych i Agrobiznesowych
- rekomendujesz, opracowujesz i wdrażasz procesy z zakresu zwiększania wartości klienta
- przygotowujesz prezentacje, analizy i raporty z zakresu realizowanych działań
- wspierasz Zespół w tworzeniu strategii akwizycyjnej i wdrażaniu kampanii marketingowych w postałych segmentach Klientów Banku
Twój zespół:
Twoje Doświadczenie i Umiejętności:
To Ciebie poszukujemy, jeżeli:
- masz 4 lata doświadczenia w obszarze marketingu, sprzedaży, utrzymania/rozwoju klienta
- masz doświadczenie w obszarze Klientów Biznesowych i/lub Klientów Agrobiznesowych
- bardzo dobrze znasz trendy konsumenckie
- masz wiedzę z zakresu zarządzania relacjami z klientem
- znasz działania akwizycyjne konkurencji i produkty bankowe
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office (Word, Excel, Power Point)
- znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
- jesteś zorientowany biznesowo, komunikatywny i samodzielny
W zamian oferujemy
- Karta
MultiSport - Opieka
medyczna - System
szkoleń
i programów
rozwojowych - Dodatkowo:
kultura, pasje
oraz największy
Klub Rabatowy
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem
Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Ogłoszenie archiwalne