Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Manager Działu Opieki Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 13.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    VanityStyle Sp. z o.o. od 10 lat specjalizuje się z nowatorskich rozwiązaniach z zakresu pozapłacowych świadczeń motywacyjnych, które dla każdego pracodawcy są doskonałym narzędziem do budowania zaangażowania oraz zadowolenia pracowników, a także wzmacniania ich więzi z organizacją.
     
    Mamy zgrany zespół ambitnych, młodych (także duchem!) specjalistów, w którym zawdzięczamy stworzenie najatrakcyjniejszych programów motywacyjnych z obszaru sportu i rekreacji (karty FitProfit i FitSport) oraz kultury (kupony biletowe QltraProfit i CinemaProfit), a także programu rabatowego GetProfit.

    Dołącz do nas już dziś! Jesteśmy laureatem prestiżowego wyróżnienia - Pracodawca Roku 2017.

     

     

     

     

     

     


    poszukuje kandydatów na stanowisko:

    Manager Działu Opieki Klienta

    Miejsce pracy: Warszawa


    Opis stanowiska:

    • Sprawne zarządzanie i koordynowanie pracą zespołu Opiekunów odpowiedzialnego za realizację zamówień klientów
    • Ścisła bieżąca współpraca z klientem, ustalanie celów, priorytetyzacja, raportowanie, harmonogramowanie
    • Wdrażanie wysokich standardów w zakresie opieki klienta, budowanie i utrzymanie długofalowych relacji z klientami
    • Rozwój kompetencji i wsparcie podległych pracowników (w tym prowadzenie coachingów z pracownikami)
    • Udział i odpowiedzialność w procesach  rekrutacyjnych
    • Przygotowywanie raportów z obszaru podejmowanych i wykonywanych w ramach podległego działu zadań
    • Dbałość o realizację celów jakościowych i ilościowych
    • Podejmowanie inicjatyw i współpraca przy projektach optymalizacyjnych
    • Współpraca z innymi działami firmy
    • Dbanie o dobry wizerunek firmy

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta (minimum 2 lata)
    • Orientacja na ludzi, budowanie zespołu na zaangażowaniu
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Zdolności przywódcze i organizacyjne oraz łatwość w budowaniu i utrzymaniu długofalowych relacji
    • Odpowiedzialność za swoją pracę oraz pracę podległego zespołu
    • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
    • Biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel)

    Oferujemy:

    • Pracę ze wspaniałym zespołem, w dynamicznie rozwijającej się firmie należącej do grona liderów w swojej branży
    • Świetną atmosferę
    • Atrakcyjny system świadczeń pozapłacowych (w tym m.in.: świadczenie urlopowe, karta sportowa, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, vouchery okolicznościowe (z okazji narodzin dziecka, ślubu, z okazji Dnia Dziecka),  platforma do nauki j. angielskiego, owocowe wtorki, tańsze bilety do kina i teatru i inne)
    • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
    • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
    • Możliwość rozwoju, poszerzania wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.