Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Manager Działu Rezerwacji i Obsługi Klienta

Sun & Snow Sp. z o.o.

Sun & Snow Sp. z o.o.

Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego 4

Śródmieście

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedażowego w kanale telefonicznym

  • odpowiedzialność za satysfakcję klientów korzystających z telefonicznego kanału rezerwacji

  • organizacja i zarządzanie zespołem specjalistów działu rezerwacji (ok. 12 osób)

  • analiza, stały monitoring i ciągłe doskonalenie wskaźników efektywności pracy zespołu

  • szkolenia adaptacyjne i doskonalące oraz codzienny coaching podwładnych

  • wdrażania i monitoring standardów obsługi klienta, w tym tzw. trudnego klienta

  • aktywne wsparcie kampanii promocyjnych i marketingowych firmy realizowanych poprzez dział rezerwacji

  • zarządzanie procesem reklamacji, w tym osobisty nadzór nad reklamacjami nietypowymi bądź złożonymi

  • weryfikacja poprawności opłat za rezerwacje

  • aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy, w tym wsparcie merytoryczne oddziałów lokalnych

Nasze wymagania

  • wykształcenie minimum średnie – preferowane wyższe

  • min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem telefonicznej obsługi klienta lub contact center/call center

  • dobra znajomość procesów, wskaźników oraz rozwiązań Call Center,

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),

  • motywacja i zaangażowanie

  • umiejętność zarządzania zespołem, w tym organizacji jego pracy, delegowania i egzekwowania zadań oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem

  • wysoko rozwinięte zdolności analityczne

  • umiejętność tworzenia i zarządzania procesami

  • odpowiedzialność, asertywność, innowacyjność

  • umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu

  • chęć rozwoju oraz ciągłego doskonalenia swoich umiejętności

  • zdolności komunikacyjne i interpersonalne, w tym jasne formułowanie wypowiedzi

  • zdolności negocjacyjne

  • odporność na stres, opanowanie, wysoka kultura osobista

  • znajomość branży hospitality mile widziana

  • znajomość jęz. angielskiego na poziomie komunikatywnym

  • znajomość języka niemieckiego mile widziana

To oferujemy

  • konkurencyjne wynagrodzenie oraz premie od zrealizowanych celów

  • pakiet opieki medycznej

  • umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia

  • pobyty pracownicze w naszych obiektach wakacyjnych

  • świetną atmosferę pracy w dynamicznym, zróżnicowanym zespole

  • decyzyjność co do sposobu realizacji celów działu rezerwacji

  • otwartość zarządu na Twoje pomysły usprawniające pracę firmy i podnoszące zadowolenie naszych Klientów

  • pracę w samym sercu Warszawy, blisko metra oraz komunikacji autobusowej i tramwajowej

O nas

SUN & SNOW Sp. z o.o. w ciągu 15 lat działalności wyrosła na największą w kraju sieć wynajmu luksusowych apartamentów. Zarządzamy ponad 2200 apartamentów w miejscowościach wakacyjnych oraz największych miastach Polski. W każdej z obsługiwanych przez nas lokalizacji utrzymujemy biuro lokalne obsługujące turystów i nadzorujące stan apartamentów