Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Manager Działu Zakupów

Grafton Recruitment

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Poprzez sieć 30 biur w Europe i ponad 650 pracowników skutecznie odpowiadamy na potrzeby Klientów i Kandydatów w następujących krajach: Czechy | Węgry | Irlandia | Litwa | Polska | Rumunia | Słowacja | Turcja. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001

Manager Działu ZakupówNumer ref.: 6-20-64542/P 1

Naszym Klientem jest firma z branży Logistycznej, która w Krakowie posiada swoje centrum usług wspólnych. W związku z rozwojem istniejących struktur poszukujemy osoby na stanowisko Managera Działu Zakupów.

Obowiązki:

  • Zarządzane działem zakupów w organizacji
  • Koordynacja współpracy z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi
  • Pozyskiwanie dostawców, prowadzenie negocjacji, ustalanie warunków współpracy oraz zawieranie umów
  • Rozwijanie oraz utrzymywanie trwałych, pozytywnych relacji z dostawcami/ partnerami biznesowymi
  • Realizacja procesów zakupowych zgodnie z obowiązującymi w firmie procedurami zakupowymi
  • Współtworzenie i realizacja strategii zakupowej dla powierzonego obszaru
  • Analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców
  • Zarządzanie zespołem (bieżące wsparcie oraz rozwój, udział w rekrutacjach)
  • Zarządzanie budżetem działu
  • Opracowanie strategii automatyzacji procesu zakupowego

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane handel, logistyka)
  • 4-5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku pracy w dziale zakupów, logistyki lub zaopatrzenia, w tym min. 2 lata pracy na stanowisku zarządzającym w zakresie zarządzania procesami zakupowymi
  • Bardzo dobra znajomość języka Angielskiego
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
  • Konsekwencja i skuteczność w realizowaniu powierzonych zadań
  • Odpowiedzialność i umiejętność organizacji pracy pod presją czasu
  • Praktyczna znajomość systemów ERP oraz pakietu MS Office

Korzyści:

  • współpraca w oparciu o umowę o pracę lub B2B
  • opieka medyczna (Lux Med)
  • Multibenefit
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premia kwartalna

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Ogłoszenie archiwalne