Oferta pracy

Manager Działu Zakupów / Purchasing Manager

All Good Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Menedżer
Coffeedesk zajmuje się kawą od ziarna po ostatnią kroplę. Obecnie w ramach marki działają: sklep internetowy, platforma zamówień biznesowych, dwie kawiarnie oraz biura w Kołobrzegu, Warszawie i Szczecinie. Coffeedesk skupia się na produktach wyjątkowej jakości i równie niezwykłej obsłudze klientów. Nasze działania były wielokrotnie nagradzane, doceniano nas zarówno za szybki rozwój, podejście do biznesu, wizerunek, jak i za wartości, jakie wyznajemy jako pracodawca. Naszą misją jest Kawowa Rewolucja, a nasze działania prowadzimy w duchu less waste.

Stawiamy na poszukiwanie talentów i skupiamy się na charakterze, bo wierzymy, że wiele można się nauczyć, ale to charakter jest niezmienny. Dzięki skutecznej rekrutacji oraz wspaniałej atmosferze tworzymy niezwykle zgrany zespół ludzi, którzy uwielbiają swoją pracę i dbają o siebie nawzajem. Jesteśmy otwarci, lubimy się uczyć, mamy duże ambicje i niepohamowany apetyt na kawę, dlatego poszukujemy osób, które wzbogacą nasz zespół swoim talentem, osobowością i pasją.
Manager Działu Zakupów / Purchasing Manager

Miejsce pracy: Szczecin/Kołobrzeg/Warszawa
Jeśli poszukujesz miejsca, które daje możliwość połączenia ciężkiej pracy z przyjemnością, w dobrym towarzystwie, z produktem najwyższej jakości w tle - to dobrze trafiłeś! Do Coffeedeskowego “teamu” szukamy osoby, która będzie swoimi umiejętnościami i doświadczeniem współtworzyć naszą przewagę asortymentową w harmonii z potrzebami rynku i oczekiwaniami biznesu. Osoby, która w realizacji postawionych przed sobą celów nie zapomni o relacjach i supreme service i będzie dążyła z nami do realizacji naszej wizji - bycia numerem 1 na świecie w sprzedaży i dystrybucji kawy specialty i akcesoriów do kawy.

Cele, jakie przed Tobą postawimy:

  • Zarządzanie pracą 6 - osobowego, rozproszonego zespołu zakupowego: wyznaczanie celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności, rozliczanie;
  • Zbudowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców
    oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty i akcesoriów do kawy;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
  • Ciągłe badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
  • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzanie dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
  • Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
  • Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
  • Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem;
  • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
  • Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach.

Chcemy z Tobą pracować, jeśli:

  • Zarządzałeś zespołem zakupowym min. 3 lata i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze;
  • Tworzyłeś i realizowałeś strategię zakupową;
  • Znasz język angielski w stopniu min. B2 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi kontrahentami;
  • Masz dobrą energię, jesteś nastawiony na budowanie i utrzymanie relacji;
  • Jesteś typem “zawodnika” zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną;
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie jest Twoją codziennością;
  • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać a problemy traktujesz jak wyzwania;
  • Jesteś otwarty na zmiany;
  • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz;
  • Pracowałeś dla sektora FMCG lub dla e- commerce.

Za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Bezpośredni wpływ na rozwój potencjału Coffeedesk i realizację naszej misji - Robienia Kawowej Rewolucji;
  • Możliwość rozwijania działu, narzędzi i systemów zwiększających efektywność pracy;
  • Współpracę z przedstawicielami największych marek kawowych;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od stopnia realizacji celów;
  • Zespół zaangażowanych, wartościowych i wyjątkowych współpracowników;
  •  Współpracę z Mistrzami Polski i ekspertami w dziedzinie kawy;
  • Udział w największych imprezach branżowych;
  • System benefitowy (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);
  • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-);
  • Wyrozumiałość i wsparcie;
  • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów.
Jeśli czujesz, że chcesz być częścią naszej ekipy, 
złóż aplikację za pośrednictwem przycisku Aplikuj Teraz.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy