background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Manager Działu Zakupów

All Good S.A.O firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna, praca zdalna, praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

All Good S.A.

Majora Władysława Raginisa 19

Szczecin

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie pracą 7-osobowego, rozproszonego zespołu zakupowego: wyznaczanie celów, wspieranie, podnoszenie umiejętności, rozliczanie realizacji;
  • Budowanie strategii zakupowej Coffeedesk z uwzględnieniem wszystkich kanałów sprzedaży: b2c (e-commerce), b2b, sieć kawiarni, portfolio dostawców oraz potencjału rynków segmentu kaw specialty i akcesoriów do kawy;
  • Zabezpieczanie stocków magazynowych pod wszystkie kanały sprzedaży;
  • Regularne badanie rynku i biznesu pod kątem potencjału produktowego, sprzedażowego i aktualnych trendów;
  • Podejmowanie strategicznych decyzji zakupowych w oparciu o budżety, analizy i wskaźniki;
  • Nawiązywanie współpracy z nowymi dostawcami, poszerzenia dotychczasowych kontraktów, podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami;
  • Rozwój segmentów i kategorii produktowych;
  • Negocjacje zakupowe (targety, okresy przejściowe, rynki dystrybucji itp.) oraz cykliczna analiza warunków współpracy;
  • Kształtowanie polityki cenowej i przygotowywanie analiz kosztowych i kalkulacji wprowadzanych produktów;
  • Aktywny udział i reprezentowanie Coffeedesk na branżowych imprezach targowych;
  • Współpraca z przedstawicielami poszczególnych kanałów sprzedaży, działem marketingu i magazynem;
  • Realizowanie celów budżetowych związanych z utrzymaniem działu i realizacją strategii zakupowej;
  • Wspieranie wizji, misji i wartości Coffeedesk we wszystkich swoich działaniach.

Nasze wymagania

  • Masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem zakupowym min. 3 lata i możesz wykazać się sukcesami w tym obszarze;
  • Masz doświadczenie w tworzeniu i realizowaniu strategii zakupowej;
  • Znasz język angielski w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami;
  • Masz dobrą energię, masz nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji;
  • Jesteś typem “zawodnika” zorientowanego na realizację celów a negocjacje biznesowe i handel są Twoją mocną stroną;
  • Analiza danych i wyciąganie wniosków na ich podstawie są Twoją codziennością;
  • Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać a problemy traktujesz jak wyzwania;
  • Cechuje Cię elastyczność i otwartość na zmiany;
  • Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz;
  • Masz doświadczenie w pracy dla sektora FMCG lub dla e- commerce.

To oferujemy

  • Realny wpływ na rozwój firmy z międzynarodowymi osiągnięciami i ambicjami;
  • Udział w rozwoju marki Coffeedesk na polskim i zagranicznych rynkach;
  • Szacunek, wyrozumiałość i wsparcie;
  • Zespół wartościowych, różnorodnych i wyjątkowych współpracowników;
  • Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
  • System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, Karta sportowa OK System - do wyboru);
  • Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-)
  • Hektolitry najlepszej jakościowo kawy oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów w biurze;
  • Pełną lodówkę w biurze;
  • Niezapomniane Coffeedeskowe integracje;
  • Skrupulatnie zaplanowane i (częściowo) zdalne wdrożenie do pracy;
  • Umowę o pracę lub B2B;
  • Bonusy kwartalne uzależnione od wyników firmy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowy urlop

Kogo poszukujemy?

Do Coffeedeskowej załogi szukamy osoby, która będzie swoimi umiejętnościami i doświadczeniem współtworzyć naszą przewagę asortymentową w harmonii z potrzebami rynku i oczekiwaniami biznesu. Osoby, która w realizacji postawionych przed sobą celów, nie zapomni o relacjach i Supreme Service oraz będzie dążyła z nami do realizacji naszej wizji - bycia numerem 1 na świecie w sprzedaży i dystrybucji kawy specialty i akcesoriów do kawy.

Jeśli poszukujesz miejsca, które daje możliwość połączenia ciężkiej pracy z przyjemnością, w dobrym towarzystwie, z produktem najwyższej jakości w tle - to przeczytaj poniższe ogłoszenie!

Coffeedesk to lider branży kawowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz napędzany kofeiną omnichannel obejmuje sklep internetowy - dwie platformy online skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych, a także rozwijającą się, butikową sieć kawiarni. Financial Times umieścił nas na liście najszybciej rozwijających się firm w Europie (FT 1000). Nasz zespół tworzy 170 kawowych zapaleńców w trzech biurach – w Kołobrzegu, Szczecinie i Warszawie.

Dostarczamy ludziom najlepsze akcesoria oraz kawę jakości speciality w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Wierzymy w supreme service - obsługę klienta na najwyższym poziomie. Dbamy również o relacje biznesowe - dzięki otwartości, szczerości i wspólnym wartościom staliśmy się wyłącznym dystrybutorem najbardziej rozpoznawalnych kawowych marek na świecie, takich jak Bialetti, Hario, Aeropress, Fellow, Baratza czy Loveramics. W Coffeedesk lubimy ludzi. Każdy klient, partner i współpracownik jest dla nas wyjątkowy i robimy wszystko, co w naszej mocy, by tak właśnie się czuł.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Manager Działu Zakupów, Majora Władysława Raginisa 19, Szczecin