Oferta pracy

MDZ/12/WR
Prosimy pamiętać o dołączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji bieżącego procesu rekrutacyjnego. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem Jeżeli chcesz, aby Twoja kandydatura została wzięta pod uwagę w innych procesach rekrutacyjnych, prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Credit Agricole Bank Polska Spółka Akcyjna z siedzibą we Wrocławiu, ul. Legnicka 48 bud. C-D, 54-202, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, lecz nie wpływa to na ważność czynności wykonanych przed jej wycofaniem.
Credit Agricole Bank Polska S.A.

Manager Działu Zarządzania Inwestycjami

Credit Agricole Bank Polska S.A.O firmie

  • Olsztyn

    Olsztyn, warmińsko-mazurskie
  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 08 maj 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Odpowiadasz za zarządzanie procesami utrzymania ciągłości użytkowania powierzchni usługowych i biurowych oraz zadaniami inwestycyjnymi na terenie całej Polski dla spółek z grupy Credit Agricole Polska.

  • Jeżeli Twoje miejsce zamieszkania jest poza Wrocławiem - Twoja praca będzie wymagała również wyjazdów służbowych do Centrali Banku we Wrocławiu.

  • efektywnie zarządzasz zespołem w celu realizacji założonych planów i KPI działu

  • odpowiadasz za organizację procesu przygotowania i przebiegu prac budowlano-instalacyjnych powierzchni usługowych i biurowych (budowy/przebudowy)

  • dbasz o właściwy stan techniczny nieruchomości najmowanych lub stanowiących własność spółek z grupy Credit Agricole Polska

  • zarządzasz procesem obsługi w zakresie serwisów i przeglądów technicznych wymaganych prawem

  • nadzorujesz wykonanie i terminy realizacji obowiązków zawartych w umowach z Dostawcami

  • zapewniasz właściwe warunki pracy i obsługi klientów (zgodność z przepisami budowlanymi, sanitarnymi i bhp)

  • odpowiadasz za przygotowanie i realizację budżetu inwestycyjnego i utrzymania przy ograniczaniu ryzyk przekroczeń terminów i kosztów inwestycji

  • opracowujesz standardy i wytyczne techniczne

  • odpowiadasz za bieżącą kontrolę zgodności wydatków z zatwierdzonymi budżetami

Nasze wymagania

  • masz wykształcenie wyższe z zakresu budownictwa lub pokrewne (inżynier)

  • masz min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem i min 7-letnie doświadczenie w kierowaniu pracami inwestycyjnymi

  • potrafisz skutecznie zarządzać zespołem, motywować i zaplanować jego pracę

  • posiadasz umiejętność pracy w szybko zmieniającym się otoczeniu oraz ustalenia priorytetów zadań swoich i swojego zespołu

  • znasz Prawo Budowlane, przepisy dotyczące ochrony zabytków, użytkowania obiektów budowlanych oraz przepisy BHP i Kodeks Postępowania Administracyjnego

  • cechujesz się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi

  • odnajdujesz się w komunikacji i współpracy z osobami z innych jednostek w organizacji

  • posiadasz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi

  • znasz programy MS Office, Norma Pro i AutoCad

  • masz wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjne

  • posiadasz aktywne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)

  • jesteś mobilny/a i gotowy/a do częstych wyjazdów służbowych

  • cechujesz się terminowością i sumiennością oraz wysokim poziomem odpowiedzialności w zakresie powierzonych zadań

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • opieka stomatologiczna

  • firmowa drużyna sportowa

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • wellbeing

Etapy rekrutacji
1

Selekcja CV

2

Wywiad telefoniczny

3

Rozmowa rekrutacyjna

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Należymy do Grupy Crédit Agricole, która jest jedną z największych grup finansowych w Europie i na świecie. Grupa funkcjonuje nieprzerwanie od XIX wieku. Dziś to numer 1 w Europie w bancassurance i zarządzaniu aktywami. Na całym świecie jest nas już ponad 140 tysięcy osób, które wspierają klientów w 47 krajach. Pod obecną nazwą działamy od 2011 roku, ale nasza historia sięga znacznie głębiej. W latach 90-tych funkcjonowaliśmy jako Bank Świętokrzyski, a od 2001 roku, po wejściu do Polski Grupy Crédit Agricole – jako znany wielu z Was Lukas Bank.

W banku pracuje ponad 4500 osób. Znajdziecie nas w centrali we Wrocławiu i Warszawie, w Centrach Korporacyjnych w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu i Krakowie, a nasi doradcy wspierają klientów w placówkach w całej Polsce.

Jesteśmy różnorodni – pracują u nas przedstawiciele czterech pokoleń (Baby Boomers, X, Y, Z). Każdego dnia współpracujemy i wymieniamy się wiedzą i doświadczeniem. Podpisaliśmy też Kartę Różnorodności. Doceniamy to, że jesteśmy z różnych miejsc i różnych pokoleń.

Stawiamy człowieka w centrum naszych działań – otrzymaliśmy certyfikat Wellbeing Leader 2020. Docenione zostały podejmowane przez nas akcje na rzecz równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Jesteśmy też zaangażowani społecznie i ekologicznie. Zależy nam na tym, aby było #mniejplastiku

Zapewniamy naszym pracownikom bezpieczeństwo, gwarantując stabilność zatrudnienia w tym zmieniającym się świecie. Bezpieczeństwo pracowników jest naszym priorytetem. W placówkach bankowych wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa zgodnie z rekomendacją GIS i Ministerstwa Zdrowia. We wszystkich naszych budynkach wdrożyliśmy zasady bezpieczeństwa i reżimu sanitarnego.

Przewiń do profilu firmy

Twój Zespół

Dział Zarządzania Inwestycjami wykonuje optymalne pod względem biznesowym jak i technicznym prace remontowo-budowlane oraz zarządza utrzymaniem technicznym powierzchni usługowych i biurowych spółek z grupy Credit Agricole Polska.

Programy dla pracowników

  • Power People to program, którego celem jest kreowanie kultury pracy, która rozwija sprawną, elastyczną i zwinną organizację, odpowiedzialną społecznie oraz wykorzystuje siłę różnorodności i wspiera energię do działania na co dzień.

  • Dzielmy się wiedzą funkcjonuje w naszym banku od 2010 roku, kiedy powstała idea projektu który miał połączyć potrzebę zgłębiania specjalistycznej wiedzy bankowej z pasją osób, które chcą dzielić się swoim doświadczeniem.

  • MOVE&CO - rozwijamy i inspirujemy naszych managerów bo MOVE&CO to Managment, Opportunities, Values, Engagement & Connect, Cooperate, Co-develop, Communicate.

  • Kompas CAriery – program, który ma na celu wsparcie rozwoju i mobilności wewnątrz organizacji. Pomagamy w wyborze wewnętrznej ścieżki kariery, organizujemy szkolenia i wspieramy w przygotowaniu do rekrutacji wewnętrznych.

  • Innovation Lab, to zespół innowacji. W nim tworzymy i testujemy nowe idee, a te wybrane następnie przekształcamy w innowacyjne rozwiązania, które przynoszą nową wartość dla nas i naszych klientów.